Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze man word steeds meer en meer radicaler.

Ten tijde dat ie in de VS was, had hij het al over het exporteren van moslims.

Geeft toch aan waar de vergelijking met een zeker man in duitsland dichterbij komt dan sommige denken.

Uiteraard is hij (nog?) niet zo erg, maar de tijd zal leren of Nederland die kant opgaat.

• Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

31

• Nissan

26

• Vegeta

24

• Jowx

23

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

geert met adolf vergelijken? lol. geertje is meer een cabaretier dan een politicus. hij heeft de kop er voor ook. adolf zeker niet.

Geplaatst:

Ik ben het behoorlijk eens met Geert Wilders dat er te veel allochtonen in Nederland zijn, maar laten we zeggen dat hij een creatieve manier van aanpak om dat aan de rest van Nederland te laten zien :7.

Geplaatst:

die forse gevangenisstraffen ben ik het volkomen mee eens. maar uit het land zetten zal niet gaan. gewoon strenger systeem in het land pompen moeten ze.

Geplaatst:
die forse gevangenisstraffen ben ik het volkomen mee eens. maar uit het land zetten zal niet gaan. gewoon strenger systeem in het land pompen moeten ze.

Je kan wel de straffen verhogen, maar als het aantal arrestatie's niet toeneemt heb je er niks aan :N. Gewoon terugzenden naar hun eigen land. Dat ze daar gaan uitvechten wat wel en niet mag.

Geplaatst:

Wat zijn er toch een stelletje pannekoeken op de wereld. Niet iedereen, maar toch een behoorlijk aantal domme schedels hier. Alleen maar praatjes over slechte allochtonen hier en daar.

Sommige vinden hem geniaal andere een lachertje. Persoonlijk vind ik hem een gevaarlijk voor de samenleving.

Maar het zal een kwestie van tijd worden voordat er ook voor Geertje een mooi monument word gemaakt.

Iets wat ik natuurlijk niet toejuich, maar ook zeker niet uitbundig ga afkeuren.

Geplaatst: (bewerkt)

desert,als jij niet afkeurt als geert word neergeschoten/gestoken dan ben je net zon domme mocro als de rest van jullie soort.hier word ik echt een beetje boos over.Het is nogsteeds nederland,en de enige reden waarom jullie hierheen komen is voor het "uitkerings paradijs"!ga terug naar die woestijn en ga weer zandkorels tellen... :7

OT:

het is hoofdvodden tax. Ik zag het filmpje toevallig net :puh:

greets :cya:

EDIT:

Excuses

Bewerkt: door jobator
Geplaatst:
desert,als jij niet afkeurt als geert word neergeschoten/gestoken dan ben je net zon domme mocro als de rest van jullie soort.hier word ik echt een beetje boos over.Het is nogsteeds nederland,en de enige reden waarom jullie hierheen komen is voor het "uitkerings paradijs"!ga terug naar die woestijn en ga weer zandkorels tellen... :7

OT:

Sorry hoor maar het word nu toch wel door jou uitspraak beetje racistisch.

Bijvoorbeeld:

ben je net zon domme mocro als de rest van jullie soort

Dat is nou precies de gedachte gang als geert en als je het mij dan vraagt ben jij '' net zo'n domme hollandah ''

Het blijven de meningen van mede forum genoten en daar kan je niks aan veranderen, je kan het er mee oneens zijn. Maar die taal is toch wel iets teveel van het goeie, Vind je ook niet.

Geplaatst:

OT:

correctie. het heet kopvoddentax. :D:tu:

Geplaatst:
desert,als jij niet afkeurt als (...)

Sorry hoor maar het word nu toch wel door jou uitspraak beetje racistisch.

Bijvoorbeeld:

ben je net zon domme mocro als de rest van jullie soort

Dat is nou precies de gedachte gang als geert en als je het mij dan vraagt ben jij '' net zo'n domme hollandah ''

Het blijven de meningen van mede forum genoten en daar kan je niks aan veranderen, je kan het er mee oneens zijn. Maar die taal is toch wel iets teveel van het goeie, Vind je ook niet.

Net als wat jij zegt geef ik net als andere forummers ook mijn mening op dit moment,dus so be it!

desert,als jij niet afkeurt als (...)

OT:

correctie. het heet kopvoddentax. :D:tu:

dat was het :7

Geplaatst:

OT:

Wat is jouw probleem kerel?

Waar maak jij je nou precies boos over. Ooit gepest door een buitenlander ofzo? Dat wil niet zeggen dat alle marokkanen zo zijn he. Van mensen als jouw word ik serieus misselijk.

Geplaatst:

OT:

Wat is jouw probleem kerel?

Waar maak jij je nou precies boos over. Ooit gepest door een buitenlander ofzo? Dat wil niet zeggen dat alle marokkanen zo zijn he. Van mensen als jouw word ik serieus misselijk.

Wat een gezwans, de grenzen zijn ooit opengezet, dat is vooruitgang, als jij naar ginder wil kunnen mogen zij ook naar hier komen, wat hun afkomst dan ook is, als jij nu in Italië zou willen gaan wonen? Dat is toch exact hetzelfde als dat zij naar hier komen, zij mogen toch het zogezegd betere leven opzoeken? Verdiend niet elk mens dit...?

Geplaatst:

Persoonlijke aanvallen zijn niet gewenst. Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar "net zon domme mocro als de rest van jullie soort" gaat echt te ver. Een mening, ok, maar racisme staan we hier absoluut niet toe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...