Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Omdat het niet doordringt?

Ah fijn ik geef het op. Blijkbaar niet

Nogmaals, de eerste stap is de stap buiten de witte kring.

Ik heb al gezegd ga praten met mensen waar je normaal niet zo snel zou mee willen praten.

Blijf niet steeds hetzelfde herhalen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Probeer maar eens sociale gesprekjes aan te knopen met die moslims die s' nachts door de stad lopen. Ik wed dat je aan het eind van de nacht in het ziekenhuis ligt. Ze zijn alleen maar op geweld uit.

Probeer het eens overdag zou ik zeggen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hier toch een soort van lans breken voor de Islam. Net als de Islam zijn ook het Christendom, het Boedhisme, het Hindoeisme, het Jodendom of welke geloofsovertuiging dan ook helemaal achterlijk. Dus ik stem gewoon voor om iedereen met wat voor geloofsovertuiging dan ook te deporteren.

Met het gedeelte dat ieder geloof achterlijk is ben ik het wel mee eens. Maar iedereen die een ander geloof heeft dan islam deporteren vind ik vreemd. We hebben daar weinig last van.

"All religions have extremists, and some posters have pointed out the KKK. But the KKK was a long time ago. The KKK dis not blow up buildings and airplanes all accross the world even when it was active. Islam is currently waging terror war (i.e., deliberately targets only civilians) in: Thailand, East Timor, Phillipines, Chechnya, Jammu-Kashmir, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Israel, Nigeria, Sudan, and I can keep going. The preferred method of war for the Muslim is to attack women and children and to assassinate opponents in dark streetcorners at night. Otherwise, Islam has never really won a conventional war against armies, even in its history. " ~Urban Dictionary

Oh jawel hoor. Meer als genoeg voorbeelden van christelijke extremisten, bekijk deze wikipagina eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Pas maar op ! dalijk krijgen we te horen dat een vliegtuig vol met katholieken die moskee invliegt!!!

Maar ff serieus, Dit is tog te gek voor woorden, Zoiets doe je gwn nie in respect voor de nabestaanden, eigenlijk zouden ze er niets meer moeten bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

"Allah revealed His will to the angels, saying: 'I shall be with you. Give courage to the believers. I shall cast terror into the hearts of the infidels. Strike off their heads, strike off the very tips of their fingers!' That was because they defied Allah and His apostle. He that defies Allah and his apostle shall be sternly punished by Allah." (Sura 8.12-13)

"In order that Allah may separate the pure from the impure, put all the impure ones i.e. non-Muslims one on top of another in a heap and cast them into hell. They will have been the ones to have lost." (Sura 8.37) SOUNDS ALOT LIKE NAZISM!!!!

"Muster against them i.e. non-Muslims all the men and cavalry at your command, so that you may strike terror into the enemy of Allah and your enemy, and others besides them who are unknown to you but known to Allah." (Sura 8.60) SOUNDS REAL NON-VIOLENT!!! :)

"We have destroyed many a sinful nation and replaced them by other men. And when they felt Our Might they took to their heels and fled. They were told: 'Do not run away. Return to your comforts and to your dwellings. You shall be questioned all.' 'Woe betide us, we have done wrong' was their reply. And this they kept repeating until We mowed them down and put out their light." (Sura 21.11-15) THE MUSLIMS IGNORED THE INFIDEL'S DESPERATE PLEAS FOR MERCY AND KILLED THEM IN COLD BLOOD!!! WOOOO!!!

HERE'S THE KICKER:

"When you meet the unbelievers in jihad, chop off their heads. And when you have brought them low, bind your prisoners rigorously. Then set them free or take ransom from them until the war is ended." (Sura 47.4) WHEN YOU SEE A NON-MUSLIM, DECAPITATE HIM, AND THEN EITHER DUMP HIS BODY IN A DITCH OR HOLD IT FOR RANSOM!!! YAY ALLAH!!! WOO!

"Mohammed is Allah's apostle. Those who follow him are ruthless to the unbelievers but merciful to one another." (Sura 48.29) DOES THAT MEAN THAT WHEN MUSLIMS GO ON TV AND SAY THAT THEY ARE AGAINST THE KILLING OF "INNOCENT" PEOPLE, THEY ARE REALLY SAYING THAT THEY ARE AGAINST THE KILLING OF MUSLIMS??? OOOOOOOOO!!! ITS SCARY BECAUSE ITS TRUE!!!!!

http://www.urbandictionary.com/author.php?author=King+D

Ga nou niet lopen ontkennen. Alles is na te zoeken met google en te vertalen via google translate.

Het spijt me zeer, maar een goede betrouwbare bron vind ik oa. een site waar tenminste goede taal en interpunctie op staat, niet waar de helft met caps lock aan getypt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer maar eens sociale gesprekjes aan te knopen met die moslims die s' nachts door de stad lopen. Ik wed dat je aan het eind van de nacht in het ziekenhuis ligt. Ze zijn alleen maar op geweld uit.

Probeer het eens overdag zou ik zeggen ^_^ .

Zelfde verhaal, alleen moet je "einde van de nacht" met "einde van de dag" vervangen.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer maar eens sociale gesprekjes aan te knopen met die moslims die s' nachts door de stad lopen. Ik wed dat je aan het eind van de nacht in het ziekenhuis ligt. Ze zijn alleen maar op geweld uit.

Probeer het eens overdag zou ik zeggen ^_^ .

Zelfde verhaal, alleen moet je "einde van de nacht" met "einde van de dag" vervangen.

Helemaal waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat zo iets volledig moet kunnen. Er is vrijheid van meningsuiting en vrijheid van religie. Dat die moskee in de buurt van Ground Zero komt is misschien een beetje een onlogische locatie. Veel mensen geloven nogsteeds dat het moslims waren die een vliegtuig de twin towers in boorde (Mijn mening: Het was Bush) maar ik denk dat dit ook nog goed kan uitpakken. Want ik heb gehoord het wordt een cultureel centrum, Waar de moskee inzit. Het wordt dus niet een hele moskee. Maar daar kijken mensen weer niet naar.

En dat wilders daar gaat spreken.

Tsja, Als hij daar heengaat vertegenwoordig hij eigenlijk ons land. Dan kunnen sommige mensen denken dat Nederland een land is met Wietrokende klompenlopende Racistische boeren die alsmaar dronken zijn. Alleen al door de ideeën die wilders verspreid.

Ik vind wilders maar een naar mannetje. Hij heeft het op 1 groep gemunt, en hij vind dat die ene groep weg uit ons land moet. Hmm... klinkt net als een dictator uit de geschiedenis. Ja ik vind Wilders redelijk veel op Hitler lijkt.

Het lijkt mij ook niet verstandig dat Wilders daarheen gaat om even te protesteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, Als hij daar heengaat vertegenwoordig hij eigenlijk ons land. Dan kunnen sommige mensen denken dat Nederland een land is met Wietrokende klompenlopende Racistische boeren die alsmaar dronken zijn. Alleen al door de ideeën die wilders verspreid.

Hij heeft 24 zetels, dus dat is misschien geen gek beeld van Nederland..

Link to comment
Delen op andere websites

Obama voor moskee nabij Ground Zero

De Amerikaanse president Obama is voor de komst van een omstreden moskee nabij Ground Zero in New York. Dat zei hij tijdens een diner met moslims in het Witte Huis vanwege Ramadan.

Moslims hebben volgens Obama hetzelfde recht hun godsdienst te beoefenen als alle anderen. Daarbij hoort volgens hem ook de bouw van een plek om te bidden en samen te komen.

De bouw van het islamitisch centrum bij Ground Zero stuit op veel weerstand. Tegenstanders vinden het een provocatie van de nabestaanden van de aanslagen op 11 september. Voorstanders zeggen dat het juist tot verbroedering kan leiden.

bron

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt me tegen van Obama.

Dat zullen meerdere mensen denken, maar als hij voor de bouw is is de kans natuurlijk groot dat het helemaal niet meer tegen te houden is! Zelfs met een speech van onze Geert Wilders niet. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt me tegen van Obama.

Dat zullen meerdere mensen denken, maar als hij voor de bouw is is de kans natuurlijk groot dat het helemaal niet meer tegen te houden is! Zelfs met een speech van onze Geert Wilders niet. :{

Wat heeft Geert Wilders nou te maken met Amerika? Helemaal niks lijkt me! Hij is een lijsttrekker van een Nederlandse politieke partij. Beter richt hij gewoon op dingen die in dit land gebeuren. Hij heeft helemaal niks te maken met wat daar in Amerika gebeurd. Vindt het ook erg bizar dat hij er heen gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Geert is de man!

Bij de plek waar de Islam de gruwelijkste misdaad van het afgelopen decennia heeft gepleegd wordt nu een Islamitisch Cultureel Centrum gebouwd, waar gaan we heen in deze wereld. Ik ben niet tegen allochtonen, ik ben tegen de Islam. Fel tegen! Die mensen lopen gewoon 40 jaar achter op ons! Als het niet meer is! En dan zijn er zeker weten goedwillende moslims, maar de lastpakken hebben de overhand! Kom op Geert! Laat je horen!



Ik wil hier toch een soort van lans breken voor de Islam. Net als de Islam zijn ook het Christendom, het Boedhisme, het Hindoeisme, het Jodendom of welke geloofsovertuiging dan ook helemaal achterlijk. Dus ik stem gewoon voor om iedereen met wat voor geloofsovertuiging dan ook te deporteren.

Met het gedeelte dat ieder geloof achterlijk is ben ik het wel mee eens. Maar iedereen die een ander geloof heeft dan islam deporteren vind ik vreemd. We hebben daar weinig last van.

"All religions have extremists, and some posters have pointed out the KKK. But the KKK was a long time ago. The KKK dis not blow up buildings and airplanes all accross the world even when it was active. Islam is currently waging terror war (i.e., deliberately targets only civilians) in: Thailand, East Timor, Phillipines, Chechnya, Jammu-Kashmir, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Israel, Nigeria, Sudan, and I can keep going. The preferred method of war for the Muslim is to attack women and children and to assassinate opponents in dark streetcorners at night. Otherwise, Islam has never really won a conventional war against armies, even in its history. " ~Urban Dictionary

Oh jawel hoor. Meer als genoeg voorbeelden van christelijke extremisten, bekijk deze wikipagina eens.

Maak een tekening van Jezus Christus van Nazareth met een bom op zijn hoofd, of een tekening van die belachelijke profeet van de Islam met een bom op zijn hoofd. Kijk even welke van beide tekenaars de meeste doodsbedreiging krijgt. ''War against Denmark'' :ch: Omdat die cartoonist toevallig Deens was.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...