MegaPilot Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik zit in een school van GO!(gemeenschapsonderwijs), en in elke school daarvan zijn de theedoeken verboden. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Yes, de hoofddoeken zijn nu afgeschaft in onze school! Goed voor jou, MegaPilootje . Ik zit in een school van GO!(gemeenschapsonderwijs), en in elke school daarvan zijn de theedoeken verboden. Waar kun je vinden welke scholen van de Gemeenschaps Onderwijs zijn? Dan ga ik effe kijken of mijn school daar ook tussenstaat xD. Reageren
Idol Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) ik zie niets in dit idee zitten. zelf draag ik er geen. om zoiets te zeggen vind ik heel erg jammer. en kennelijk is kwetsen iets geworden wat je doet voor de lol. de pijn van iemand anders is de lol. en daar weiger ik aan me te doen. verder zijn al die ministers hetzelfde. ik zal dan ook bij de volgende verkiezingen zeker niet gaan stemmen. of er moet een nieuwe wim kok of ruud lubbers komen. maar dat zal helaas nooit meer gebeuren vrees ik. Bewerkt: 30 september 2009 door Idol Reageren
AwiVC Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ze komen naar Nederland en dan horen ze maar aan onze cultuur aan te passen, als dat ze niet bevalt moeten ze terug gaan naar hun eigen land! Oja, en hier heb je Moslimse kerken en als je in Marokko of Turkije een Christelijke kerk wilt bouwen dan mag dat niet. En als je iets daarover zegt gaan al die Marokkanen en Turken zeggen dat ze worden gediscrimineerd, van mij mag die hoofddoektax ingaan. Ik lees de reacties en ik schrik serieus van de haat-intensiteit in jullie posts.. Jij bent 12 jaar, noemt een Moskee een "Moslimse Kerk" (Moslims is niet eens een bestaand woord ffs..) en hebt werkelijk géén idee waar je het over hebt als je zegt dat christenen geen kerken mogen bouwen in Marokko.. Marokko was oorspronkelijk zelfs christelijk en er staan nogsteeds kerken, de Islam is alleen het geloof van de staat en ja, Marokko is nou eenmaal een Theocratie en nee, daar ben ik het niet mee eens, maar om dan omdat daar moslims de overhand hebben hier het moslim-geloof maar gelijk af te schaffen? Nee sorry, wij zijn nogsteeds geen theocratie en dat zal hoop ik ook lang zo blijven ;-) Nog een wezenlijk verschil is dat in onze grondwet staat dat je niet mag discrimineren, in de grondwet van Marokko staat dat de Islam de staatsgodsdienst is. Dus ja, moslims hebben al het recht in de wereld om als inwoner van Nederland te zeggen dat ze worden gediscrimineerd als je ze gebied hun hoofddoek af te nemen. Hier Artikel 1 van de Nederlands grondwet (Dat is zegmaar een superbelangrijk wetboek, voor alle superbelangrijke grotemensenzaken!) Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan. Dus... what's next? Kruisjestax? Keppeltax? Niet-dragen-van-een-geloofsymbool-tax voor atheïsten? Kom op man, get real, deze wet gaat er nooit doorheen komen, simpelweg omdat het tegen het gehele fundament van deze samenleving ingaat.. Yes, de hoofddoeken zijn nu afgeschaft in onze school! Goed voor jou, MegaPilootje . Ik zit in een school van GO!(gemeenschapsonderwijs), en in elke school daarvan zijn de theedoeken verboden. Waar kun je vinden welke scholen van de Gemeenschaps Onderwijs zijn? Dan ga ik effe kijken of mijn school daar ook tussenstaat xD. Allemachtig, denk je dat dit grappig is? Voel je je nu stoer? Ohooooh kijk mij, ik haat moslimpjes? Doe ff normaal man, volgens de wet zou Mega-Pilot zeer waarschijnlijk een boete aan z'n kont hebben hangen als hij de "theedoekjes" opmerking in het openbaar had geroepen.. 1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Hij maakt zich hier schuldig aan subparagraaf 1, Geert Wilders gaat zich hopelijk eens te buiten aan subparagraaf 2, waardoor de PVV opgeveegd kan worden. Maar wel dikke respect voor jou hoor Mega-Pilot ;-) You GO! Girl! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Allemachtig, denk je dat dit grappig is? Voel je je nu stoer? Ohooooh kijk mij, ik haat moslimpjes? Doe ff normaal man, volgens de wet zou Mega-Pilot zeer waarschijnlijk een boete aan z'n kont hebben hangen als hij de "theedoekjes" opmerking in het openbaar had geroepen..1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Hij maakt zich hier schuldig aan subparagraaf 1, Geert Wilders gaat zich hopelijk eens te buiten aan subparagraaf 2, waardoor de PVV opgeveegd kan worden. Maar wel dikke respect voor jou hoor Mega-Pilot ;-) You GO! Girl! Nonsens, als ik roep: "Godverdomme wat een tering mongolen die joden." ga ik echt niet de bajes in. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Maar wel dikke respect voor jou hoor Mega-Pilot ;-) You GO! Girl! Sorry dat ik een mening heb hoor. Reageren
AwiVC Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Allemachtig, denk je dat dit grappig is? Voel je je nu stoer? Ohooooh kijk mij, ik haat moslimpjes? Doe ff normaal man, volgens de wet zou Mega-Pilot zeer waarschijnlijk een boete aan z'n kont hebben hangen als hij de "theedoekjes" opmerking in het openbaar had geroepen..1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Hij maakt zich hier schuldig aan subparagraaf 1, Geert Wilders gaat zich hopelijk eens te buiten aan subparagraaf 2, waardoor de PVV opgeveegd kan worden. Maar wel dikke respect voor jou hoor Mega-Pilot ;-) You GO! Girl! Nonsens, als ik roep: "Godverdomme wat een tering mongolen die joden." ga ik echt niet de bajes in. Nope, je zal waarschijnlijk gewoon de boete krijgen ;-) Je mag het best uitproberen van mij hoor, kom eens naar de Februari staking, ga op het podium staan en roep "Godverdomme, wat een tering mongolen die joden", lijkt me gezellig Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Allemachtig, denk je dat dit grappig is? Voel je je nu stoer? Ohooooh kijk mij, ik haat moslimpjes? Doe ff normaal man, volgens de wet zou Mega-Pilot zeer waarschijnlijk een boete aan z'n kont hebben hangen als hij de "theedoekjes" opmerking in het openbaar had geroepen..1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Hij maakt zich hier schuldig aan subparagraaf 1, Geert Wilders gaat zich hopelijk eens te buiten aan subparagraaf 2, waardoor de PVV opgeveegd kan worden. Maar wel dikke respect voor jou hoor Mega-Pilot ;-) You GO! Girl! Nonsens, als ik roep: "Godverdomme wat een tering mongolen die joden." ga ik echt niet de bajes in. Nope, je zal waarschijnlijk gewoon de boete krijgen ;-) Je mag het best uitproberen van mij hoor, kom eens naar de Februari staking, ga op het podium staan en roep "Godverdomme, wat een tering mongolen die joden", lijkt me gezellig Wat een mongolen die Joden!! Ik ben er vrij zeker van dat ik geen boete ga krijgen. Reageren
Idol Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) hmm boete krijgen zul je denk niet. maar ik vrees dat je dan niet uit de menigte komt zonder bloedneus en gebrokenkaak. je kan beter gewoon niemand beledigen. het beste. Bewerkt: 30 september 2009 door Idol Reageren
AwiVC Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Allemachtig, denk je dat dit grappig is? Voel je je nu stoer? Ohooooh kijk mij, ik haat moslimpjes? Doe ff normaal man, volgens de wet zou Mega-Pilot zeer waarschijnlijk een boete aan z'n kont hebben hangen als hij de "theedoekjes" opmerking in het openbaar had geroepen..1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Hij maakt zich hier schuldig aan subparagraaf 1, Geert Wilders gaat zich hopelijk eens te buiten aan subparagraaf 2, waardoor de PVV opgeveegd kan worden. Maar wel dikke respect voor jou hoor Mega-Pilot ;-) You GO! Girl! Nonsens, als ik roep: "Godverdomme wat een tering mongolen die joden." ga ik echt niet de bajes in. Nope, je zal waarschijnlijk gewoon de boete krijgen ;-) Je mag het best uitproberen van mij hoor, kom eens naar de Februari staking, ga op het podium staan en roep "Godverdomme, wat een tering mongolen die joden", lijkt me gezellig Wat een mongolen die Joden!! Ik ben er vrij zeker van dat ik geen boete ga krijgen. Erm wat? Het is nog altijd 30 september en geen 25 februari en dit is een internet-forum en niet het Jonas Daniël Meijer plein, dit was dus niet mijn uitdaging Mr. Internetheld, want nee, voor dingen die je op internet zegt zul je niet snel een boete krijgen aangezien het moeilijk aan te tonen is dat jij dit ook daadwerkelijk getyped hebt. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 ik zie niets in dit idee zitten. zelf draag ik er geen. om zoiets te zeggen vind ik heel erg jammer. en kennelijk is kwetsen iets geworden wat je doet voor de lol. de pijn van iemand anders is de lol. en daar weiger ik aan me te doen. Er word hier toch niemand gekwetst hoor. De reden zelf waarom vrouwen een hoofddoek moeten dragen vind ik al onzin. Het zou andere mannen hun geslachtsdeel stijf maken (oftewel, die mannen zouden geil worden van het haar van vrouwen, COME ON!). Zeg nu niet dat ik niet weet waar ik het over heb, want de Islam is op het moment het onderwerp van onze Levensbeschouwingslessen, en iedere week komt er iemand een stuk uit de Koran voorlezen, om daarover te kunnen discussiëren. Nog een wezenlijk verschil is dat in onze grondwet staat dat je niet mag discrimineren, in de grondwet van Marokko staat dat de Islam de staatsgodsdienst is. Dus ja, moslims hebben al het recht in de wereld om als inwoner van Nederland te zeggen dat ze worden gediscrimineerd als je ze gebied hun hoofddoek af te nemen. Fout, dat recht hebben ze niet. Dit is Nederland, dus leef je onder de Nederlandse regels. Bevalt dat je niet? Dan pak je je biezen maar. Wilders gebied hun dat niet. Het is simpel, als je het niet zou doen zou je volgens hem een veel te hoge belasting per jaar moeten betalen. Het idee word natuurlijk nooit aangenomen, maar dat is geen reden om het uit te sluiten. Dus... what's next? Kruisjestax? Keppeltax? Niet-dragen-van-een-geloofsymbool-tax voor atheïsten? Kom op man, get real, deze wet gaat er nooit doorheen komen, simpelweg omdat het tegen het gehele fundament van deze samenleving ingaat.. Christendom is het Nationale geloof van Nederland. Natuurlijk gaat hij daar geen tax op heffen. Als je argumenten wil noemen, noem dan goede, en geen argumenten die je met een beetje blazen al kan doen instorten. Atheïsten (ik ben er zelf een, ik weet waar ik over praat) hebben geen geloofssymbool. Die geloven gewoon niks. Je hebt ook nog extreme atheïsten die ''Kill God'' verstaan. Maar dit is maar een kleine groep, waar toch niet naar word geluisterd. Allemachtig, denk je dat dit grappig is? Voel je je nu stoer? Ohooooh kijk mij, ik haat moslimpjes? Doe ff normaal man, volgens de wet zou Mega-Pilot zeer waarschijnlijk een boete aan z'n kont hebben hangen als hij de "theedoekjes" opmerking in het openbaar had geroepen..1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Hij maakt zich hier schuldig aan subparagraaf 1, Geert Wilders gaat zich hopelijk eens te buiten aan subparagraaf 2, waardoor de PVV opgeveegd kan worden. Doe normaal man. Je voelt je gelijk enorm aangesproken door wat ik zei. Get real. Oke, ik kom ervoor uit. Ik stoor me eraan dat als ik over straat loop, ik voor de helft hoofddoeken zie. Dan denk ik dat Nederland aan het verzuipen is door het zeer zwakke beleid van de regering en de enorme toename van buitenlanders per jaar. Ik hoor alle talen van de wereld, behalve normaal Nederlands op straat. En als het Nederlands is, is het wel: ''Heey kanker kaaskop!''. Zo ben ik vanmiddag aangesproken toen ik normaal naar huis fietste. Leuk he? En dit gebeurd zo ongeveer de helft van de Nederlandse bevolking per dag. Goh, waar zouden wij dat negatieve beeld vandaan gehaald hebben? Tuurlijk man, alles wat hier in Opinie gepost word volgt precies de wetten van het Nederlandse Wetboek (voor Strafrecht). Dan zou je 3/4 van de posters hier een boete aan hun reet kunnen plakken. Dat gebeurd echter niet, want het heet niet voor niet OPINIE. Waar je je mening mag geven zolang je maar argumenten gebruikt. Ik heb je abnormale reactie naar MegaPilot verwijdert uit de quote in mijn post, omdat die gewoon nergens op sloeg. Laat mensen in hun waarde als je hier post. Kan je dat niet? Ga dan maar weg. Jij gebruikt regel 2 uit het Wetboek van Strafwet he? 1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. Als de rotjongeren van vandaag die regel eens zouden lezen. Denk je dan dat ze er zich wat van aan zouden trekken? Nee hoor. Ik hoor dagelijks ''opzettelijk beledigend uitlatingen'' richting mezelf, en anderen NEDERLANDERS. Voordat de buitenlandse community ten strijde trekt richting Nederland, kunnen ze beter eerst wat doen aan de jongeren die zich slecht gedragen. Leer ze de Nederlandse Grondwetten maar. Aangezien jij ze zo vaak gebruikt, lijk jij er de aangewezen persoon voor. Mensen die hun eigen taal spreken in Nederland, ten behouding van hun eigen Cultuur, dit argument kun je in een keer onderuit halen. Dit is Nederland. Zolang je hier bent, neem je maar verandering aan, en pas je je aan aan de Nederlandse Cultuur, Grondwet en Taal. Hiermee hebben veel mensen nogal last. @Mods (Jowx in het speciaal xD): Ik heb dit bericht voordat ik het postte 2x helemaal doorgelezen, en alles heeft minstens één geldig argument . Reageren
Tomeken Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Zoals ik hier dus lees hebben de Nederlanders ook een kleine discutie over de hoofddoek. Mijn mening is als je er een wil dragen, ok. maar in onze contreien is het een elementaire beleefdheid om en hoofddeksel af te doen als we ergens binnen gaan . En of je nu voor het Christendom of de Islam bent, onder de verschillende rassen mag toch geen verschil gemaakt worden heb ik ier ergens gelezen. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens Reageren
Nissan Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens Kom dan eens met argumenten he? Je loopt hier stuff te lullen die compleet ongeargumenteerd is. Waarom zou ik liegen? Wat lieg ik dan he? Er bestaat voor zover ik weet toch echt geen ''onechte'' versie of iets dergelijks. Waarom zouden Moslims de Koran gaan lopen verdraaien? Reageren
Idol Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens dan heeft president bush zeker de neppe versie geschreven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.