Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

@ Wesley, ik zeg toch onze land afpakkers, niet onze land? Want dan is het ons land.

En ons landafpakkers klinkt toch ook niet?

Ons land kun je niet zeggen, omdat wij van oorsprong geen Nederlanders zijn. Dit land was vroeger van de Germanen dus onze families kunnen never nooit van oorsprong uit Nederland komen omdat dit vroeger van oorsprong van de Germanen was. Daarom zeg ik dus ook.. Ons land? Het is een feit dat veel mensen vanuit het oosten naar het westen zijn getrokken in de middeleeuwen. Wie weet waren jou over-over-over-over-over-over-over grootouders wel Russen?

Daarom zeg ik wederom, kun je het wel zeggen ons land? Want als het ons land is, dan is dat land(Nederland dus) ook voor allochtone mensen ;)

Maarja dat is dan wel erg los van het principe, maar dat maakt verder ook niets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Jonge, praat nou niet zo wijs, want je bent vast een 12 jarig billentikkertje. * (Meldpunt discriminatie zegt ie, pff, knuppel :7 )

Maar zoals eerder,ben ik nog steeds niet tegen alle allochtonen, alleen tegen profiteurs. ' Wij komen halen zakken vol met geld', nou dan mag je van mij ook met een kanon teruggeschoten worden.

@ Wesley, ik zeg toch onze land afpakkers, niet onze land? Want dan is het ons land.

En ons landafpakkers klinkt toch ook niet?

Dude, ik ben 15. Tot nu toe kom jij de hele tijd met het zelfde aanzetten, en als ik daar tegenin ga zeg je dat je moe van me word. En hoezo dat ''(Meldpunt discriminatie zegt ie, pff, knuppel :7 )''?

Link to comment
Delen op andere websites

Die wilder is gewoon om je kapot te lachen :7

hij zij zo: ''Wouter Bos zit achter het stuur van de auto Balkende zit er naast die vind alles goed als die voor mag zitten

Mark Rutte zit achter in de babyzit en de tomtom kon alleen links afslaan.'' zoiets dat is gewoon om je kapot te lache :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin inderdaad. Niemand neemt hem nog serieus meer :puh: (Niet dat ik het ooit gedaan heb, zijn ideeën zijn gewoon absurd. ;) )

Btw, er zijn zat mensen die hem wel serieus nemen, alleen bijna iedereen focust op zijn visie richting buitenlanders, terwijl Wilders ook zat goeie plannen heeft, en zich niet alleen op buitenlanders focust.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dit fantastisch hij krijgt mijn stem ik heb al zo lang een heekel aan die islam/turk/marokanen zooi ze denken allemaal dat ze heel wat zijn en dat hun de baas zijn in dit land.net zo als een marokaan een huis wil in nederland krijgen ze een huis gewoon van de staat maar als een nerderlander een huis wil sorry meneer uw moet eerst 2jaar wachten :duh::N dus ik zeg weg met die schijt mensen doei doei :cya:

dit is mijn mening en daarbij ieder heb zijn eigen mening en ik ben voor geert.

ik heb henkel aan jou soort vieze racist. kom maar naar den haag hoefkade laat je ophangen man. jij krijgt egt een kogeltje

geef me maar warn mods maar zoude jullie dit ook pikke als jullie moslim ware?

Komop, respecteer elkaars mening. Ik snap wel dat je het niet pikt, maar dan moet je niet op het forum komen. We zitten hier te debateren, niet te ruzieën!

Edit:

Ik ben voor Geert! :D

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, praat nou niet zo wijs, want je bent vast een 12 jarig billentikkertje. * (Meldpunt discriminatie zegt ie, pff, knuppel :7 )

Maar zoals eerder,ben ik nog steeds niet tegen alle allochtonen, alleen tegen profiteurs. ' Wij komen halen zakken vol met geld', nou dan mag je van mij ook met een kanon teruggeschoten worden.

@ Wesley, ik zeg toch onze land afpakkers, niet onze land? Want dan is het ons land.

En ons landafpakkers klinkt toch ook niet?

Dude, ik ben 15. Tot nu toe kom jij de hele tijd met het zelfde aanzetten, en als ik daar tegenin ga zeg je dat je moe van me word. En hoezo dat ''(Meldpunt discriminatie zegt ie, pff, knuppel :7 )''?

Je bent 15 en je snapt niet wat ik bedoel? Ik bedoel dat je een knuppel bent. En dat je ff lekker mensjes gaat klikken :$ . Dat vind ik niet normaal :puh:

En ik ben het eens met wat hierboven staat _O_

GEERT :dans: Wilders :dans:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als een geloof. Je mag geen bivakmuts op omdat je dan ''onherkenbaar'' bent. En je mag wel een boerka op? Dacht het dus effekes niet he :duh: .

Voor zover ik weet mag je gewoon een bivakmuts op, zolang je maar geen overvallen pleegt.

En bovendien vind ik de meeste van jullie echt zielepoten/aanstellers.

.

Apple-Mac

Een bivakmuts mag je openbaar dragen maar binnen 5 minuten staat er een politie wagen + busje voor je neus, ja, ik spreek uit ervaring :{

En Geertje heeft wel goede ideeën, maar geert in de toren vind ik iets minder omdat Buitenlanders ook positieve invloeden kunnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bivakmuts mag je openbaar dragen maar binnen 5 minuten staat er een politie wagen + busje voor je neus, ja, ik spreek uit ervaring :{

Ja, dan mag je het alsnog dragen. Als je dan wordt meegenomen ben je waarschijnlijk toch weer binnen no-time vrij, want waarschijnlijk heeft niemand in de buurt toevallig op datzelfde moment een overval gepleegd.

Ze kunnen je in iedergeval niet verplichten dat ding af te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel , eigenlijk vind ik dit goed . Wij zijn een cristhelijk (hoe schrijf je dat) land . Ze moeten zich maar aanpassen aan onze regels , geloof . Wat komen zij hier allemaal doen ?

ik heb henkel aan jou soort vieze racist. kom maar naar den haag hoefkade laat je ophangen man. jij krijgt egt een kogeltje

geef me maar warn mods maar zoude jullie dit ook pikke als jullie moslim ware?

Kijk die reactie . Is dit normaal ?

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Wij zijn een cristhelijk (hoe schrijf je dat) land

Wie zijn we? Je weet niet eens hoe je christelijk schrijft :7

Nederland, sinds het midden van de middeleeuwen een christelijk land, is tegenwoordig een van de meest ontkerkelijkte landen in Europa.

(Bron: Wikipedia)

Ze moeten zich maar aanpassen aan onze regels , geloof

Huh? Regels? Kom op, ik ken zat hollanders die zich er ook niet aanhouden. Dus hun moeten zich aanpassen aan....welk geloof? :7

Wat komen zij hier allemaal doen ?

Nou, dat kan ik je ff haarfijn uitleggen. Zij zijn hierheen gehaald in de tijd toen er nog een ruime aanbod werk was. En aan al het werk waar de 'Nederlanders geen zin in hadden' (Dus vlees schoonmaken, vuilnisman worden etc.) zouden door andere mensen gedaan worden. Er was teveel werk. Dus hebben de Nederlanders de Marokkanen hierheen gehaald, en tja..Ik weet niet of mensen toen al een goed geheugen hadden, maar het is vrijwel logisch dat er dan in dit land wordt voortgeplant.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening passen hoofddoekjes niet binnen onze cultuur en straatbeeld. Ook ik ben die theedoeken zat.

Ik wil niet dat Nederland islamiseert. Als ik piramides wil zien, ga ik wel naar Egypte en als ik hoofddoekjes wil zien, ga ik wel naar Marokko. De moslims hebben zich maar aan te passen aan onze cultuur en regels. Als ze dat niet bevalt, gaan ze maar terug naar hun eigen land.

Bovendien vind ik, dat als je geen probleem hebt met hoofddoekjes, je eens bent met de onderdrukking van de vrouw.

@Jowx hierboven: De gothics verbergen zich tenminste niet achter een doek. Met die boerka's en hoofddoekjes kunnen moslims ook ongestoord overvallen plegen enzo. Kleine kans dat ze ooit worden herkent aangezien al die moslima's op elkaar lijken....

Dit is een hele goede post, en daar ben ik 1000% mee eens. :Y:klap::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Knuppel, dat van ga naar je eigen land is toch niet tegen jou ofwel? Jij denkt net Te ruim.

Heb ik gevraagd waar je vandaan komt? Boeit mij dat iets? Waarschijnlijk niet.

Maar om ontopic te blijven (hint stofzuiger (trouwens, jij hoort dingen schoon te maken, maak Nederland ff schoon)), wat ik wil, en net als Geert Wilders, is een Nederlands Nederland. Normale mensen, geen profiteurs, en al helemaal geen Wiggers, zoals iemand op dit forum :7

Wat ik er mee wil zeggen Joel? Dat ik ook een bloedhekel heb aan Nederlandse mensen die een beetje opkomen voor onze land afpakkertjes ;)

Waarom citeer je mij dan? En ik ben ook tegen profiteurs, maar niet elke (allochtone) moslim is een profiteur. En wat is een Nederlands Nederland? In het begin reden er in Nederland ook geen auto's rond, maar hoort het dan ook niet bij Nederland?

Dit is precies een voorbeeld dat jij maar een kant ziet van wilders.

Wilders heeft het niet tegen de goede moslim maar tegen de crimineeltjes.

Bewerkt: door darky
Link to comment
Delen op andere websites

Terug na een maandje. Ik kom en gelijk een grote discussie :puh:

Ik ben van mening dat Wilders weer eens een dom idee heeft verzonnen wat nergens op slaat. Blij dat JP de angst van de 0,001% dat het misschien zou kunnen aangenomen heeft weggenomen.

In ieder geval vind ik héél veel van de reacties die hier in dit topic zijn gegeven erg kinderachtig en totaal niet volwassen. Ik bedoel, wat is dit voor discussie waarin er modder word gegooid van beide kanten? :7

Ik bedoel dan onder andere De_Stofzuiger, Mocrosahbi, Anton, dat soort types. Maar reacties die ongegrond zijn en alles. Als je dan een mening geeft, leg dan ook uit waarom je het vind :puh:

En even voor de duidelijkheid: Ik sta volledig neutraal. Ik denk helder, en ik weet dat er ook gewoon goede Marokkanen/Turken zijn (en ander volk) en dat er van ieder volk goede en slechte mensen bestaan. Ik weet dat gewoon, zo is dat mij geleerd. Ik ga geen volk over één kam scheren, hoe veel mensen er van dat volk dan ook negatief in het nieuws komen. Klaar. Dat hoort gewoon niet vind ik.

Helaas doen veel mensen dat nog wel. Dat lees ik dan ook terug in dit topic bijvoorbeeld. Zonde, maar ach ja wat doe je ertegen? :)

Sorry hoor maar de meeste hebben dat uitgelegt? liggen slapen soms?......

Van marokkanen Zijn er meer slechte dan goede.

Bewerkt: door darky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...