Nissan Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Inderdaad. Nogmaals, wie maakt dan ''neppe'' versies. En welke leugens (zoals jij 't noemt, you have still a long way to go) vertel ik dan he? Kom maar gelijk met argumenten . Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Nog een wezenlijk verschil is dat in onze grondwet staat dat je niet mag discrimineren, in de grondwet van Marokko staat dat de Islam de staatsgodsdienst is. Dus ja, moslims hebben al het recht in de wereld om als inwoner van Nederland te zeggen dat ze worden gediscrimineerd als je ze gebied hun hoofddoek af te nemen. Fout, dat recht hebben ze niet. Dit is Nederland, dus leef je onder de Nederlandse regels. Bevalt dat je niet? Dan pak je je biezen maar. Wilders gebied hun dat niet. Het is simpel, als je het niet zou doen zou je volgens hem een veel te hoge belasting per jaar moeten betalen. Het idee word natuurlijk nooit aangenomen, maar dat is geen reden om het uit te sluiten. Dus ze hebben geen recht op vrijheid van godsdienst, terwijl dat in de Nederlandse grondwet staan? Ze hebben juist het recht om hier een hoofddoekje te dragen. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens Kom dan eens met argumenten he? Je loopt hier stuff te lullen die compleet ongeargumenteerd is. Waarom zou ik liegen? Wat lieg ik dan he? Er bestaat voor zover ik weet toch echt geen ''onechte'' versie of iets dergelijks. Waarom zouden Moslims de Koran gaan lopen verdraaien? Vraag maar, echte versie is gwn arabish die in nederlands wel meer verzonnen Reageren
Idol Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) voor het eerst heeft femke halsema gelijk. wilders is even erg als de islam in landen als iran. wilders verplicht om de hoofddoek af te doen. dat komt eigelijk op hetzelfde neer. maar dat is ook voor het eerst dat die b*tch gelijk heeft. sorry want dat is het. Bewerkt: 1 oktober 2009 door Idol Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens De Koran bevat sowieso leugens, fictie. Of je nou een Arabische, Noorse of Nederlandse vertaling hebt, het is allemaal fictie oftewel bullshit wat er in staat. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens De Koran bevat sowieso leugens, fictie. Of je nou een Arabische, Noorse of Nederlandse vertaling hebt, het is allemaal fictie oftewel bullshit wat er in staat. Maar dat is met de bijbel ook zo. Er staan dingen in die totaal niet bewezen kunnen worden zoals het bestaan van god en de schepping van de aarde. Onderzoek heeft al genoeg uitgewezen over het ontstaan van de aarde. Dus daarbij is de bijbel ook gelijk een grote sprookjesboek. Natuurlijk wil het niet zeggen dat de personen die er in beschreven staan niet hebben bestaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens De Koran bevat sowieso leugens, fictie. Of je nou een Arabische, Noorse of Nederlandse vertaling hebt, het is allemaal fictie oftewel bullshit wat er in staat. Maar dat is met de bijbel ook zo. Er staan dingen in die totaal niet bewezen kunnen worden zoals het bestaan van god en de schepping van de aarde. Onderzoek heeft al genoeg uitgewezen over het ontstaan van de aarde. Dus daarbij is de bijbel ook gelijk een grote sprookjesboek. Natuurlijk wil het niet zeggen dat de personen die er in beschreven staan niet hebben bestaan. Daar ben ik het ook mee eens hoor. De Koran, Bijbel, allemaal een pot nat. Een leuk boek, maar net zoiets als harry potter. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Dus ze hebben geen recht op vrijheid van godsdienst, terwijl dat in de Nederlandse grondwet staan? Ze hebben juist het recht om hier een hoofddoekje te dragen. Zeg blinde. Ik had het over die wet van Wilders . Ga eerst leren lezen voordat je mij ergens op gaat wijzen. Vraag maar, echte versie is gwn arabish die in nederlands wel meer verzonnen En wie heeft de Koran vertaald van het Arabisch naar het Nederlands? Juist . Maar dat is met de bijbel ook zo. Er staan dingen in die totaal niet bewezen kunnen worden zoals het bestaan van god en de schepping van de aarde. Onderzoek heeft al genoeg uitgewezen over het ontstaan van de aarde. Dus daarbij is de bijbel ook gelijk een grote sprookjesboek. Natuurlijk wil het niet zeggen dat de personen die er in beschreven staan niet hebben bestaan. Ik heb de bijbel of wat dan ook niet lopen verdedigen he xD. Ikzelf geloof niks namelijk . Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Dus ze hebben geen recht op vrijheid van godsdienst, terwijl dat in de Nederlandse grondwet staan? Ze hebben juist het recht om hier een hoofddoekje te dragen. Zeg blinde. Ik had het over die wet van Wilders . Ga eerst leren lezen voordat je mij ergens op gaat wijzen. Je ging tegen een stukje over de grondwet in, dus die wet heeft daar niks mee te maken. Reageren
Idol Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 jullie kunnen denk 100.000 berichtjes sturen. maar geert neemt er geen milimeter afstand van. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 jullie kunnen denk 100.000 berichtjes sturen. maar geert neemt er geen milimeter afstand van. dat kan wel kloppen,maar dat is de bedoeling ook niet . Reageren
dynastus Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens De Koran bevat sowieso leugens, fictie. Of je nou een Arabische, Noorse of Nederlandse vertaling hebt, het is allemaal fictie oftewel bullshit wat er in staat. Maar dat is met de bijbel ook zo. Er staan dingen in die totaal niet bewezen kunnen worden zoals het bestaan van god en de schepping van de aarde. Onderzoek heeft al genoeg uitgewezen over het ontstaan van de aarde. Dus daarbij is de bijbel ook gelijk een grote sprookjesboek. Natuurlijk wil het niet zeggen dat de personen die er in beschreven staan niet hebben bestaan. Daar ben ik het ook mee eens hoor. De Koran, Bijbel, allemaal een pot nat. Een leuk boek, maar net zoiets als harry potter. +1... Nuff said? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik krijg het gevoel dat Geert dit helemaal niet wilt. Het is volgens mij gewoon "politieke marketing", moet je kijken hoeveel er weer over hem gepraat wordt. Negatieve publiciteit (volgens de ene kant) is ook publiciteit, en de positieve publiciteit (aan de andere kant) is al helemaal goed. Geert wint dus 2x. Waar ik me het meest aan stoor, is dat zijn "Moslim-haat" zeker niet de basis is van de standpunten van zijn partij. Door dit soort onzin laat hij blijken alsof dat het belangrijkste is, maar dat is dus niet zo, het is maar 1 van zijn vele standpunten. In mijn ogen is deze kopvoddentax echt onzin. Ik mag toch ook met mijn hoedje op lopen zonder belasting te moeten betalen? Sterker nog, in het verleden van NEDERLAND werd je met de nek aangekeken als je niet een hoedje droeg. Overigens ben ik niet zo zeer voorstander van het toestaan van hoofddoekjes. Zeker op plaatsen waar je geen hoed of pet mag dragen (wij mochten het bijvoorbeeld op de Middelbare School niet), vind ik het nog krom dat anderen dat wel mogen in de vorm van een hoofddoekje. Maar een belasting daarvoor gaat echt te ver vind ik. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik vind het een heel vaag verhaal.. Hoe kom je op zo'n idee? Hoofddoektax Ik geloof het niet eens, is het wel zo dan vind ik het een debiel idee. Ik hoor tegenwoordig zulke gekke verhalen.. Laatst hoorde ik dat Wilders zijn haar verfde om z'n afkomst te verhullen. Geweldig die media Reageren
Idol Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik vind het een heel vaag verhaal.. Hoe kom je op zo'n idee? Hoofddoektax Ik geloof het niet eens, is het wel zo dan vind ik het een debiel idee. Ik hoor tegenwoordig zulke gekke verhalen.. Laatst hoorde ik dat Wilders zijn haar verfde om z'n afkomst te verhullen. Geweldig die media ik hoorde wilders eens in een interview zeggen dat hij vroeger in zijn jeugd een paar jaar in israel heeft gewoont. van zichzelf heeft hij donkerhaar dat zie je zo. en hij heeft donkere ogen. dus het zou zomaar kunnen dat wilders een jood is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.