Nissan Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Wat zij kunnen, kunnen wij ook. Gewoon een vliegtuig bovenop neerploffen. D'r zijn veel gekke mensen op de wereld, ik zie daar nog wel een stuntvliegtuigje naar binnen knallen hoor... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Landelijke held Geert Wilders? Geert is HET grote stuk ongedierte, het ongeluk van onze natie, het onkruid ja ONKRUID uit onze samenleving. Nu over het plaatsen van een moskee op ground zero ben ik heel duidelijk in. No frikking way. Ze mogen het overal in New York City zetten, maar absoluut niet waar enkele idioten de naam van de islam gebruikt hebben voor hun eigen idioten gedachtes. Dit geeft een to-taal verkeerd beeld aan de Amerikanen, en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Landelijke held Geert Wilders? Geert is HET grote stuk ongedierte, het ongeluk van onze natie, het onkruid ja ONKRUID uit onze samenleving. Dat is jouw mening, voor sommige(voor een hele boel zelfs) is het wel een held of iniedergeval een goede gozer. Laat hem maar praten in NY en dan zien we wel wat er dan gebeurd. Bewerkt: 13 augustus 2010 door BoerDave Reageren
Shorty_D Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Landelijke held Geert Wilders? Geert is HET grote stuk ongedierte, het ongeluk van onze natie, het onkruid ja ONKRUID uit onze samenleving. Dat is jouw mening, voor sommige(voor een hele boel zelfs) is het wel een held of iniedergeval een goede gozer. Dat volk is bang, en gelooft in de angst die Wilders creërt. Ze volgen kuddeleider Wilders als het makke lammetjesvolk dat het is, met hun afweer (en in sommige maten haat) op moslims. Dat wil niet zeggen dat Wilders niet naar de VS mag gaan, of naar de UK mag vertrekken voor een gesprek. Maar aangezien de haatzaaierij Nederland als export land geen goed zal doen in aanzien, zou ik liever zien dat de zwakkelingen van de VVD en CDA verplichten Wilders zich te gedragen. Wilders brengt Nederland meer schade toe, dan dat het Nederland helpt. Zo zal het ook gebeuren op de plek waar duivels aanslagen hebben gepleegd, want een echte moslim is vredelievend. Dat lijken heleboel (wilders stemmers) te zijn vergeten. Bewerkt: 13 augustus 2010 door Shorty_D Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Dat volk is bang, en gelooft in de angst die Wilders creërt. Ze volgen kuddeleider Wilders als het makke lammetjesvolk dat het is, met hun afweer (en in sommige maten haat) op moslims. Even vooroordelen strooien... Dat wil niet zeggen dat Wilders niet naar de VS mag gaan, of naar de UK mag vertrekken voor een gesprek. Maar aangezien de haatzaaierij Nederland als export land geen goed zal doen in aanzien, zou ik liever zien dat de zwakkelingen van de VVD en CDA verplichten Wilders zich te gedragen. Alsof iemand Nederland serieus neemt.... Zo zal het ook gebeuren op de plek waar duivels aanslagen hebben gepleegd, want een echte moslim is vredelievend. Dat lijken heleboel (wilders stemmers) te zijn vergeten. Dat merken we. http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Pearl http://nos.nl/artikel/142059-doden-bij-moslimgeweld-afghanistan.html http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1096312.ece/Homogeweld_wel_vaak_Marokkanen Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Zo zal het ook gebeuren op de plek waar duivels aanslagen hebben gepleegd, want een echte moslim is vredelievend. Dat lijken heleboel (wilders stemmers) te zijn vergeten. De moslim is zeer vredelievend voor personen die zij als mens beschouwen. Ongelovigen en vooral homo's, Joden, Israëliërs (grotendeels ook Joden) zijn volgens de koran geen mensen maar varkens en moeten dood. Heel erg vredelievend, als je zelf moslim bent, voor iedereen die wel normaal kan denken is dit absoluut idioot. En als de islam echt zo vredelievend was, waarom is er dan alleen zo veel kritiek op de islam? Waarom is er nou velen malen meer kritiek op moslims dan op bijvoorbeeld Hindoeisten en Christenen? Alleen door Wilders? Zien al die mensen alleen de koran verkeerd? Nee, de koran is barbaars en bots heel erg met de westerse cultuur. Het enige probleem is dat wij het midden oosten niet eisen te veranderen en alleen maar terroristen opsporen die ons aanvallen. Maar al die mensen daar eisen dat het westen waar islamitisch word en plegen zoveel mogelijk aanslagen om dat voor elkaar te krijgen. Met de hulp van de plaatselijke bevolking. Hier perfecte voorbeelden waarom de islam niet bij onze cultuur en politieke ideeën hoort: http://www.apostatesofislam.com/media/stoning.htm http://listislam.cjb.net/ Bewerkt: 13 augustus 2010 door Flashingdemon666 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Landelijke held Geert Wilders? Geert is HET grote stuk ongedierte, het ongeluk van onze natie, het onkruid ja ONKRUID uit onze samenleving. Er stemmen gewoon een x aantal miljoen mensen op. Dus hij zegt toch iets wat ze aanspreekt. En die mensen moeten ook gewoon gehoord worden. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Eigenlijk zou ik hier niet eens op moeten reageren. Leuke sites hoor, maar weet je hoeveel procent dit is op de meer dan een miljard moslims? Overigens ik strooi met vooroordelen? Eigenlijk is het misselijkmakend hoe dat rechtse gebrabbel het zo heeft uitvergroot, dat men nu gelooft dat de meerderheid van de moslims kwaadwillend is. De rechtse fata morgana noem ik dat. Het is alsof een voetbalclub word uitgesloten van het toernooi, omdat een 50 of hondertal idioten de stad vernielen. Er is velen malen meer kritiek op moslims dan bv Christenen of Hindoe's omdat de samenleving na 11 september het hele plaatje heeft uitvergroot en de moslims als zondebok heeft aangewezen. Ik heb het al eens vergeleken met de joden in 1930. Economische crisis werd de schuld van de joden, gevolg is dat de haat groeiden. Hetzelfde gebeurd nu. Ik zeg niet dat Wilders een Hitler is/word, maar als hij het heeft over deporteren van moslims dan krijg je vanzelf die wijzende vinger tegen je. Daarbij heeft men veel kritiek op de marokanen hier in Nederland. Maar wat gebeurd er? Men word uitgesloten van de samenleving, geen geld, geen uitkering en waar uit zich dat dan in? Criminaliteit omdat de NEDERLANDER men deze mensen geen kans geeft. Daarbij heeft rechts het over keihard aanpakken van het straattuig, en uiteraard dat moet gebeuren. Alleen ziet men geen heil in het sociale traject om deze mensen weer in de samenleving te zetten, terwijl deze aanpak nou juist succes heeft geboekt in verschillende centra. Goed het gaat wel heel erg offtopic nou, maar feit is dat de moslimhaat groeit doordat een MINDERHEID het voor de MEERDERHEID van de moslims verpest. Reageren
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 echt te achterlijk voor woorden vind ik dat, hartstikke respectloos voor al die dooien! laten we hopen dat onze wilders hier een stokje voor kan steken jongens! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Whahahahhahahahhaha... De minderheid verkloot het voor de meerderheid. Kom op zech. \ Neem het land Saoedi Arabie. Hier is de Sharia ingevoerd. Mensen moeten daar verplicht de koran volgen en dus verplicht homo's en Joden haten. Dat staat letterlijk in de koran, en dat zijn dus echte moslims volgens de koran omdat ze alles doen wat de profeet hun verteld. De koran moedigt dat aan. Iemand die bijvoorbeeld geen hekel heeft aan Israel is dus geen goede moslim volgens hun heilige schrift. Saoedi Arabie heeft ongeveer 29 miljoen inwoners. Stel, 10% daarvan is het er stiekem niet mee eens, dan hou je nog ongeveer 26 miljoen echte moslims over. Stel je neemt een moslim uit een willekeurig westers land. Om het simpel te houden. Stel, in Nederland wonen een miljoen moslims. Als die allemaal niet in de extremistische ideeen van de koran zouden geloven (wat dus niet zo is want dan ben je geen moslim) dan heb je 1 miljoen 'westers correcte' moslims tegen 26 miljoen 'westers incorrecte' moslims. Dus dan verkloot de minderheid het voor de meerderheid? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Whahahahhahahahhaha... De minderheid verkloot het voor de meerderheid. Kom op zech. \ Verdiep je eens wat meer, en nee... niet die opgeblazen onzin die rechts verspreid. Verbreed je visie, en je zal zien dat het niet zo kleurloos is. Neem het land Saoedi Arabie. Hier is de Sharia ingevoerd. Mensen moeten daar verplicht de koran volgen en dus verplicht homo's en Joden haten. Dat staat letterlijk in de koran, en dat zijn dus echte moslims volgens de koran omdat ze alles doen wat de profeet hun verteld. De koran moedigt dat aan. Iemand die bijvoorbeeld geen hekel heeft aan Israel is dus geen goede moslim volgens hun heilige schrift. De sharia is ingevoerd houdt uiteraard in dat meteen de gehele bevolking of het grote deel zo WIL denken. En idd geen hekel hebben aan Israël maakt je GEEN goede moslim. Staat EXACT zo in de koran. Bravo je weet alles van de islam, en je kent de koran van voor naar achter. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 NEE, NIET DOEN!!! Eerst die verschrikkelijke aanslagen en dan word er nu gewoon een moskee gebouwd ? Nou dan heb ik er het volgende over te zeggen ; Terroristen 2-0 Amerika Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Jij maakt alleen maar alles belachelijk waar je het niet mee eens ben. Ik baseer iets op feiten. Je kan een hoop dingen uit mijn post gewoon opzoeken op internet. Alles wat jij post kan je gewoon niet na gaan. Als jij eens met bronnen gaat bewijzen dat alles zo rechts overdreven is kunnen we daar serieus op in. Maar dit is gewoon je eigen gedachte door rammen. Blijf dan gewoon uit opinie weg. Bewerkt: 13 augustus 2010 door Flashingdemon666 Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik vind het gewoon Belachelijk dat er een moskee word gebouwd op een plek waar zoiets Verschrikkelijks is gebeurd. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Ik baseer iets op feiten. Je kan een hoop dingen uit mijn post gewoon opzoeken op internet. Je weet dat iedere idioot wat op internet kan zetten toch? Kom niet met "ik baseer iets op feiten", want dat is lariekoek. Of wil je nog steeds beweren dat in de koran staat dat je Israël MOET haten, laat staan dat Israël in de koran staat? Dan heb ik het niet over een nieuwe koran die een maandje geleden is herschreven in Saudie arabië of Iran, maar de koran die al tientallen eeuwen bestaat. Bewerkt: 13 augustus 2010 door Shorty_D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.