Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Welke hebben jullie kunnen jatten bij mij zijn het: 4xspand express. 1x zwarte voodoo 1x romero's hearse 2x zwarte admiral. 2 gouden stretch( schiet de bestuurder uit z,n auto en bij de 2de poging nog een keer. 1x witte walton. 1x zwarte pony (wat een rot werk was dat zeg!) 1x zwarte sentinel. 1x zwart-rode bobcat. 1x kogelvrije admiral. Nieuw! 2x zwarte sanchez en 1x zwarte rancher. Om al deze voertuigen op te slaan heb ik de Marina carparkmod v1. gebruikt. Bewerkt: 18 september 2008 door Tommy-Vercetti Reageren
Basssss Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb: 1x Zwarte Voodoo 1x Witte PCJ (verdwenen, vraag me niet hoe) 1x Romero's Hearse 1x Zwarte Sanchez 1x Gouden Stretch Verder niks. Reageren
1974 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 De zwarte Voodoo en de romeo hearse door:Cheats. Reageren
Robando Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Wat is die park mod? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Wat is die park mod? Dat is een modificatie, gemaakt door PatrickW, die er voor zorgt dat het Marina CarPark (vlakbij Colonel Cortez' boot) een garage wordt, waarin je dus auto's kan opslaan. Je kan deze mod hier vinden. Reageren
guib Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Wat is die park mod? Dat is een modificatie, gemaakt door PatrickW, die er voor zorgt dat het Marina CarPark (vlakbij Colonel Cortez' boot) een garage wordt, waarin je dus auto's kan opslaan. Je kan deze mod hier vinden. bij mij doet ie het niet Reageren
Basssss Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Wat is die park mod? Dat is een modificatie, gemaakt door PatrickW, die er voor zorgt dat het Marina CarPark (vlakbij Colonel Cortez' boot) een garage wordt, waarin je dus auto's kan opslaan. Je kan deze mod hier vinden. bij mij doet ie het niet Je moet hem wel goed installeren, bovendien zul je hem moeten kopen in het spel (niet voor echte euro's, maar voor GTA-Dollars). Bij mij doet ie het overgens wel, alleen bij het laden van savegames liep ie vast. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Wat is die park mod? Dat is een modificatie, gemaakt door PatrickW, die er voor zorgt dat het Marina CarPark (vlakbij Colonel Cortez' boot) een garage wordt, waarin je dus auto's kan opslaan. Je kan deze mod hier vinden. bij mij doet ie het niet Je moet hem wel goed installeren, bovendien zul je hem moeten kopen in het spel (niet voor echte euro's, maar voor GTA-Dollars). Bij mij doet ie het overgens wel, alleen bij het laden van savegames liep ie vast. Voor jullie het nog niet wisten als je de Marina Carparkmod v1. download dan worden alle andere save games onbruikbaar. Dat heb ik ook nog ontdekt. Bewerkt: 18 september 2008 door Tommy-Vercetti Reageren
1974 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Wat is die park mod? Dat is een modificatie, gemaakt door PatrickW, die er voor zorgt dat het Marina CarPark (vlakbij Colonel Cortez' boot) een garage wordt, waarin je dus auto's kan opslaan. Je kan deze mod hier vinden. bij mij doet ie het niet Je moet hem wel goed installeren, bovendien zul je hem moeten kopen in het spel (niet voor echte euro's, maar voor GTA-Dollars). Bij mij doet ie het overgens wel, alleen bij het laden van savegames liep ie vast. Voor jullie het nog niet wisten als je de Marina Carparkmod v1. download dan worden alle andere save games onbruikbaar. Dat heb ik ook nog ontdekt. Ism aar goed dat je het zei, PFFFFFFFFFF anders had ik een onbruikbare Vice City gehad. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb alleen Romero zijn lijkkarretje en de FBI rancher Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb alleen Romero zijn lijkkarretje en de FBI rancher De fbi rancher is niet zeldzaam maar wel moeilijk te bemachtigen als je geen cheats gebruikt. Reageren
1974 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb alleen Romero zijn lijkkarretje en de FBI rancher De fbi rancher is niet zeldzaam maar wel moeilijk te bemachtigen als je geen cheats gebruikt. Zelfs met cheats is het nog bijna onmogelijk . Reageren
Basssss Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb alleen Romero zijn lijkkarretje en de FBI rancher En de witte PCJ is nog wel het makkelijkste te bemachtigen, dat je die niet hebt. :') Reageren
Vansloneker Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik heb alleen Romero zijn lijkkarretje en de FBI rancher De fbi rancher is niet zeldzaam maar wel moeilijk te bemachtigen als je geen cheats gebruikt. Zelfs met cheats is het nog bijna onmogelijk . Valt wel mee hoor. Niet makkelijk maar zeker niet onmogelijk. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Je moet eerst een wanted level krijgen waarbij de FBI komt. Het is dan handig om een onsterfelijkheidscheat te hebben (in LithJoe's Ultimate Trainer bijv.), dan wacht je tot ze komen. Ze gaan bij je staan en stappen uit om op je te schieten. Dan wordt het lastig. Stap in de auto en gebruik zo snel mogelijk de functie (van de trainer) "doors locked" dan kun je hem weg rijden. Het is ook handig als je hem onverwoestbaar maakt. Parkeer de auto in een garage en unlock de deuren. Pak een andere auto en ga naar een pay'nspray. Of maak jezelf busted, maar raak in ieder geval je wanted level kwijt. Nu heb je een FBI rancher in je garage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.