Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Jonge, natuurlijk niet. Hier kan MEN niet voor stemmen, misschien voor de islamitisering ook niet maja.

Stel, ik kom jouw huis binnen, waar jij en je gezin christelijk zijn, en ik vande islam. Ik kom lekker gratis mee profiteren en ik ga lekker mijn familie en vrienden uitnodigen in jouw huis. Want jij durft er toch niks van te zeggen. Op een gegeven moment gaan WIJ in JOUW huis allemaal dingen vande profeet mohammed ophangen. En na een tijdje heb je niks meer te zeggen... We gaan lekker opstandig worden, en als iemand van jou gezin er iets van zegt steken we je neer natuurlijk ;)

Zo zie ik nu Nederland, en als het aan Geert ligt, gebeurd dit niet.

Waarom zou je niet voor wetten die pedofilie, moord, en het vernielen van kerken legaal maken kunnen stemmen? En je vergelijking, mijn huis is van mij. Nederland is van elke legale inwoner, dus ook van de allochtone en autochtone Moslims.

Ik gaf ook maar een voorbeeld van hoe ik erover denk ;)

En dat vandie moord enzo, dat zal nooit legaal worden en dat weet je zelf ook dus doe alsjeblieft niet zo dom.

Dan mag mister Wilders maareens Nederland van Nederlanders maken, en niet van allochtonen (En ja, de mensen die hier geboren zijn en of hard werken en gewoon normaal leven mogen van mij zeker blijven).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Zoals onze maat Wilders al zei : Het is vervuiling van het uitzicht. Het is niet-Nederlands. Het is buitenlands, dus dat hoort in het buitenland.

Over deze uitspraak ben ik het eerlijk gezegd mee eens.. Als het niet is toegestaan om met een bivakmuts over straat te lopen, dan vindt ik eerlijk gezegd ook dat hoofddoeken verboden moeten worden, maar dat leid wel weer af van het argumenten van Wilders.

Gewoon illegaal maken dat gebeuren!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er mis met rood haar?
Wat is er mis met een hoofddoek?
Tegen gothics heb ik niks, dat is onze cultuur, al zijn er sommige gothics die echt helemaal geflipt zijn en hun haar blauw verven, piekhaar(voor een vrouw welteverstaan en dan van die pieken van 10 cm groot), piercings in elk deel waar je er eentje kan schieten,...Ben ooit op de Netlog van zo iemand geweest, da's niet normaal. Gelukkig zijn deze gevallen wel érg beperkt, valt niet te vergelijken met al die hoofddoeken.
Dat valt niet te vergelijken met hoofddoeken, maar moord wel. Vlaamse logica...
Dat wel, maar dat is toch onze cultuur?
Nou, dat heeft vrij weinig met cultuur te maken imo..
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is bij deze een Christelijk kruis om je nek ook illegaal, dat is ook niet van origine Nederlands. En nonnen moeten zich vanaf nu ook gewoon kleden.

Ehm, doe normaal want dit is allang in Nederland.

Godver word echt moe van jou

Je bent zeker islamitisch? :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening passen hoofddoekjes niet binnen onze cultuur en straatbeeld. Ook ik ben die theedoeken zat.

Ik wil niet dat Nederland islamiseert. Als ik piramides wil zien, ga ik wel naar Egypte en als ik hoofddoekjes wil zien, ga ik wel naar Marokko. De moslims hebben zich maar aan te passen aan onze cultuur en regels. Als ze dat niet bevalt, gaan ze maar terug naar hun eigen land.

Bovendien vind ik, dat als je geen probleem hebt met hoofddoekjes, je eens bent met de onderdrukking van de vrouw.

@Jowx hierboven: De gothics verbergen zich tenminste niet achter een doek. Met die boerka's en hoofddoekjes kunnen moslims ook ongestoord overvallen plegen enzo. Kleine kans dat ze ooit worden herkent aangezien al die moslima's op elkaar lijken....

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is bij deze een Christelijk kruis om je nek ook illegaal, dat is ook niet van origine Nederlands. En nonnen moeten zich vanaf nu ook gewoon kleden.

Het gaat niet om kruizen dat om je nek hangt.. Het gaat om het gezicht van zo'n persoon, stel er zit wel een tasjes dief onder dat kleedje dat gewikkeld is om diegene zijn/haar hoofd. Stel het zijn wel criminelen? Tsja dan weet je dus totaal niet hoe diegene eruit ziet. In andere woorden, dit heeft meer met vertrouwen te maken.

Tevens is Nederland sowieso van oorsprong een christelijk/katholiek land (al weet ik niet zeker wat het nou was..)

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, doe normaal want dit is allang in Nederland.

Godver word echt moe van jou

Dus over 500 jaar mogen hoofddoekjes ook weer, omdat het dan ook al lang in Nederland is? En dat je moe van mij wordt boeit me niet, moet je maar niet met mij discussiëren.

Edit:

Het gaat niet om kruizen dat om je nek hangt.. Het gaat om het gezicht van zo\'n persoon, stel er zit wel een tasjes dief onder dat kleedje dat gewikkeld is om diegene zijn/haar hoofd. Stel het zijn wel criminelen? Tsja dan weet je dus totaal niet hoe diegene eruit ziet. In andere woorden, dit heeft meer met vertrouwen te maken.

hoofddoekje200.jpg

Prima te herkennen.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Zo ik heb wel een discussie topic gestart zeg ^_^

ik vind dit fantastisch hij krijgt mijn stem ik heb al zo lang een heekel aan die islam/turk/marokanen zooi ze denken allemaal dat ze heel wat zijn en dat hun de baas zijn in dit land.net zo als een marokaan een huis wil in nederland krijgen ze een huis gewoon van de staat maar als een nerderlander een huis wil sorry meneer uw moet eerst 2jaar wachten :duh::N dus ik zeg weg met die schijt mensen doei doei :cya:

dit is mijn mening en daarbij ieder heb zijn eigen mening en ik ben voor geert.

ik heb henkel aan jou soort vieze racist. kom maar naar den haag hoefkade laat je ophangen man. jij krijgt egt een kogeltje

geef me maar warn mods maar zoude jullie dit ook pikke als jullie moslim ware?

Mocrosahbi, je wordt hier boos op Anton's post, maar je post heeft dezelfde agressieve lading. Dus waarom boos worden op hem als jij hetzelfde doet..

Maar goed..

Wat Wilders betreft:

Wilders is een populist. Er is een probleem en een persoon roept dat hij de oplossing heeft. Dan zijn er altijd mensen die meegezogen worden in zijn populariteit en zijn 'daadkracht' (althans, dat zou hij willen)

Misschien een fout voorbeeld en begrijp het niet verkeerd.

Maar Hitler kwam aan de macht in Duitsland omdat het in een crisis verkeerde en Hitler riep dat hij de problemen zou oplossen. En moet je kijken wat er van gekomen is. Ik wil niet zozeer Wilders met Hitler vergelijken, maar de situatie vergelijken.

[Definitie van populisme]

Bewerkt: door GTAJoel
Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien vind ik, dat als je geen probleem hebt met hoofddoekjes, je eens bent met de onderdrukking van de vrouw.
Onzin, dan leg je woorden in m'n mond. Alsof alleen het moslimgeloof vrouwonvriendelijk is.. :7 Als een vrouw vrijwillig zo'n ding wil dragen MOET het kunnen, als het gedwongen wordt dan is het fout. Ik ben overigens tegen elke vorm van geloof die beperkingen oplegt, maar ach..
@Jowx hierboven: De gothics verbergen zich tenminste niet achter een doek.
Ze lopen vaak zat met een capuchon op, dat bedekt evenveel als een hoofddoek. Dus dat is onzin, dan verbergen ze zich net zo goed.
Met die boerka's en hoofddoekjes kunnen moslims ook ongestoord overvallen plegen enzo. Kleine kans dat ze ooit worden herkent aangezien al die moslima's op elkaar lijken....
Met boerka's wel, met hoofddoekjes niet. En waar had ik het over? Precies, hoofddoekjes. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet toegeven, sommige allochtonen gedragen zich misdadig, ze zijn niet dankbaar voor het onderdak dat de regering hun even geeft, ze zijn niet dankbaar voor de vrijheid die ze hebben gekregen, ze zijn ook niet blij met het betere werk, maar lopen te zeuren dat ze te weinig verdienen omdat ze uit het buitenland komen, en ze zijn ook niet blij met al die Nederlanders op straat. Maar moet dit beteken dat ze allerlei wetten tegen zich krijgen? Nee toch? Sommige allochtonen zijn verkeerd, maar dit geld lang niet voor iedereen, er zijn ook allochtonen die genieten van Nederland, en hardstikke dankbaar zijn. De allochtonen die zich beetje gangster voelen, die andere mensen lopen uit te schelden, en als je iets terug zegt ze je meteen gaan slaan, JA, die kunnen van mij op een bootje stappen waar 'perongeluk' 2 gaten in zitten. Maar de allochtonen die zich netjes en aardig gedragen, die zich niet bemoeien met ons, niet misdadig zijn, en gewoon tevreden zijn, die biet ik een gratis kopje koffie aan, die mogen van mij natuurlijk blijven. :)

Overigens is in het gevang wel meer en deel buitenlands :{

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja dat zal, maar ik heb het ook wel eens anders gezien en dat letterlijk op straat, waar je dus hooguit 2 oogballen kon zien en verder totaal niks van het gezicht ;)

Dan verbieden ze die toch, in plaats van minder verhullende hoofddoekjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, doe normaal want dit is allang in Nederland.

Godver word echt moe van jou

Dus over 500 jaar mogen hoofddoekjes ook weer, omdat het dan ook al lang in Nederland is? En dat je moe van mij wordt boeit me niet, moet je maar niet met mij discussiëren.

Edit:

Het gaat niet om kruizen dat om je nek hangt.. Het gaat om het gezicht van zo\'n persoon, stel er zit wel een tasjes dief onder dat kleedje dat gewikkeld is om diegene zijn/haar hoofd. Stel het zijn wel criminelen? Tsja dan weet je dus totaal niet hoe diegene eruit ziet. In andere woorden, dit heeft meer met vertrouwen te maken.

hoofddoekje200.jpg

Prima te herkennen.

Jongejonge, ga lekker na allah bidden nu , of hoe jullie dat ook doen boeit mij ook niet zoveel.

Dit is wel een voorbeeld waar je echt herkenbaar bent, heb het wellis, wellis? erger gezien. Links,rechts,rechtdoor en zelfs achter me hoofddoeken... Ga toch weg man, ga naar je eigen land.

En nee, over 500 jaar is het nog steeds niet islamitisch, want dit wordt HOPELIJK niet goedgekeurd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jongejonge, ga lekker na allah bidden nu , of hoe jullie dat ook doen boeit mij ook niet zoveel.

Dit is wel een voorbeeld waar je echt herkenbaar bent, heb het wellis, wellis? erger gezien. Links,rechts,rechtdoor en zelfs achter me hoofddoeken... Ga toch weg man, ga naar je eigen land.

En nee, over 500 jaar is het nog steeds niet islamitisch, want dit wordt HOPELIJK niet goedgekeurd :D

Ik ben atheïst, maar dit is weer een prima voorbeeld over hoe ruimdenkend je wel niet bent.

En in ben ook gewoon geboren in Nederland, net als mijn ouders en mijn grootouders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...