jobator Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) WAT?!?!?!? is wilders voor ajax? OT: ik dacht dat zijn ogen blauw waren greets Bewerkt: 3 oktober 2009 door jobator Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Iedereen die Wilders een beetje door heeft weet dat dit "idee" alleen maar was om het kabinet in de zeik te nemen. Reageren
jobator Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Iedereen die Wilders een beetje door heeft weet dat dit "idee" alleen maar was om het kabinet in de zeik te nemen. nouja,hij was wel de enige die met een voorstel kwam wat geld in het laadje zou brengen. de rest wist niks of zou alleen maar geld kosten greets Reageren
Wickedmen Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens De Koran bevat sowieso leugens, fictie. Of je nou een Arabische, Noorse of Nederlandse vertaling hebt, het is allemaal fictie oftewel bullshit wat er in staat. voor youw fictie voor mij mijn geloof Cuban gangster eerst zei je nog dat je de koran had gelezen... nu weet ik dat je lieg En ja mss heb jij de onechte versie gelezen maar wij hebben de echte En die is betrouwbaar, in de neppe versie is allemaa leugens De Koran bevat sowieso leugens, fictie. Of je nou een Arabische, Noorse of Nederlandse vertaling hebt, het is allemaal fictie oftewel bullshit wat er in staat. Maar dat is met de bijbel ook zo. Er staan dingen in die totaal niet bewezen kunnen worden zoals het bestaan van god en de schepping van de aarde. Onderzoek heeft al genoeg uitgewezen over het ontstaan van de aarde. Dus daarbij is de bijbel ook gelijk een grote sprookjesboek. Natuurlijk wil het niet zeggen dat de personen die er in beschreven staan niet hebben bestaan. Daar ben ik het ook mee eens hoor. De Koran, Bijbel, allemaal een pot nat. Een leuk boek, maar net zoiets als harry potter. volgens mij is er een groot verschil tussen een harry potter boek en de bijbel Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 alleen harry potter is wel even dik als de bijbel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 voor youw fictie voor mij mijn geloof Jonge, elk geloof is half gelogen. De Bijbel is samengesteld door bischoppen enzo en de shit die niet goed overkwam, gooiden ze eruit. Punt. Live with it. Vorige week nog verteld door m'n leraar geschiedenis.. volgens mij is er een groot verschil tussen een harry potter boek en de bijbel Ja, de Bijbel werd samengesteld door vergaderingen en de HP boeken door 1 persoon.. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 volgens mij is er een groot verschil tussen een harry potter boek en de bijbel Jazeker, Harry Potter lees ik graag, de Bijbel niet. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 volgens mij is er een groot verschil tussen een harry potter boek en de bijbel Jazeker, Harry Potter lees ik graag, de Bijbel niet. Don't feed the trolls. Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) volgens mij is er een groot verschil tussen een harry potter boek en de bijbel Jazeker, Harry Potter lees ik graag, de Bijbel niet. om te lachen dit. ik begrijp je wel. de bijbel is meer iets voor mensen uit ierland of hoog bejaarde. harry potter is echt een kinderboek. Bewerkt: 4 oktober 2009 door Idol Reageren
dynastus Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 volgens mij is er een groot verschil tussen een harry potter boek en de bijbel Jazeker, Harry Potter lees ik graag, de Bijbel niet. om te lachen dit. ik begrijp je wel. de bijbel is meer iets voor mensen uit ierland of hoog bejaarde. harry potter is echt een kinderboek. Zozo dan zou jij je wel kunnen vermaken met Harry Potter. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Waarom is de bijbel alleen maar voor oudere mensen? Dit komt naar mijn mening toch een tikkeltje racistisch over. Waarschijnlijk heb je dit beeld. En ja er zijn veel oudere mensen die vaak de bijbel lezen voor ze gaan slapen, eten of zich vervelen. Maar er zijn ook heel veel mensen rond hun mid-life crisis die de bijbel lezen. Ook heel veel jonge kinderen en tieners gaan gewoon naar de kerk en lezen de bijbel. Dus niet iedereen over één kam scheren. Ik ben zelf dan wel niet zwaar gelovig, maar ik ben wel zo opgevoed en ik vind toch dat je voor dit soort dingen gewoon respect moet hebben en niet doen alsof het grappig is. De bijbel met harry potter vergelijken slaat imho ook totaal nergens op maar goed. Het zal wel aan mij liggen NOTE dat ik alleen de laatste paar berichten heb gelezen toen ik hier ging posten. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 De koran is ook samengesteld door Mohammed hoor xD. Hij kwam uit Mecca. Daar moest men niks van zijn nieuwe ''geloof'' hebben. Toen ging hij naar Medina. Een buurstad. Door middel van geweld en extremisme bouwde hij daar een sterk geloof op. Kwam terug met een leger gelovigen, en pikte Mecca in. Daar is heel de islam op gebouwt. Reageren
Dvt Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) Die Wilders is gewoon een grappenmaker. Hij probeert zoveel mogelijk media-aandacht te krijgen en zo ook stemmen. Ik vind dat hij met sommige dingen gelijk heeft, maar dit is gewoon nonsens. EDIT: @Idol: Dat slaat dus echt helemaal nergens op hè... De bijbel is bedoeld voor iedereen. En er zijn genoeg jongeren die hem gebruiken. Zo ook andersom; Harry Potter is niet alleen een kinderboek, maar ook voor volwassenen. Bewerkt: 5 oktober 2009 door Dvt Reageren
gaman Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik vind het een heel vaag verhaal.. Hoe kom je op zo'n idee? Hoofddoektax Ik geloof het niet eens, is het wel zo dan vind ik het een debiel idee. Ik hoor tegenwoordig zulke gekke verhalen.. Laatst hoorde ik dat Wilders zijn haar verfde om z'n afkomst te verhullen. Geweldig die media ja de LINKSE media wie dat ontkent heeft een paar jaar onder een steen gelegen. Waarom staat de PVV nou als hoogste in de peilingen? PVDA zakt tot een dieptepunt en Geert Wilders zegt iets en meteen is hetGeert dit Geert dat maar kom op zeg iedereen met een goed vertsand weet dat hij niet serieus is als hij vind dat je €1000 per JAAr moet betalen... Reageren
jobator Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 waarschijnlijk wil hij al het geld dat in immigratie is gestoken terug verdiennen.... en dat zijn miljarden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.