Cheers. Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 welke mongool heeft gezegd dat daar een moskee komt dat zou heel respectloos zijn. maar ik ben niet voor Geert Reageren
Dotz Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Islamitisch Centrum, moskee, op Ground 0 of 2 straten verderop.. Er is sowieso niet bij nagedacht door die mensen, zet dat dan in een heel andere wijk van NY.. Maar Islamieten kunnen nou eenmaal niet zo ver nadenken. Reageren
Cabyon Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Ik heb er eerder moeite mee als het een kerk zou zijn. Reageren
MarkH Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Islamitisch Centrum, moskee, op Ground 0 of 2 straten verderop.. Er is sowieso niet bij nagedacht door die mensen, zet dat dan in een heel andere wijk van NY.. Maar Islamieten kunnen nou eenmaal niet zo ver nadenken. Je kan ook denken dat 9/11 niet het werk van moslims is zoals wij die kennen maar van fundamentalisten die je in elk geloof heb. Om Amerikanen (die toch al vaak zwart-wit of goed-fout denken, zie amerikaanse films)een betere kijk in de Islam en zijn cultuur te geven en andersom kan een islamitisch centrum daar juist een reikende hand zijn naar verzoening om ook de fundamentalisten te laten zien dat normale moslims geen probleem hebben met heel Amerika en zich niet verbonden voelen met de doelen die ten gronde lagen aan de aanslagen op het WTC. Reageren
commando Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Wat moet dat ding daarzo op ground zero? zet et uit de binnenstad ofzo. Vind zo-wie-zo dat al er geen gebedshuizen (moskee,kerk,tempel,synagoge, Kathedraal enz.) moeten bijkomen, 't is inmiddels het tijdperk dat het Atheïsme logischerwijze steeds meer opkomt. Ik zou niet zo snel " No mosque here " roepen, zoals Geert Wilders , maar zet er een nieuw WTC neer of gooi er een winkelcentrum neer ... Bewerkt: 21 september 2010 door commando Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 maar zet er een nieuw WTC neer of gooi er een winkelcentrum neer ... Op Ground Zero zelf komt in de toekomst een nieuwe WTC I-toren... de moskee is 2 blokken verder. Ik heb geen probleem met het feit dat er een moskee zou komen, het is toch een vrij land? Maar natuurlijk passen gebedshuizen, net als je zegt gewoon niet in een binnenstad, dat is iets voor in de woonwijken. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Wat moet dat ding daarzo op ground zero? zet et uit de binnenstad ofzo. Vind zo-wie-zo dat al er geen gebedshuizen (moskee,kerk,tempel,synagoge, Kathedraal enz.) moeten bijkomen, 't is inmiddels het tijdperk dat het Atheïsme logischerwijze steeds meer opkomt. Ik zou niet zo snel " No mosque here " roepen, zoals Geert Wilders , maar zet er een nieuw WTC neer of gooi er een winkelcentrum neer ... Dat kan natuurlijk niet. Heb je enig idee hoe groot de binnenstad van New York is? De moslims die daar huizen moeten toch ook ergens terecht kunnen? Als die naar de 'suburbs' moeten zijn ze daar niet zo 123. Reageren
commando Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Wat moet dat ding daarzo op ground zero? zet et uit de binnenstad ofzo. Vind zo-wie-zo dat al er geen gebedshuizen (moskee,kerk,tempel,synagoge, Kathedraal enz.) moeten bijkomen, 't is inmiddels het tijdperk dat het Atheïsme logischerwijze steeds meer opkomt. Ik zou niet zo snel " No mosque here " roepen, zoals Geert Wilders , maar zet er een nieuw WTC neer of gooi er een winkelcentrum neer ... Dat kan natuurlijk niet. Heb je enig idee hoe groot de binnenstad van New York is? De moslims die daar huizen moeten toch ook ergens terecht kunnen? Als die naar de 'suburbs' moeten zijn ze daar niet zo 123. heb je enig idee, hoeveel moslims er zitten in Midtown Manhattan ( de binnenstad ) , het antwoord is relatief weinig; die zitten meer in de buitenwijken Manhattan inwoners 1,537,195 %white 54.4 %black or African American 17.4 %asian 9.4 &other 14.7 %mixed race 4.1 %Hispanic/Latino of any race 27.2 en het interessantste stukje: % catholic 37 % not affiliated 11 % Jewish 20 % protestant 9 Estimate of % not reporting 19 bij het laatsten zitten dus de moslims tussen, dat betekent tussen de boedhisten enz. dus daar blijft relatief niet veel van over. En kan je nagaan dit is over geheel Manhattan, dus nog geen eens over Midtown Manhattan, waar de moskee komt. Edit: Bron Bewerkt: 21 september 2010 door commando Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 (bewerkt) Wat de meeste mensen niet weten is dat de moskee op een kilometer verder ligt van Ground Zero en dat deze moskee al een hele tijd is, ze is alleen nu gerenoveerd. Pers heeft het verhaal gewoon opgeblazen. Zoals altijd. Bewerkt: 22 september 2010 door End Of The Riot Reageren
viccard Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) het spijt me dat ik dit bump, maar ik zou graag het laatste nieuws nog eens willen weten. Weten jullie trouwens dat er elke dag op ground zero moslims bidden voor de zielen van de slachtoffers? EN dat het geen moskee is met koepel en alles, maar een cultureel centrum met zwembad, bieb, en moderne moskee? Bye bye vooroordelen Bewerkt: 27 oktober 2010 door viccard Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 het spijt me dat ik dit bump, maar ik zou graag het laatste nieuws nog eens willen weten. Weten jullie trouwens dat er elke dag op ground zero moslims bidden voor de zielen van de slachtoffers? En waar baseer jij dat op? EN dat het geen moskee is met koepel en alles, maar een cultureel centrum met zwembad, bieb, en moderne moskee? Een cultureel islamitisch centrum. Bye bye vooroordelen Wat voor vooroordelen? Islam is gewoon een geloof dat er op doelt alle niet gelovigen te doden. Reageren
viccard Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Christendom niet dan? Stond in de krant trouwens, en de krant is redelijk betrouwbaar. En waarom zouden Islamieten geen cultureel centrum waar ze rustig kunnen ontspannen en elkaar ontmoeten bouwen, TOEVALLIG 2 blokken van ground zero af? Wat hebben die mensen in hemelsnaam te maken met die extremelingen? Laat ze toch lekker. Amerika, land van het vrije geloof van het Christendom Ik kan niet geloven dan mensen gaan roepen dat Moslims hun geloof niet mogen uiten zonder dat het andere mensen direct kan 'storen', omdat het de vrijheid aantast? Fuck de religie Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Christendom niet dan? Nee, inderdaad niet. De islam is het enige wereld geloof (die vage sektes met max 30 leden weggelaten dan) dat in zijn boeken heeft staan en er een wet op heeft gebaseerd dat iedereen die niet in de islam gelooft een pijnlijke dood moet sterven. Zowel het Christendom, als de Joden, als het Hindoeïsme, en welk ander wereld geloof draait om het zorgen voor je medemens, ookal gelooft die in een ander geloof dan jou. Stond in de krant trouwens, en de krant is redelijk betrouwbaar. En waarom zouden Islamieten geen cultureel centrum waar ze rustig kunnen ontspannen en elkaar ontmoeten bouwen, TOEVALLIG 2 blokken van ground zero af? Wat hebben die mensen in hemelsnaam te maken met die extremelingen? Laat ze toch lekker. Zo'n centrum is een broedplaats voor terroristen. Zo kunnen ze daar lekker in hun centrum blijven zodat ze niet afhankelijk hoeven te zijn van de 'ongelovigen' waar zij zo'n hekel aan hebben en hun haat ideeën met andere moslims versterken. Reageren
viccard Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Hoe weet je dat? Hele koran doorgelezen zeker? Denk je echt dat alle moslims terroristen zijn? Alsof (christelijke) Amerikanen zulke lieverdjes zijn: "Masturbatie is net zo erg als overspel" "We moeten niet doen alsof Homo's normaal zijn!" En de moorden na 9/11 dan in New York? Die heb je ook zeker meegenomen in je weloverwogen uitspraken Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Hoe weet je dat? Hele koran doorgelezen zeker? Lees jij nog maar eens Sura 8.12/8.13/8.37/8.60 en die o zo vriendelijke sharia wet eens door. Denk je echt dat alle moslims terroristen zijn? Alsof (christelijke) Amerikanen zulke lieverdjes zijn: "Masturbatie is net zo erg als overspel" "We moeten niet doen alsof Homo's normaal zijn!" Dit staat nergens in de bijbel. Dat er in Amerika mensen geloven over organisaties zoals GHF heeft niets met het originele geloof te maken. En de moorden na 9/11 dan in New York? Die heb je ook zeker meegenomen in je weloverwogen uitspraken Heb jij enig idee hoeveel moorden er in amerika en New York gepleegd worden dagelijks? Het is natuurlijk wel heel erg makkelijk om te zeggen dat iedere moslim die na 9/11 vermoord is komt door haat maar waarschijnlijk werden eerst even veel moslims voor als na 9/11 vermoord door wie dan ook. Edit: whahaha, zie bij g00gle ads bij dit topic staan 'veilig met pepperspray'. Heel toepasselijk. Bewerkt: 29 oktober 2010 door Flashingdemon666 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.