Jump to content

Dubbele CJ


Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Wat ik niet snap is, wélke auto moet je volgen? Die bij de Burger Shot of die nadat je de manager hebt opgepikt?

Edit: Ik heb die bij de Burger Shot gevolgt, en het werkte! Ik heb alles gefilmt, Ik kreeg hem alleen niet uit de auto en raakte hem kwijt. (Traag SA door Fraps + Politie + Aggresieve bestuurders + Heel slecht weer)

Maar je ziet hem heel duidelijk in de auto zitten. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lance_Ryder_Wilson

    15

  • _KoE_Mzungu

    5

  • KillerZero86

    4

  • Bierbuikje

    3

Wat ik niet snap is, wélke auto moet je volgen? Die bij de Burger Shot of die nadat je de manager hebt opgepikt?

Edit: Ik heb die bij de Burger Shot gevolgt, en het werkte! Ik heb alles gefilmt, Ik kreeg hem alleen niet uit de auto en raakte hem kwijt. (Traag SA door Fraps + Politie + Aggresieve bestuurders + Heel slecht weer)

Maar je ziet hem heel duidelijk in de auto zitten. :)

Nu nog iemand die gaat proberen die CJ te rekruteren en dan weer de missie opnieuw te doen met de Fake CJ erbij, voor een gang met CJ's. Hebben jullie hem al horen praten?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap is, wélke auto moet je volgen? Die bij de Burger Shot of die nadat je de manager hebt opgepikt?

Edit: Ik heb die bij de Burger Shot gevolgt, en het werkte! Ik heb alles gefilmt, Ik kreeg hem alleen niet uit de auto en raakte hem kwijt. (Traag SA door Fraps + Politie + Aggresieve bestuurders + Heel slecht weer)

Maar je ziet hem heel duidelijk in de auto zitten. :)

Nu nog iemand die gaat proberen die CJ te rekruteren en dan weer de missie opnieuw te doen met de Fake CJ erbij, voor een gang met CJ's. Hebben jullie hem al horen praten?

Ik ga het zometeen nog een keer proberen, alleen dan met wat cheats... (Zoals AEZAKMI en GHOSTTOWN)

Link to comment
Delen op andere websites

Filmpje 1:

Ik heb het nog een keer geprobeert en deze keer ging het beter. :Y

Heb hem gerekruut maar hij rende de hele tijd weg tot ik in een auto stapte. Alleen het feit dat hij dezelfde wapens had is onwaar. Hij had namelijk een pistool, terwijl ikzelf een Silenced versie ervan droeg. Wel leek hij netzoveel health+armor te hebben als ik, hij ging namelijk moeilijker dood dan gewone peds. Filmpje komt straks.

Edit: Over dat spreken; hij sprak geen moer, hij kuchte zelfs niet toen ik gravittie in zijn gezicht spoot.

Edit2: Filmpje af, ga hem nu converten naar Windows Media Player formaat en daarna uploaden.

Edit3: Er zit een foutje in Movie Maker, het filmpje staat stil als ik een Jetpack cheat...

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...