Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Tijd verdoening. Of hij heeft een mod, of 2x dezelfde bug. Ik heb het in ieder geval niet en speel de pc versie. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Tijd verdoening. Of hij heeft een mod, of 2x dezelfde bug. Ik heb het in ieder geval niet en speel de pc versie. Weet ik. Van de iets van 6 keer dat ik het probeerde is het me 2 keer gelukt. Ik zie niet in waarom een filmpje zoveel zou helpen, dan kan het net zo goed een mod zijn. Ik heb wel een filmpje, maar dan kan je net zo goed de screenshots bekijken. Misschien probeer ik het nog een paar keer en film ik dan het stuk tijdens de missie. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Upload het filmpje dan eens. In ieder geval al beter dan screens, want ik denk echt dat het een mod is. Bewerkt: 27 december 2008 door Bierbuikje Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Goed, alleen moeten we tot morgen wachten (WMM zegt te weinig ruimte op m'n pc om het op te slaan....). Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik denk niet dat hij een mod gebruikt, die plaatjes komen van een walkthrough en daarin staat ook dat anderen het ook ontdekt hebben. En het is mij ook gelukt. Ik zie niet waarom de map andere missies aangeeft volgens jou? En zaahed, eerst m'n post lezen voor je er op reageert.Kijk goed naar de screens...Je ziet toch dat hij andere missies aangeeft, een C dacht ik... MegaPilot. Idd hij geeft een OG aan van OG Loc en van C.R.A.S.H., ik vind het ook maar vreemd. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Als het zou werken is dat niet vreemd, wanneer hij dat mannetje recruteert en hij heeft de auto niet op tijd op de bestemming gebracht faalt de missie, dan moet hij nog een keer. Het is een missie van OG LOC dus die moet hij nog een keer doen vandaar dat icoontje van OG, dan nog die van Crash, dat is de missie 'burning desire', die komt ook voor in die tijd. Het is maar net in welke volgorde je ze doet, maar het is mogelijk. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb het nog 10 keer geprobeerd maar het lukte niet meer om die glitch te krijgen. Wat me opviel, die keren dat ik die glitch kreeg, reed die gast gewoon normaal en parkeerde tussen de andere twee auto's in. De andere keren rijdt hij vaak door rood of op bepaalde tijdstippen probeert hij ineens te keren, wat meestal leidt dat hij tegen de muur oprijdt. En dan op het laatst, als je de missie verliest, stappen de chauffeurs van de andere twee auto's in met de tweede nergens te bekennen. Daarom heb ik niet op kunnen nemen hoe het werkt bij de missie. Ik had wel een filmpje van de Johnson Twins die op Ballas knallen maar die kreeg ik daarna niet geopent. Oftewel, ik heb wel een filmpje, maar als je de screenshots niet gelooft, dan geloof je het filmpje ook niet. Ik hoop dus ook geen posts meer te krijgen met "Ik denk nog steeds dat het een mod is". Klik? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Mensen, ik wil dit wel ns zien. Dus ik ga het eens even uittesten. Ik heb net speciaal GTA SA weer geïnstalleerd, en ga nu de theorie uittesten. Ik heb een savegame gedownload, zodat ik meteen aan de missie kan beginnen. Ik Edit deze post straks om jullie het antwoord te laten zien. Ik de missie 3 keer proberen, tenzij het bij de eerste of 2de keer al lukt. P.S: ik heb versie 1. Edit: Poging 1: Ik volgde, en op een gegeven moment kwamen we aan tussen de beide wagens (wel met de neus de verkeerde kant op). Maar toen de tijd voorbij was was het mission failed, en geen CJ. Edit: Poging 2: Ik volgde opnieuw, maar met hetzelfde resultaat. Met 1 verschil; er waren in de cutscene geen 2 maar 3 auto's te zien. Maar helaas geen CJ. . Edit: Mag ik even vloeken? 3x is scheepsrecht, jawel. Hij zat in de voorste wagen, ik zag m. Ik ga even wat screens posten. Zie voor details mijn volgende post. Bewerkt: 29 december 2008 door KillerZero86 Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Mensen, ik wil dit wel ns zien. Dus ik ga het eens even uittesten. Ik heb net speciaal GTA SA weer geïnstalleerd, en ga nu de theorie uittesten. Ik heb een savegame gedownload, zodat ik meteen aan de missie kan beginnen. Ik Edit deze post straks om jullie het antwoord te laten zien. Ik de missie 3 keer proberen, tenzij het bij de eerste of 2de keer al lukt. May the force be with you, KillerZero86. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Het is mogelijk!! Ik ben erachter gekomen dat deze theorie klopt. Hoe moet het? Volg de auto in deze missie, net zo lang tot hij tussen de andere 2 stopt. Hij stopt niet netjes, maar dondert zijn wagen er maar een beetje tussen. Dan krijg je een cutscene dat de missie is gefaald. Op het moment dat jij weer controle krijgt,rijden de 3 wagens weg. In 1 van de 3 wagens zit CJ als bestuurder, volgens mij de eerste of tweede. CJ is in dit geval gewoon een ped met CJ als uiterlijk. Je kan hem dus ook recruiteren via de cheat. Wat ik dus ook heb gedaan. Het is volgens mij gewoon een bug.Nog maar een paar screens dan :Hier heb ik hem gerecruiteerd via de cheat: SJMAHPE.Saampjes in een taxiXD.Nog 1 screen waarin je CJ2 echt goed ziet. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Oeeh, vet, KillerZero86. Gelukkig lukte het de derde keer wel, en hopelijk geloven mensen er nu wel in. Reageren
Noviozone Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Oeeh, vet, KillerZero86. Gelukkig lukte het de derde keer wel, en hopelijk geloven mensen er nu wel in. Ik begrijp dus dat CJ 2 ook de kleding van je CJ aanneemt? Zoja dan ga ik het ook eens checken ook al ben ik die missie all;ang voorbij, download wel een savegame even. Heb CJ namelijk niet standaard gekleed, ben benieuwd! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Maar.. waarom reed bij mij de bestuurder die je moest volgen red country in? En om 10 uur, de afgesproken tijd, ging hij niet parkeren, nee.. hij reed gewoon rustig door in de boerensteden. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Maar.. waarom reed bij mij de bestuurder die je moest volgen red country in? En om 10 uur, de afgesproken tijd, ging hij niet parkeren, nee.. hij reed gewoon rustig door in de boerensteden. Geen idee. Ik zou zeggen try again . Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Maar.. waarom reed bij mij de bestuurder die je moest volgen red country in? En om 10 uur, de afgesproken tijd, ging hij niet parkeren, nee.. hij reed gewoon rustig door in de boerensteden. Ik zat er aan te denken, dat het MISSCHIEN te maken heeft met hoe laat je de missie start. Probeer het eens zo vroeg mogelijk en een keer zo laat mogelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.