MegaPilot Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Lawl, tuurlijk vind ik het niet goed. 9/11 discussieer je niet goed hoor, een moskee op die plaats is gewoon respectloos. Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik denk dat de mensen in NY daar ook geen Moskee willen. Niemand zit er denk ik op te wachten om die gebeden aan te horen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik vind dat het niet oke is om die mensen de schuld te geven van 11 september. Het waren inderdaad moslims die het gedaan hebben, maar ze waren wel erg extremistisch. Ik vind het onzin dat omdat die mensen hetzelfde geloof hebben het ineens niet mag. Ze hebben zelf toch niks te maken gehad met die aanslagen? Die mensen willen gewoon hun geloof uiten en dat heeft waarschijnlijk niks met de aanslagen te maken. Maar als ze wel ermee willen provoceren vind ik het heel erg fout van ze. Alleen is het niet goed om hun minder te geven omdat andere mensen die toevallig ook moslim waren die gebouwen hebben opgeblazen. Jullie doen net alsof zij het hebben gedaan, maar dat is helemaal niet zo. Dus denk eerst eens na voor je dit soort racistische opmerkingen maakt. helemaal mee eens! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Moslim is niet mijn geloof overigens hoor Het was een voorbeeld. Maar het is een beetje hetzelfde als de kruistochten van de christelijke, mensen bleven nog steeds christelijk, ookal wisten ze dat 'mede' christelijke elders op de wereld mensen dood maakten omdat die geen christelijke waren, natuurlijk praten we dan over een paar honderden jaren geleden, maar in principe komt het op hetzelfde neer. Je zegt het zelf al. Honderden jaren geleden. Dit ligt bij iedereen nog vers in het geheugen. Iedereen kan zich die dag nog herinneren of zelfs daar op die plek hebben gestaan. Van mij mogen ze wel een moskee bouwen in de buurt van ground zero, op den duur zal men het wel accepteren, maar ik zou er nog even mee hebben gewacht. Maar wat ik uit de hoofdpost haal is dat ze er echt met een hele groep voor hebben gezorgd. Persoonlijk zal ik dat niet zo aanpakken, maar één persoon die hoog staat in het Moslim geloof even naar het gemeentehuis in New York sturen. Ik hoop dan dat die hoge moslim de plannen van tafel gooit en zegt dat het inderdaad onzin is, omdat het geen respect betuigt tegenover de nabestaanden. Overigens, het is niet op Ground Zero zelf, waarschijnlijk denken sommige hier dat je 2 grote torens daar komen te staan, met een Moskee in het midden, het is, zoals Thunderduck al zei, 2 blokken (= 2 straten) er vandaan (pak 'm beet 100 tot 200 meter). Het ligt letterlijk op steenworp afstand. Zet het liever in een buitenwijk. Reageren
PS3D Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Van mij mag die komen heb er geen moeite mee.wat is daar zo erg aan ik maak me niet druk hoor. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Om nog maar eens een betoog te beginnen. We kunnen er lang of kort over discussiëren wij zijn niet de mensen die uiteindelijk de keuze gaan maken. En misschien moeten we daar met ons allen ook maar blij mee zijn. Ik ben gewoon van mening dat ze dat beter niet kunnen doen tegenover de nabestaanden en al die andere mensen. Het brengt ook andere risico's met zich mee. Denk bijvoorbeeld van aanslagen van Amerikanen tegen de moskee. Ook dat kan gebeuren en ook daar moeten ze rekening mee houden. Het is logisch dat je hier niet alle moslims voor kunt laten opdraaien, maar zo zit de wereld helaas in elkaar. Ik noem hierbij : "Als er een schaap over de dam is volgen er meer" Ik wil hier dus mee zeggen dat heel veel Amerikanen en ander mensen over de wereld zijn die richting de moslims wijzen. Er gaan inderdaad veel geruchten rond over dat de regering erachter zou zitten, maar ook hier is geen bewijs voor en dat noemen ze ook wel een conspiracy theorie. Daarnaast een moskee tussen toren hoge gebouwen volstaat ook niet. Ik zou hun gewoon als een normaal persoon willen vertellen dat het simpelweg niet een slim plan is. Moslim,Katholiek,Protestants en jehova.. ieder geloof heeft wel iets wat de ander niet aanstaat, maar als het erop aankomt is er maar één ding en dat is.. ze geloven allemaal in god. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed. We maken ons druk over de gekste dingen. Hou rekening met andere mensen jaag elkaar niet in het harnas. Als er een andere plek is voor de moskee pak die dan in plaats van een plek waar nu al een grote hype over is ontstaan. Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Wat zij kunnen, kunnen wij ook. Gewoon een vliegtuig bovenop neerploffen. Nu even serieus, ik vind dit echt niet kunnen. Natuurlijk zijn niet alle moslims zo, maar gaan profiteren van wat mede-moslims hebben gedaan door op de rampplek (of op een paar meter) een moskee neer te zetten? Onrespectvol. Ik hoop echt dat dit plan niet doorgaat, want het is belachelijk. Reageren
PS3D Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik heb nog gelezen dat wilders 11september naar NY gaat. Ook niet slim. Ook niet goed voor nederland.Ligt eraan wat die zegt. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb nog gelezen dat wilders 11september naar NY gaat. Ook niet slim. Ook niet goed voor nederland.Ligt eraan wat die zegt. Klopt inderdaad. Hij zal vast wel worden gesteund door de Amerikanen die fel tegen dit plan zijn, maar aan de andere kant. Voor hun is het een dag van nationale rauw. Je moet dat niet willen verstoren voor je eigen ego. De inmiddels wereldberoemde Groundzeromoskee (die geen moskee is en niet op Ground Zero wordt gebouwd) krijgt buren! De libertarische lolbroek en FOX News reporter Greg Gutfeld heeft het briljante plan opgevat om een gaybar voor de islamitische medemens te bouwen pal naast het Islamitische centrum in Manhattan. LOL! Even testen of alle tolerantiefundi's ook dit initiatief hard zullen toejuichen. Overigens benadrukt Gutfeld dat hij bloedserieus is: "To best express my sincere desire for dialogue, the bar will be situated next to the mosque Park51, in an available commercial space. This is not a joke. I’ve already spoken to a number of investors, who have pledged their support in this bipartisan bid for understanding and tolerance." Als de PVV ballen heeft (secondant Madlener (lolwiki) is tenslotte niet vies van een potje rimrammen) juichen ze deze bouwplannen in september actief toe. Geen kans natuurlijk aangezien die hele protestactie is gekaapt door achterlijk eng conservatief en homohatend Amerika. Ondertussen begint de paniek over de Wilderspeech in Nederland voorspelbaar te worden. Check deze instructies (PDF) voor diplomaten. Hallo Nederland Navelstaarland: Er ligt in de USA helemaal niemand wakker van het bezoek van Kiert Wildurs. UPDATE: Buitenlandse Zaken (= Maxime Verhagen) ontkent dat diplomaten instructies hebben ontvangen. Bron : Geenstijl.nl En we gaan rustig verder met discussiëren Bewerkt: 10 augustus 2010 door Sa_bulldog Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Die moslims hebben het recht om daar een moskee te bouwen. De authoriteiten in NY hebben toestemming gegeven om de moskee te bouwen, hun papieren zijn in orde, en de grond is al gekocht. Volgens de wet kan die moskee gewoon gebouwd worden. Er is gelijkheid van godsdienst in de VS, dus mag de moskee niet geblokkeerd worden omdat het een moskee is. Er staat een kerk op 200 meter afstand van Ground Zero! De moskee zal trouwens op 300 meter afstand van Ground Zero gebouwd worden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 En we gaan rustig verder met discussiëren Ik las het ook vanmiddag, dat wordt nog gezellig. Nu nog een varkenshouderij aan de overkant en we zijn compleet. Die moslims hebben het recht om daar een moskee te bouwen. De authoriteiten in NY hebben toestemming gegeven om de moskee te bouwen, hun papieren zijn in orde, en de grond is al gekocht. Volgens de wet kan die moskee gewoon gebouwd worden. Er is gelijkheid van godsdienst in de VS, dus mag de moskee niet geblokkeerd worden omdat het een moskee is. Er staat een kerk op 200 meter afstand van Ground Zero! De moskee zal trouwens op 300 meter afstand van Ground Zero gebouwd worden. Het is heus nog niet te laat om het wel of niet te blokkeren. Als de regering toe geeft aan de amerikanen zal die moskee er niet komen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 En we gaan rustig verder met discussiëren Ik las het ook vanmiddag, dat wordt nog gezellig. Nu nog een varkenshouderij aan de overkant en we zijn compleet. Die moslims hebben het recht om daar een moskee te bouwen. De authoriteiten in NY hebben toestemming gegeven om de moskee te bouwen, hun papieren zijn in orde, en de grond is al gekocht. Volgens de wet kan die moskee gewoon gebouwd worden. Er is gelijkheid van godsdienst in de VS, dus mag de moskee niet geblokkeerd worden omdat het een moskee is. Er staat een kerk op 200 meter afstand van Ground Zero! De moskee zal trouwens op 300 meter afstand van Ground Zero gebouwd worden. Het is heus nog niet te laat om het wel of niet te blokkeren. Als de regering toe geeft aan de amerikanen zal die moskee er niet komen. Toe geeft aan de Amerikanen? Die moslims die hem gaan gebruiken zijn ook Amerikanen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 En we gaan rustig verder met discussiëren Ik las het ook vanmiddag, dat wordt nog gezellig. Nu nog een varkenshouderij aan de overkant en we zijn compleet. Die moslims hebben het recht om daar een moskee te bouwen. De authoriteiten in NY hebben toestemming gegeven om de moskee te bouwen, hun papieren zijn in orde, en de grond is al gekocht. Volgens de wet kan die moskee gewoon gebouwd worden. Er is gelijkheid van godsdienst in de VS, dus mag de moskee niet geblokkeerd worden omdat het een moskee is. Er staat een kerk op 200 meter afstand van Ground Zero! De moskee zal trouwens op 300 meter afstand van Ground Zero gebouwd worden. Het is heus nog niet te laat om het wel of niet te blokkeren. Als de regering toe geeft aan de amerikanen zal die moskee er niet komen. Toe geeft aan de Amerikanen? Die moslims die hem gaan gebruiken zijn ook Amerikanen. De meeste Amerikanen zijn er tegen. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik vind het niet kunnen. Eerst blazen ze de WTC torens op. Daarna bouwen ze er een paar straten verder een moskee. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik vind het niet kunnen. Eerst blazen ze de WTC torens op. Daarna bouwen ze er een paar straten verder een moskee. wat een manier om een heel geloof te generaliseren. met 'ze' bedoel je zeker weer de moslims. Het waren moslim extremisten, Als iedereen in het Midden Oosten Katholiek was zouden hun misschien de aanslagen hebben gepleegd. Ga nou niet iedereen over een kam scheren. Ontopic: Ik zeg alleen maar, In het midden oosten is het al verboden om een kerk te bouwen wat van een ander geloof behalve het moslimgeloof is. Ik heb er geen probleem mee dat hun een moskee willen bouwen, Maar was het nou zo moeilijk om het een paar blokken verder weg van Ground Zero te zetten. Daarbij is de moslimpopulatie in New York ook niet zo groot lijkt mij, En mij lijkt het dat als je een cultureel centrum wilt dat je het bij een moslim bevolkt gebied bouwt. Waarom dan niet in Afghanistan ofz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.