Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme

Recommended Posts

Geplaatst:
Jongejonge, ga lekker na allah bidden nu , of hoe jullie dat ook doen boeit mij ook niet zoveel.

Dit is wel een voorbeeld waar je echt herkenbaar bent, heb het wellis, wellis? erger gezien. Links,rechts,rechtdoor en zelfs achter me hoofddoeken... Ga toch weg man, ga naar je eigen land.

En nee, over 500 jaar is het nog steeds niet islamitisch, want dit wordt HOPELIJK niet goedgekeurd :D

Wat probeer je hier nou mee te zeggen?

• Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

31

• Nissan

26

• Vegeta

24

• Jowx

23

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Jongejonge, ga lekker na allah bidden nu , of hoe jullie dat ook doen boeit mij ook niet zoveel.

Dit is wel een voorbeeld waar je echt herkenbaar bent, heb het wellis, wellis? erger gezien. Links,rechts,rechtdoor en zelfs achter me hoofddoeken... Ga toch weg man, ga naar je eigen land.

En nee, over 500 jaar is het nog steeds niet islamitisch, want dit wordt HOPELIJK niet goedgekeurd :D

Ik ben atheïst, maar dit is weer een prima voorbeeld over hoe ruimdenkend je wel niet bent.

En in ben ook gewoon geboren in Nederland, net als mijn ouders en mijn grootouders.

Knuppel, dat van ga naar je eigen land is toch niet tegen jou ofwel? Jij denkt net Te ruim.

Heb ik gevraagd waar je vandaan komt? Boeit mij dat iets? Waarschijnlijk niet.

Maar om ontopic te blijven (hint stofzuiger (trouwens, jij hoort dingen schoon te maken, maak Nederland ff schoon)), wat ik wil, en net als Geert Wilders, is een Nederlands Nederland. Normale mensen, geen profiteurs, en al helemaal geen Wiggers, zoals iemand op dit forum :7

Wat ik er mee wil zeggen Joel? Dat ik ook een bloedhekel heb aan Nederlandse mensen die een beetje opkomen voor onze land afpakkertjes ;)

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Geplaatst:
Knuppel, dat van ga naar je eigen land is toch niet tegen jou ofwel? Jij denkt net Te ruim.

Heb ik gevraagd waar je vandaan komt? Boeit mij dat iets? Waarschijnlijk niet.

Maar om ontopic te blijven (hint stofzuiger (trouwens, jij hoort dingen schoon te maken, maak Nederland ff schoon)), wat ik wil, en net als Geert Wilders, is een Nederlands Nederland. Normale mensen, geen profiteurs, en al helemaal geen Wiggers, zoals iemand op dit forum :7

Wat ik er mee wil zeggen Joel? Dat ik ook een bloedhekel heb aan Nederlandse mensen die een beetje opkomen voor onze land afpakkertjes ;)

Waarom citeer je mij dan? En ik ben ook tegen profiteurs, maar niet elke (allochtone) moslim is een profiteur. En wat is een Nederlands Nederland? In het begin reden er in Nederland ook geen auto's rond, maar hoort het dan ook niet bij Nederland?

Geplaatst:

"Onze land".. Mja ik weet niet of je dat wel echt kan zeggen. Ten 1e veel mensen die hier komen vanuit het buitenland hebben ook gewoon een Nederlandse nationaliteit. Naast dat weet ik net niet of het wel echt ons land is als we even de geschiedenis induiken, in de tijd van de Germanen.. Kun je dan wel zeggen "ons land"?

@ De Stofzuiger:

Offtopic: Om het nog maar niet te hebben over de 'verAmerkanisering' van Nederland..

Bewerkt: door GTAJoel
Geplaatst:

Wat versta je precies onder een 'Nederlands Nederland'?

Want als je hoofddoeken verbiedt (die niet Nederlands zouden zijn) dan moet je ook alle kleding die bijvoorbeeld met HipHop te maken heeft verbieden (ik bedoel dan zo 'n gouden kettingen, bandana's met daarop petje, zo 'n grote broeken etc.) want die zijn ook overgewaaid uit Amerika en dus niet Nederlands..

Geplaatst:
Ik zeg gewoon hoe hun godsdienst erop staat, als een Moslim de waarheid niet aankan moet hij zich maar bekeren tot een andere religie.

We hebben het zelfs op papier staan.

Het mag toch sowieso niet zo'n tax, het is vrijheid van meningsuiting, dus... Geert Wilders kan doen wat ie wil, maar het lukt hem niet.

Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als een geloof. Je mag geen bivakmuts op omdat je dan ''onherkenbaar'' bent. En je mag wel een boerka op? Dacht het dus effekes niet he :duh: .

Balkenende benadrukte dat zo'n voorstel niet past in ''een land waar plaats is voor iedereen en waar we respectvol met elkaar omgaan'', zoals hij dat voor ogen heeft.

Lol, Balkenende vind het normaal dat elke buitenlander hier een mes tussen je ribben mag steken omdat hij je niet aardig vind. Balkenende vind het normaal dat die Kutmarrokaantjes (ik gebruik hier de definitie uit Panorama) hier de boel willen overnemen.

Wel als je zegt dat het vanwege je geloofsovertuiging is.

Music is my religion! Maar dat vinden ze dan weer niet goed he :duh: .

Zoals onze maat Wilders al zei : Het is vervuiling van het uitzicht. Het is niet-Nederlands. Het is buitenlands, dus dat hoort in het buitenland.

Ik ben het trouwens met hem eens, je kan nog geen stap buiten zetten of je word weereens vuil aangekeken, uitgescholden, neergestoken.

Dat is het probleem hier.

Juist. Ze hebben hier een goed leven. Uitkering, vrienden, maar als wij (de godverdomme eigenaren van dit land!) dat er iets moet veranderen, is het gelijk tegenstribbelen en discriminatie. Ze dreigen dan met de strop en de kogel, nou, wie discrimineerd er dan?

GO Geert Wilders GO!

:klap:

En als meer dan 50% voor moord of pedofilie is, mag dat dan ook? En als meer dan 50% van de Nederlanders alle kerken willen afbreken, mag dat dan ook? En als meer dan 50% van de Nederlandse bevolking Moslim zou zijn, krijgen zij dan ook die macht?

Je wijkt totaal van het onderwerp af. Moord en Pedofilie zijn misdaden. De Nederlanders zwaaien met de scepter hier, niet die buitenlanders.

Waarom zou je niet voor wetten die pedofilie, moord, en het vernielen van kerken legaal maken kunnen stemmen? En je vergelijking, mijn huis is van mij. Nederland is van elke legale inwoner, dus ook van de allochtone en autochtone Moslims.

He Stofzuiger. Het is ook illegaal om te moorden, om mensen neer te steken, om mensen te beledigen omdat ze kritiek hebben. Maar daar hebben de kutbuitenlanders (Panorama term) toch ook gewoon lak aan?

Geplaatst:
Music is my religion! Maar dat vinden ze dan weer niet goed he :duh: .

Je wijkt totaal van het onderwerp af. Moord en Pedofilie zijn misdaden. De Nederlanders zwaaien met de scepter hier, niet die buitenlanders.

He Stofzuiger. Het is ook illegaal om te moorden, om mensen neer te steken, om mensen te beledigen omdat ze kritiek hebben. Maar daar hebben de kutbuitenlanders (Panorama term) toch ook gewoon lak aan?

Meldpunt discriminatie.

Hier zeg je zelf dat je hoofddoekjes mag dragen, omdat het niet tegen de wet is. En als de wet veranderd word, kunnen al die illegale dingen ook legaal worden.

Geplaatst:
kutbuitenlanders (Panorama term)

Vriendelijk verzoek aan iedereen om dit soort termen (Van Dale term) voortaan te weren, dit is in strijd met onze regels. Merci.

Geplaatst:

Balkenende benadrukte dat zo'n voorstel niet past in ''een land waar plaats is voor iedereen en waar we respectvol met elkaar omgaan'', zoals hij dat voor ogen heeft.

Lol, Balkenende vind het normaal dat elke buitenlander hier een mes tussen je ribben mag steken omdat hij je niet aardig vind. Balkenende vind het normaal dat die Kutmarrokaantjes (ik gebruik hier de definitie uit Panorama) hier de boel willen overnemen.

Balkenende heeft elke minuut beveiliging, als er iemand met een mes hem al kan aanraken geloof ik ook dat ik een keertje Pamela ontmoet en dat zij mij vervolgens een dikke blowjob geeft :cab:

Geplaatst:
Ik moet toegeven, sommige allochtonen gedragen zich misdadig, ze zijn niet dankbaar voor het onderdak dat de regering hun even geeft, ze zijn niet dankbaar voor de vrijheid die ze hebben gekregen, ze zijn ook niet blij met het betere werk, maar lopen te zeuren dat ze te weinig verdienen omdat ze uit het buitenland komen, en ze zijn ook niet blij met al die Nederlanders op straat. Maar moet dit beteken dat ze allerlei wetten tegen zich krijgen? Nee toch? Sommige allochtonen zijn verkeerd, maar dit geld lang niet voor iedereen, er zijn ook allochtonen die genieten van Nederland, en hardstikke dankbaar zijn. De allochtonen die zich beetje gangster voelen, die andere mensen lopen uit te schelden, en als je iets terug zegt ze je meteen gaan slaan, JA, die kunnen van mij op een bootje stappen waar 'perongeluk' 2 gaten in zitten. Maar de allochtonen die zich netjes en aardig gedragen, die zich niet bemoeien met ons, niet misdadig zijn, en gewoon tevreden zijn, die biet ik een gratis kopje koffie aan, die mogen van mij natuurlijk blijven. :)

Overigens is in het gevang wel meer en deel buitenlands :{

Mooi gezegd.

Beter als sommige zwart-wit-kijkers hier.

Daarnaast, ik vind het ook niet erg als er een Allochtoon / Moslim in de politiek zit, zolang ze maar niet met plannen komen om kerken af te breken en Nederland Islamitisch te maken, want dan kunnen ze me kont kussen.

Daarnaast, hoofddoeken vind ik niet erg, zolang diegene maar goed herkenbaar is, maar boerka's vind ik niet goed, bivakmutsen zijn ook illegaal dusja.

Terug na een maandje. Ik kom en gelijk een grote discussie :puh:

Ik ben van mening dat Wilders weer eens een dom idee heeft verzonnen wat nergens op slaat. Blij dat JP de angst van de 0,001% dat het misschien zou kunnen aangenomen heeft weggenomen.

In ieder geval vind ik héél veel van de reacties die hier in dit topic zijn gegeven erg kinderachtig en totaal niet volwassen. Ik bedoel, wat is dit voor discussie waarin er modder word gegooid van beide kanten? :7

Ik bedoel dan onder andere De_Stofzuiger, Mocrosahbi, Anton, dat soort types. Maar reacties die ongegrond zijn en alles. Als je dan een mening geeft, leg dan ook uit waarom je het vind :puh:

En even voor de duidelijkheid: Ik sta volledig neutraal. Ik denk helder, en ik weet dat er ook gewoon goede Marokkanen/Turken zijn (en ander volk) en dat er van ieder volk goede en slechte mensen bestaan. Ik weet dat gewoon, zo is dat mij geleerd. Ik ga geen volk over één kam scheren, hoe veel mensen er van dat volk dan ook negatief in het nieuws komen. Klaar. Dat hoort gewoon niet vind ik.

Helaas doen veel mensen dat nog wel. Dat lees ik dan ook terug in dit topic bijvoorbeeld. Zonde, maar ach ja wat doe je ertegen? :)

Bewerkt: door Yanick95
Geplaatst:
Ik bedoel dan onder andere De_Stofzuiger, Mocrosahbi, Anton, dat soort types. Maar reacties die ongegrond zijn en alles. Als je dan een mening geeft, leg dan ook uit waarom je het vind :puh:

Mijn reacties ongegrond? Op welke manier dan?

Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als een geloof. Je mag geen bivakmuts op omdat je dan ''onherkenbaar'' bent. En je mag wel een boerka op? Dacht het dus effekes niet he :duh: .

Voor zover ik weet mag je gewoon een bivakmuts op, zolang je maar geen overvallen pleegt.

En bovendien vind ik de meeste van jullie echt zielepoten/aanstellers.

Waarom irriteer je je aan iemand die een andere kledingstijl heeft. Dan heb je voor mijn gevoel echt niks te doen. Als iemand iets draagt waar hij/zij goed vind (bijv. hoofddoek) wat doet die persoon jou dan kwaad? Helemaal niks toch?

Je maakt jezelf dan helemaal gek, omdat je op 1 persoon gefocust blijft die een hoofddoek aanheeft, terwijl daar omheen misschien nog 60 man zonder hoofddoek loopt.

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac

Mijn reacties ongegrond? Op welke manier dan?

Jonge, praat nou niet zo wijs, want je bent vast een 12 jarig billentikkertje. * (Meldpunt discriminatie zegt ie, pff, knuppel :7 )

Maar zoals eerder,ben ik nog steeds niet tegen alle allochtonen, alleen tegen profiteurs. ' Wij komen halen zakken vol met geld', nou dan mag je van mij ook met een kanon teruggeschoten worden.

@ Wesley, ik zeg toch onze land afpakkers, niet onze land? Want dan is het ons land.

En ons landafpakkers klinkt toch ook niet?

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...