_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Ik heb niet zo'n behoefte aan een wellus-nietus-spelletje. Voor iedereen die LRW niet geloven: hebben jullie het zelf al getest? Ikzelf ga het waarschijnlijk binnenkort testen, maar ik wil meer weten. Het is me 1 keer gelukt, en daarna had ik het nog eens geprobeerd maar toen deed ik het fout. Ik denk dat het "Management Issues" was. In plaats van dat je die man vermoord, moet je hem volgen, zonder z'n auto te rammen. En als het goed is gaat hij geloof ik ergens parkeren, en dan zeggen ze dat je te sloom bent en dan verandert hij in CJ. Ik heb geen mods.Kan je elkaar doodschieten? Kan je ze beide apart aansturen? Kan je ze beide een ander uiterlijk geven? Is er een toegevoegde waarde? Geef aub meer info!!! Edit: Tot het tegendeel is bewezen is er volgens mij geen sprake van een mod. Bewerkt: 22 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Ik wil over die moddinges ook wel meer over weten! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb het geprobeerd op de Ps2, en het werkt niet. Ik heb mijn tijd verspilt eigenlijk. Ik volgde netjes die Bodyguard, en vreemd genoeg reed hij de countyside in... Hij bleef maar rondjes rijden tot 22:00. Er stond toen in beeld: You were too slow... En de auto van de Bodyguard stond stil midden in de countryside. (Nee hij reed niet naar de meetingplek) In de auto zat niemand, Geen guard en geen Cj. Dus volgens mij is het gewoon Fake, Miss werkt het op de PC ga ik ook nog proberen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Greetz: Darkje Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) <BR>Ik denk niet dat hij een mod gebruikt, die plaatjes komen van een walkthrough en daarin staat ook dat anderen het ook ontdekt hebben. En het is mij ook gelukt. Ik zie niet waarom de map andere missies aangeeft volgens jou? En zaahed, eerst m'n post lezen voor je er op reageert. kun je ons een link naar die walktrough geven dan? Bewerkt: 24 september 2008 door jad Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 De OG en de C zijn er gewoon in het originele spel, hoor, dat zijn de OG Loc en C.R.A.S.H. missies. En voor de laatste keer, ik gebruik geen mods. Ik heb het maar 1 keer kunnen doen, daarna lukte het niet en nu ben ik voorbij die missie. Ik denk dat het gewoon die chauffeur was met het uiterlijk van CJ. Hij gedroeg zich gewoon als een normale pedestrian, misschien kun je hem recruiten, dan een kapperzaak inlopen, en hopen dat hij niet verdwijnt. Ik wil geen reclame maken, maar ik kan de walkthrough wel aanraden. Zowel ik als glenster1 spelen het spel op de PC. CTRL+F "Management Issues" en scroll een beetje naar beneden, daar legt hij de glitch uit. Dark_Zemy, het spijt me als ik je tijd verspilt heb, maar het is niet fake, je hebt alleen geluk nodig denk ik en het blijven proberen. In de walkthrough staat ook dat de chauffeur niet altijd naar de plek rijdt waar hij naartoe hoort te rijden. Ik snap de topictitel trouwens niet, ik weet zeker dat het een glitch is en het niets met de missie zelf te maken heeft. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik wil geen reclame maken, maar ik kan de walkthrough wel aanraden.Ik heb bij deze missie in die walkthrough al een foutje kunnen ontdekken in de informatie (geen spelfoutje o.i.d.), dus WikiGTA blijft toch een aanrader, zeker voor de nederlands-sprekende. Het was overigens wel handiger geweest als je die link gelijk in je eerste post had geplaatst.Ik snap de topictitel trouwens niet, ik weet zeker dat het een glitch is en het niets met de missie zelf te maken heeft. Het mag nu wel duidelijk zijn dat dit inderdaad een bug / glitch is, dat was op het moment dat Bling de titel aanpaste nog niet helemaal duidelijk. Maar om je nu zorgen te gaan maken over een topic-titel, over het algemeen dekt het de lading wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Hmm, mij maak je dit niet wijs. Het kan dat er door foutjes vanuit Rockstar een dubbele CJ kan ontstaan (dan wel vreemd dat dit na meer dan 3 jaar nog nooit opgemerkt is). Dat ze echter onafhankelijk gaan bewegen, is absoluut onmogelijk. Wanneer je beweegt doen de CJ's identieke bewegingen. Er zou dus bijvoorbeeld niemand achterop een motor gaan zitten, maar die zou dezelfde houding aannemen als de eerste alleen dan op een klein afstandje van elkaar. Gewoon in de lucht, dus. Die zou echt niet achterop gaan zitten. Als dit er wel in zit, heeft Rockstar dit moedwillig gedaan, en dat lijkt me sterk. Dit is óf een mod, óf gemaakt in SA-MP. Het kan makkelijk een verhaaltje zijn met foto's van een mod en/of SA-MP. Mij maak je niet wijs dat dit op deze manier in SA zit, ik zou het pas geloven als je een filmpje maakt van de gewone SA, waarin je dit laat zien. @ hieronder: Ik dacht dat hij bedoelde dat je twee bestuurbare cj's had. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Dat ze echter onafhankelijk gaan bewegen, is absoluut onmogelijk. Wanneer je beweegt doen de CJ's identieke bewegingen. Er zou dus bijvoorbeeld niemand achterop een motor gaan zitten, maar die zou dezelfde houding aannemen als de eerste alleen dan op een klein afstandje van elkaar. Gewoon in de lucht, dus. Die zou echt niet achterop gaan zitten.Als ik het goed gelezen heb dan heeft die chauffeur, na het falen van de missie, het uiterlijk van CJ gekregen en verder de eigenschappen van een ped. Vervolgens is die ped met behulp van een cheat gerekruteerd. En zal CJ dus volgen als een gerekruteerde homie en dus ook achterop een motor stappen. Dus ik sluit dit niet uit als een glitch. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Dat ze echter onafhankelijk gaan bewegen, is absoluut onmogelijk. Wanneer je beweegt doen de CJ's identieke bewegingen. Er zou dus bijvoorbeeld niemand achterop een motor gaan zitten, maar die zou dezelfde houding aannemen als de eerste alleen dan op een klein afstandje van elkaar. Gewoon in de lucht, dus. Die zou echt niet achterop gaan zitten.Als ik het goed gelezen heb dan heeft die chauffeur, na het falen van de missie, het uiterlijk van CJ gekregen en verder de eigenschappen van een ped. Vervolgens is die ped met behulp van een cheat gerekruteerd. En zal CJ dus volgen als een gerekruteerde homie en dus ook achterop een motor stappen. Dus ik sluit dit niet uit als een glitch. Kan dit niet de oorzaak zijn van een bepaalde cheat? Want je weet maar nooit. Er word steeds over Mods gezeurd maar denken mensen nooit na over cheats. Hij kan toch teveel cheats aan hebben staan, die misschien dit zo gemaakt hebben? Geef meer info, dus of je Cheat welke Versie je hebt enz. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) oke een . in het verhaal: het is geen mod bij jou, ook geen missie dus het is gewoon een bug.. een paar ervaren spelers zeggen dat het niet in de missie hoort anders kan je jaren discuseren... edit: ik wist niet dat er nog meer paginas waren Bewerkt: 26 september 2008 door lorenzo gta Reageren
Bling Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Kan dit niet de oorzaak zijn van een bepaalde cheat? Want je weet maar nooit. Er word steeds over Mods gezeurd maar denken mensen nooit na over cheats. Hij kan toch teveel cheats aan hebben staan, die misschien dit zo gemaakt hebben? Geef meer info, dus of je Cheat welke Versie je hebt enz. Mocht het door gebruik van (te veel) cheats komen, dan is het alsnog een bug/glitch. Alle cheats met bijbehorende werking zijn namelijk al lang en breed bekend. Een "dubbele CJ"-cheat zit daar niet tussen. Vanaf nu wil ik overigens niet meer zien wat iemand denkt, omdat het nu wel duidelijk is, dat het óf door een bug/glitch komt, óf door een modificatie. Alleen posten als je iets weet.. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik wil geen reclame maken, maar ik kan de walkthrough wel aanraden.Ik heb bij deze missie in die walkthrough al een foutje kunnen ontdekken in de informatie (geen spelfoutje o.i.d.), dus WikiGTA blijft toch een aanrader, zeker voor de nederlands-sprekende. Wat voor fout dan? Ik vind WikiGTA ook beter hoor, maar die zal ook niet helemaal foutloos zijn. Ik weet dat het een glitch is. Maar waarom proberen jullie het niet? Het is mij maar 1 keer gelukt, en ik kan hem bijna nergens vinden op interent dus misschien is het wel eenmalig. Als het bij jullie niet lukt, probeer ik het zelf nog een keer. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Wat voor fout dan? Ik vind WikiGTA ook beter hoor, maar die zal ook niet helemaal foutloos zijn. Er staat dat de missie alleen speelbaar is tussen 12 uur 's middags en 5 uur 's avonds, dus maar 5 uur ingame of 5 minuten real time om de missie te kunnen starten. Maar dit is tot 5 uur 's ochtends. Als je op wikigta een foutje vind kan je dit gewoon melden in >>dit topic<<. Wat betreft die dubbele CJ .. het is mij tot nu toe 2x gelukt dat die chauffeur z'n auto parkeerde tussen die andere twee. En beide keren behield die chauffeur z'n eigen uiterlijk. Ik begin behoorlijk te twijfelen aan deze glitch .. als het al een glitch is. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Het lukte weer en dit keer heb ik filmpjes en screens. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Nou waar is dat filmpje dan? Ik ben heel benieuwd of dat de twijfels bij mij kan wegnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.