Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk zou ik hier niet eens op moeten reageren.

Leuke sites hoor, maar weet je hoeveel procent dit is op de meer dan een miljard moslims?

Iran: 74,000,000

Saudi-Arabië: 27,000,000

Dat zijn al 100 miljoen moslims, dus 10%...

Overigens ik strooi met vooroordelen? :schater:

Ja. Lees je posts eens door...

Eigenlijk is het misselijkmakend hoe dat rechtse gebrabbel het zo heeft uitvergroot, dat men nu gelooft dat de meerderheid van de moslims kwaadwillend is.

"En idd geen hekel hebben aan Israël maakt je GEEN goede moslim."

En ga nou niet roepen "IES KOELTOER! IS KOELTOER!" Want dat is geen KOELTOER!

De rechtse fata morgana noem ik dat.

"Een fata morgana (herkomst woord: Italiaans: "La fata Morgana") of luchtspiegeling is een optisch fenomeen dat het resultaat is van temperatuursinversie"

Heb je een woordenboek nodig?

Het is alsof een voetbalclub word uitgesloten van het toernooi, omdat een 50 of hondertal idioten de stad vernielen.
50 of honderdtal? Ik vind 100 miljoen niet weinig...
Er is velen malen meer kritiek op moslims dan bv Christenen of Hindoe's omdat de samenleving na 11 september het hele plaatje heeft uitvergroot en de moslims als zondebok heeft aangewezen.Ik heb het al eens vergeleken met de joden in 1930. Economische crisis werd de schuld van de joden, gevolg is dat de haat groeiden. Hetzelfde gebeurd nu. Ik zeg niet dat Wilders een Hitler is/word, maar als hij het heeft over deporteren van moslims dan krijg je vanzelf die wijzende vinger tegen je.

Het verschil tussen moslims en Joden is dat de Joden niet de helft van alle misdaden in de grote steden pleegden. De Joden waren niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit en uitkeringen.Overigens lijk jij nu op Hitler. "Laten we Wilders deporteren."

Gaat verder in de volgende post, ik heb te veel quotes.

Bewerkt: door ThunderDuck
  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

31

• Nissan

26

• Vegeta

24

• Jowx

23

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Daarbij heeft men veel kritiek op de marokanen hier in Nederland. Maar wat gebeurd er? Men word uitgesloten van de samenleving, geen geld, geen uitkering en waar uit zich dat dan in? Criminaliteit omdat de NEDERLANDER men deze mensen geen kans geeft. Daarbij heeft rechts het over keihard aanpakken van het straattuig, en uiteraard dat moet gebeuren. Alleen ziet men geen heil in het sociale traject om deze mensen weer in de samenleving te zetten, terwijl deze aanpak nou juist succes heeft geboekt in verschillende centra.

Men heeft kritiek op de Marokkanen in Nederland omdat zij de HELFT van alle misdaden in de grote steden plegen. Men heeft kritiek op de Marokkanen omdat zij uitkeringen trekken. Men heeft kritiek op Marokkanen omdat zijn vinden dat Joden onwaardig zijn. Men heeft kritiek op Marokkanen omdat zij homo's mishandelen.

Goed het gaat wel heel erg offtopic nou, maar feit is dat de moslimhaat groeit doordat een MINDERHEID het voor de MEERDERHEID van de moslims verpest.

Lul niet zo dom.

Whahahahhahahahhaha... De minderheid verkloot het voor de meerderheid. Kom op zech. \

Verdiep je eens wat meer, en nee... niet die opgeblazen onzin die rechts verspreid.

Verbreed je visie, en je zal zien dat het niet zo kleurloos is.

U bent filosoof?

Neem het land Saoedi Arabie. Hier is de Sharia ingevoerd. Mensen moeten daar verplicht de koran volgen en dus verplicht homo's en Joden haten. Dat staat letterlijk in de koran, en dat zijn dus echte moslims volgens de koran omdat ze alles doen wat de profeet hun verteld. De koran moedigt dat aan. Iemand die bijvoorbeeld geen hekel heeft aan Israel is dus geen goede moslim volgens hun heilige schrift.

En idd geen hekel hebben aan Israël maakt je GEEN goede moslim. Staat EXACT zo in de koran.

En dan maar zeggen dat moslims geen Jihadschreeuwers zijn... Je zegt nu zelf dat zij MINIMAAL 7,6 miljoen mensen willen uitroeien. Zoals ik het zie ben jij het prototype scooterklootzakje:

-Je hebt een ongegronde haat tegen Joden, en Israel.

-Je lult maar wat

-Je bent zo hypocriet als wat. Je zegt dat moslims niet haatdragend zijn, maar toch geef je toe dat ELKE moslim Israel haat, EN je wil Wilders "Deporteren".

Man, lul niet zo dom en ga geiten hoeden.

Geplaatst:

Eigenlijk zou ik hier niet eens op moeten reageren.

Leuke sites hoor, maar weet je hoeveel procent dit is op de meer dan een miljard moslims?

Iran: 74,000,000

Saudi-Arabië: 27,000,000

Dat zijn al 100 miljoen moslims, dus 10%...

Je beweert dat 100% van deze circa 100 miljoen moslims hier achter staat?

Iraniërs zijn het zat, en dit zal niet anders zijn in Saudi Arabië

De rechtse fata morgana noem ik dat.

"Een fata morgana (herkomst woord: Italiaans: "La fata Morgana") of luchtspiegeling is een optisch fenomeen dat het resultaat is van temperatuursinversie"

Heb je een woordenboek nodig?

Ik nam fata morgana als voorbeeld, voor de illusies die men ziet.

Het is alsof een voetbalclub word uitgesloten van het toernooi, omdat een 50 of hondertal idioten de stad vernielen.
50 of honderdtal? Ik vind 100 miljoen niet weinig...

Zie eerste post.

Er is velen malen meer kritiek op moslims dan bv Christenen of Hindoe's omdat de samenleving na 11 september het hele plaatje heeft uitvergroot en de moslims als zondebok heeft aangewezen.Ik heb het al eens vergeleken met de joden in 1930. Economische crisis werd de schuld van de joden, gevolg is dat de haat groeiden. Hetzelfde gebeurd nu. Ik zeg niet dat Wilders een Hitler is/word, maar als hij het heeft over deporteren van moslims dan krijg je vanzelf die wijzende vinger tegen je.

Het verschil tussen moslims en Joden is dat de Joden niet de helft van alle misdaden in de grote steden pleegden. De Joden waren niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit en uitkeringen.Overigens lijk jij nu op Hitler. "Laten we Wilders deporteren."

Zoals ik al heb gezegd, de criminaliteit word veelal veroorzaakt door het uitsluiten.

Daarbij lijk ik op Hitler? Wat een idioot ook he, als Wilders het heeft over deporteren is het geoorloofd, maar Wilders willen deporteren maakt mij dan Hitler.

:schater:

Geplaatst:

Ik wil hier toch een soort van lans breken voor de Islam. Net als de Islam zijn ook het Christendom, het Boedhisme, het Hindoeisme, het Jodendom of welke geloofsovertuiging dan ook helemaal achterlijk. Dus ik stem gewoon voor om iedereen met wat voor geloofsovertuiging dan ook te deporteren.

Geplaatst:

Ik wil hier toch een soort van lans breken voor de Islam. Net als de Islam zijn ook het Christendom, het Boedhisme, het Hindoeisme, het Jodendom of welke geloofsovertuiging dan ook helemaal achterlijk. Dus ik stem gewoon voor om iedereen met wat voor geloofsovertuiging dan ook te deporteren.

Met het gedeelte dat ieder geloof achterlijk is ben ik het wel mee eens. Maar iedereen die een ander geloof heeft dan islam deporteren vind ik vreemd. We hebben daar weinig last van.

"All religions have extremists, and some posters have pointed out the KKK. But the KKK was a long time ago. The KKK dis not blow up buildings and airplanes all accross the world even when it was active. Islam is currently waging terror war (i.e., deliberately targets only civilians) in: Thailand, East Timor, Phillipines, Chechnya, Jammu-Kashmir, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Israel, Nigeria, Sudan, and I can keep going. The preferred method of war for the Muslim is to attack women and children and to assassinate opponents in dark streetcorners at night. Otherwise, Islam has never really won a conventional war against armies, even in its history. " ~Urban Dictionary

Geplaatst:

Je beweert dat 100% van deze circa 100 miljoen moslims hier achter staat?

Iraniërs zijn het zat, en dit zal niet anders zijn in Saudi Arabië

Er zijn wel meer moslims die de sharia volgen dan die 100 miljoen, zoals in Atjeh, Maleisië en Indonesië... Bovendien heb je zelf gezegd dat de meerderheid daar voor heeft gekozen.

Ik nam fata morgana als voorbeeld, voor de illusies die men ziet.

Illusies? Men is gewoon realistisch, en dat kan jij niet aan.

Zie eerste post.

Zie eerste quote.

Zoals ik al heb gezegd, de criminaliteit word veelal veroorzaakt door het uitsluiten.

Daarbij lijk ik op Hitler? Wat een idioot ook he, als Wilders het heeft over deporteren is het geoorloofd, maar Wilders willen deporteren maakt mij dan Hitler.

:schater:

Als Wilders het heeft over deporteren, is hij Hitler, maar als jij het doet is het geoorloofd?

En dat uitsluiten hebben allochtonen aan zichzelf te danken. Als zij zouden integreren en hun kinderen niet zouden opvoeden met het idee dat Israel slecht is....

Geplaatst:

Daarbij heeft men veel kritiek op de marokanen hier in Nederland. Maar wat gebeurd er? Men word uitgesloten van de samenleving, geen geld, geen uitkering en waar uit zich dat dan in? Criminaliteit omdat de NEDERLANDER men deze mensen geen kans geeft. Daarbij heeft rechts het over keihard aanpakken van het straattuig, en uiteraard dat moet gebeuren. Alleen ziet men geen heil in het sociale traject om deze mensen weer in de samenleving te zetten, terwijl deze aanpak nou juist succes heeft geboekt in verschillende centra.

Men heeft kritiek op de Marokkanen in Nederland omdat zij de HELFT van alle misdaden in de grote steden plegen. Men heeft kritiek op de Marokkanen omdat zij uitkeringen trekken. Men heeft kritiek op Marokkanen omdat zijn vinden dat Joden onwaardig zijn. Men heeft kritiek op Marokkanen omdat zij homo's mishandelen.

Misdaden/ uitkeringen heb ik al uitgelegd.

Ik heb ook al gezegd over het uitvergroten van bepaalde bevolkingsgroepen. Ja er worden homo's mishandeld maar niet alleen door marokkanen! Haat op Joden? OJEE!!! Haat op moslims? Joh dat is geoorloofd.

Whahahahhahahahhaha... De minderheid verkloot het voor de meerderheid. Kom op zech. \

Verdiep je eens wat meer, en nee... niet die opgeblazen onzin die rechts verspreid.

Verbreed je visie, en je zal zien dat het niet zo kleurloos is.

U bent filosoof?

nee, ik heb alleen de kleppen langs mijn ogen afgezet, zodat ik niet in een dergelijke tunnelvisie terrecht kom.

Neem het land Saoedi Arabie. Hier is de Sharia ingevoerd. Mensen moeten daar verplicht de koran volgen en dus verplicht homo's en Joden haten. Dat staat letterlijk in de koran, en dat zijn dus echte moslims volgens de koran omdat ze alles doen wat de profeet hun verteld. De koran moedigt dat aan. Iemand die bijvoorbeeld geen hekel heeft aan Israel is dus geen goede moslim volgens hun heilige schrift.

En idd geen hekel hebben aan Israël maakt je GEEN goede moslim. Staat EXACT zo in de koran.

En dan maar zeggen dat moslims geen Jihadschreeuwers zijn... Je zegt nu zelf dat zij MINIMAAL 7,6 miljoen mensen willen uitroeien. 1

Zoals ik het zie ben jij het prototype scooterklootzakje:

-Je hebt een ongegronde haat tegen Joden, en Israel.

-Je lult maar wat

-Je bent zo hypocriet als wat. Je zegt dat moslims niet haatdragend zijn, maar toch geef je toe dat ELKE moslim Israel haat, EN je wil Wilders "Deporteren".2

Man, lul niet zo dom en ga geiten hoeden.3

De laatste quote die ik heb opgebeeld in een aantal stukken waarvan...

1: IK zeg dat zij minimaal 7,6 miljoen mensen willen uitroeien? Nee knul, ik reageer met sarcasme op de zin

Iemand die bijvoorbeeld geen hekel heeft aan Israel is dus geen goede moslim volgens hun heilige schrift.
aangezien een land dat niet eens 1 eeuw oud is, ON-MO-GE-LIJK in een eeuwen oud boek kan staan. JA er bestond al eerder een Israël maar NIET het racistische Israël van de moderne tijd.

2

-Ik heb inderdaad een hekel aan Israël, maar dan heb ik het over de overheid en de radicale/racistische Israeliërs.

Ik heb dus NIKS tegen joden, en de normale Israëlier die zijn leven zorgeloos wilt leven in dat land.

Ik heb echter ook een hekel aan Hamas en de radicale/racistische Palestijnen.

-Ik lul inderdaad maar uit mijn nek, net als jou. Overigens een prima reactie. :tu: >> :7 <<

-Ik heb NER-GENS gezegd dat ELKE moslim joden haat.

3 Een zeer teleurstellend,persoonlijk en triest einde. "ga geiten hoeden" maakt het werkelijk he-le-maal af.

Lekker op de man spelen en je woede uiten. Jammer... zeer jammer.

Geplaatst:

Daarbij heeft men veel kritiek op de marokanen hier in Nederland.

Vind je het gek? Dat zijn die jongeren die staan te vernielen in de stad. Jongens zoals jij en ik of ouder die 's nachts uit de kroeg komen worden door hen bedreigd of zelfs in elkaar geslagen tot vermoord. Dat dat nog steeds gebeurd in Nederland, daar moeten we vanaf.

Geplaatst:
"Allah revealed His will to the angels, saying: 'I shall be with you. Give courage to the believers. I shall cast terror into the hearts of the infidels. Strike off their heads, strike off the very tips of their fingers!' That was because they defied Allah and His apostle. He that defies Allah and his apostle shall be sternly punished by Allah." (Sura 8.12-13)

"In order that Allah may separate the pure from the impure, put all the impure ones i.e. non-Muslims one on top of another in a heap and cast them into hell. They will have been the ones to have lost." (Sura 8.37) SOUNDS ALOT LIKE NAZISM!!!!

"Muster against them i.e. non-Muslims all the men and cavalry at your command, so that you may strike terror into the enemy of Allah and your enemy, and others besides them who are unknown to you but known to Allah." (Sura 8.60) SOUNDS REAL NON-VIOLENT!!! :)

"We have destroyed many a sinful nation and replaced them by other men. And when they felt Our Might they took to their heels and fled. They were told: 'Do not run away. Return to your comforts and to your dwellings. You shall be questioned all.' 'Woe betide us, we have done wrong' was their reply. And this they kept repeating until We mowed them down and put out their light." (Sura 21.11-15) THE MUSLIMS IGNORED THE INFIDEL'S DESPERATE PLEAS FOR MERCY AND KILLED THEM IN COLD BLOOD!!! WOOOO!!!

HERE'S THE KICKER:

"When you meet the unbelievers in jihad, chop off their heads. And when you have brought them low, bind your prisoners rigorously. Then set them free or take ransom from them until the war is ended." (Sura 47.4) WHEN YOU SEE A NON-MUSLIM, DECAPITATE HIM, AND THEN EITHER DUMP HIS BODY IN A DITCH OR HOLD IT FOR RANSOM!!! YAY ALLAH!!! WOO!

"Mohammed is Allah's apostle. Those who follow him are ruthless to the unbelievers but merciful to one another." (Sura 48.29) DOES THAT MEAN THAT WHEN MUSLIMS GO ON TV AND SAY THAT THEY ARE AGAINST THE KILLING OF "INNOCENT" PEOPLE, THEY ARE REALLY SAYING THAT THEY ARE AGAINST THE KILLING OF MUSLIMS??? OOOOOOOOO!!! ITS SCARY BECAUSE ITS TRUE!!!!!

http://www.urbandictionary.com/author.php?author=King+D

Ga nou niet lopen ontkennen. Alles is na te zoeken met google en te vertalen via google translate.

Geplaatst: (bewerkt)

Leuke tekst joh, maar zoals ik al eerder heb vermeld.. visie verbreden.

Neem Internet NIET als enige bron, en ga de straat op.

Blijf niet in je witte vriendengroep, maar weet wat er onder de andere leeft.

Ah fijn wat jij wil, blijf maar lekker in je veilige tunnelvisie als dat jou ding is.

Als jij klakkeloos alles gelooft wat er op het internet staat, dan ga maar lekker je gang.

Bewerkt: door Shorty_D
Geplaatst:

Ah fijn wat jij wil, blijf maar lekker in je veilige tunnelvisie als dat jou ding is.

Als jij klakkeloos alles gelooft wat er op het internet staat, dan ga maar lekker je gang.

Waarom zeg je dat steeds? Je zegt steeds dat wij tunnelvisie hebben, maar zelf blijf je steeds hetzelfde herhalen.

Geplaatst:

Omdat het niet doordringt?

Ah fijn ik geef het op.

Nogmaals, de eerste stap is de stap buiten de witte kring.

Ik heb al gezegd ga praten met mensen waar je normaal niet zo snel zou mee willen praten.

Geplaatst:

Neem Internet NIET als enige bron, en ga de straat op. Blijf niet in je witte vriendengroep, maar weet wat er onder de andere leeft.

Nee, als ik dat probeer word ik eerst een kanker kaaskop genoemt en heb ik daarna een mes tussen mijn ribben hangen. Nog iets, blijf van de Enter knop af en gebruik gewoon spatie, leest gemakkelijker :).

Geplaatst:

Omdat het niet doordringt?

Ah fijn ik geef het op.

Nogmaals, de eerste stap is de stap buiten de witte kring.

Ik heb al gezegd ga praten met mensen waar je normaal niet zo snel zou mee willen praten.

Probeer maar eens sociale gesprekjes aan te knopen met die moslims die s' nachts door de stad lopen. Ik wed dat je aan het eind van de nacht in het ziekenhuis ligt. Ze zijn alleen maar op geweld uit.

Geplaatst:

Weet jij wat een goede bron is? Nee, dat zijn niet die mensen waar jij mee om gaat. Een goede bron is bijvoorbeeld het nieuws of een krant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...