Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Sorry hoor maar de meeste hebben dat uitgelegt? liggen slapen soms?......

Van marokkanen Zijn er meer slechte dan goede.

Nee, de slechte vallen harder op dan de gewone dus lijkt het dat er meer slechte dan goede zijn ;) .

Mischien maar het slechtste wat ik van een marroki heb gezien is dat ze een 80 jarig vrouwtje overvallen en dan snel met de scoot wegrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor maar de meeste hebben dat uitgelegt? liggen slapen soms?......

Van marokkanen Zijn er meer slechte dan goede.

Nee, de slechte vallen harder op dan de gewone dus lijkt het dat er meer slechte dan goede zijn ;) .

Mischien maar het slechtste wat ik van een marroki heb gezien is dat ze een 80 jarig vrouwtje overvallen en dan snel met de scoot wegrijden.

Wat is dan het beste watje een Marokkaan hebt zien doen?

Waarschijnlijk weet je dat niet omdat we alleen de erge dingen onthouden waardoor personen er voor ons slechter

kunnen uitzien dan ze in werkelijkheid zijn ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent 15 en je snapt niet wat ik bedoel? Ik bedoel dat je een knuppel bent. En dat je ff lekker mensjes gaat klikken :$ . Dat vind ik niet normaal :puh:

En ik ben het eens met wat hierboven staat _O_

GEERT :dans: Wilders :dans:

En wat mag mensen klikken betekenen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent 15 en je snapt niet wat ik bedoel? Ik bedoel dat je een knuppel bent. En dat je ff lekker mensjes gaat klikken :$ . Dat vind ik niet normaal :puh:

En ik ben het eens met wat hierboven staat _O_

GEERT :dans: Wilders :dans:

En wat mag mensen klikken betekenen?

57R447744l w0rd 1edereen WeL EEn2 7E M0e1l1jK :puh:

straattaal word iedereen wel eens te moeilijk[/font]

Maar nick niet iedereen praat non-stop straattaal.

ABN still lives.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Geert eens, ook vind ik dat alle moslims het land uit moeten. Want Nederland is geen Amerika, Amerika is van iedereen net zo goed als van de negers als van de blanke en als van de moslims als van de hindoes. In Nederland is dat anders, Nederland was altijd van de blanke Nederlanders geweest. Tuurlijk vluchtelingen die voor hun veiligheid asiel zoeken zijn hier welkom, alleen als het weer veiliger in hun land word moeten ze terug vind ik. Alle gelukzoekers eruit en alle mensen die voor hun veiligheid hier heen komen zijn welkom. Maar dan moeten ze zich wel aanpassen aan onze cultuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een belachelijk voorstel zeg. Zoiets zal toch nooit doorgezet worden, Wilders moet weer even provoceren daar is hij toch zo goed in...

De hoofddoektax, er wordt hier weer doelbewust een negatief beleid voorgesteld, die is gericht op één groep in de samenleving. Wel weer erg toevallig dat het net die groep is waar Wilders zich altijd al op heeft gericht, de Moslims.. Je hoort Wilders nooit over de keppeltjes, mijters of de Joden met hoge hoeden. Maar het is specifiek de hoofddoekjes die hem niet aanstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Geert eens, ook vind ik dat alle moslims het land uit moeten. Want Nederland is geen Amerika, Amerika is van iedereen net zo goed als van de negers als van de blanke en als van de moslims als van de hindoes. In Nederland is dat anders, Nederland was altijd van de blanke Nederlanders geweest. Tuurlijk vluchtelingen die voor hun veiligheid asiel zoeken zijn hier welkom, alleen als het weer veiliger in hun land word moeten ze terug vind ik. Alle gelukzoekers eruit en alle mensen die voor hun veiligheid hier heen komen zijn welkom. Maar dan moeten ze zich wel aanpassen aan onze cultuur.

Over de rood gearcheerde zin ben ik het totaal niet mee eens. Ten eerste is het maar een klein groepje die het voor derest verpest (vooral de jongeren). De meeste oudere Moslims mogen best blijven, omdat zij niks doen.

Het is kant-en-klare onzin dat álle Moslims het land uit moeten, dat snap jij nu denk ik (hoop ik) ook. Je moet ervoor zorgen dat je geen Moslim-haar creërt, want dan gaat het de verkeerde kant op, en dat heb ik al meegemaakt. Ik ging elke moslim/Marrokaan haten. Gelukkig heb ik nu gesnapt dat niet álle moslims het probleem zijn, maar een klein groepje.

Link to comment
Delen op andere websites

De meesten vallen ook niet op omdat ze zich gewoon zoals ons gedragen. Ze praten goed Nederlands, natuurlijk niet vloeiend ABN, maar dat kunnen heel veel Nederlanders ook niet.

Wat betreft dat Amerika argument van Rene; Dat slaat echt totaal nergens op. Eerst leefden de Indianen er. Wij hebben ze met grof geweld verdreven en nu is het van ''iedereen''. En dan gaan jullie heel zielig doen dat de Moslims Nederland over gaan nemen? Sowieso noem jij niet eens de Indianen bij degene van wie Amerika is.

@Nick: Volgens mij ben je zelf gewoon niet slim genoeg om de posts van De stofzuiger te snappen en daarom noem je hem maar dom.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen naar Nederland en dan horen ze maar aan onze cultuur aan te passen, als dat ze niet bevalt moeten ze terug gaan naar hun eigen land! Oja, en hier heb je Moslimse kerken en als je in Marokko of Turkije een Christelijke kerk wilt bouwen dan mag dat niet. En als je iets daarover zegt gaan al die Marokkanen en Turken zeggen dat ze worden gediscrimineerd, van mij mag die hoofddoektax ingaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...