Jump to content

Dubbele CJ

Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kennen jullie die missie al waarin je 2 CJ's krijgt? Ik heb gekeken maar hij stond niet op WikiGTA?

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.
  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lance_Ryder_Wilson

15

• _KoE_Mzungu

5

• KillerZero86

4

• Bierbuikje

3

Geplaatst:

Zover ik weet bestaat er géén missie waarin je 2 CJ's moet vervoeren of tegenkomt. Je zal waarschijnlijk met een bug te maken hebben gehad of een modificatie in je spel. ;)

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je of te wel een bug met je cd, of wel heb je een mod geïnstalleerd die zo'n soorten bugs wel eens kan vertonen. Bij welke missie heb je dit trouwens precies? En hoe gaat die missie dan precies met die 2 CJ's?

Anders moet je eens proberen de missie opnieuw te doen of het spel opnieuw te starten. In het verleden had ik ook een bug bij 1 van de eerste missies. Ipv met de fiets de rest te volgen, ging ik te voet omdat er gewoonweg geen fiets stond. Door het spel te herstarten was deze bug opgelost en kon ik deze missie gewoon nauwkeurig spelen.

Geplaatst:

Het is me 1 keer gelukt, en daarna had ik het nog eens geprobeerd maar toen deed ik het fout. Ik denk dat het "Management Issues" was. In plaats van dat je die man vermoord, moet je hem volgen, zonder z'n auto te rammen. En als het goed is gaat hij geloof ik ergens parkeren, en dan zeggen ze dat je te sloom bent en dan verandert hij in CJ. Ik heb geen mods.

Geplaatst:

Je doet de missie uiteindelijk ook verkeerd. Je moet hem juist wel rammen en vermoorden.

Klik hier om de missie te bekijken.

Normaal zou die niet in CJ moeten veranderen. Dit zal uiteindelijk een bug blijven in je spel. Heb je hier last mee of verdwijnt die uiteidelijk?

Geplaatst:

Er is wel een Cleo mod, daar verdubbelt je player en kun je met die gene lopen. < Dat doe je met R..

Om hem terug te veranderen klik je dan weer op R, en dan kan je het 2de popetje laten ontploffen :Y

Geplaatst:

is dat niet zo'n mod dat je in een ander poppetje gewoon verandert, en dan bijvoorbeeld met dat poppetje in dat oranje truitje vuur kan maken?

En een link?

Volgens mij heb je het nu over de San Andreas Citizens mod. Dat zou op zich onlogisch zijn, deze mod is (voor zover ik weet) alleen maar in de 'stripped' versie, dus zonder missies. Als je dan de mod Management Issues kan spelen... :puh: Daarnaast kan alleen CJ daarmee veranderen.

Zelf heb ik de missie altijd gelijk afgemaakt en heb niet gewacht totdat hij op zijn bestemming aankwam, maar het lijkt me niet de bedoeling dat hij in CJ verandert. Om er in ieder geval geen last van te hebben kun je in ieder geval het beste doen wat TG zei: Doe de missie op de juiste manier. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Ik zeg net toch dat ik geen mods heb. :duh: En ik weet ook heus wel dat de missie zo niet moet, ik volgde hem gewoon voor de lol. Maar probeer het nou eens.

Als jullie me niet geloven, ik heb screens gevonden op internet:

[plaatjes]

Zijn die van jouw dan?

Ze lijken erg veel op mods.

Volgensmij is dat een mod hoor.

En als ie van jouw is ie niet tijdens de missie zie ik.

Bewerkt: door -Matthijs-
Afbeeldingen uit quote verwijderd.
Als jullie me niet geloven, ik heb screens gevonden op internet:

Zijn die van jouw dan?

Ze lijken erg veel op mods.

Volgensmij is dat een mod hoor.

En als ie van jouw is ie niet tijdens de missie zie ik.

AUB die foto's uit je quote doen...:duh:

Het is een mod, 100% zekerheid aangezien de radar andere missies weergeeft! ;)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik denk niet dat hij een mod gebruikt, die plaatjes komen van een walkthrough en daarin staat ook dat anderen het ook ontdekt hebben. En het is mij ook gelukt. Ik zie niet waarom de map andere missies aangeeft volgens jou? En zaahed, eerst m'n post lezen voor je er op reageert.

Geplaatst:
Ik denk niet dat hij een mod gebruikt, die plaatjes komen van een walkthrough en daarin staat ook dat anderen het ook ontdekt hebben. En het is mij ook gelukt. Ik zie niet waarom de map andere missies aangeeft volgens jou? En zaahed, eerst m'n post lezen voor je er op reageert.

Kijk goed naar de screens...

Je ziet toch dat hij andere missies aangeeft, een C dacht ik...

MegaPilot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...