Jump to content

Zeldzame voertuigen.

Tommy-Vercetti

Recommended Posts

Je moet eerst een wanted level krijgen waarbij de FBI komt. Het is dan handig om een onsterfelijkheidscheat te hebben (in LithJoe's Ultimate Trainer bijv.), dan wacht je tot ze komen. Ze gaan bij je staan en stappen uit om op je te schieten. Dan wordt het lastig. Stap in de auto en gebruik zo snel mogelijk de functie (van de trainer) "doors locked" dan kun je hem weg rijden. Het is ook handig als je hem onverwoestbaar maakt. Parkeer de auto in een garage en unlock de deuren. Pak een andere auto en ga naar een pay'nspray. Of maak jezelf busted, maar raak in ieder geval je wanted level kwijt. Nu heb je een FBI rancher in je garage.

Als je gewoon goede wapens en en andere shit meeneemt en dan als die gasten neerknalt heb je er ook 1.

Je moet wel een goede concentratie hebben.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Delen op andere websites

Je moet eerst een wanted level krijgen waarbij de FBI komt. Het is dan handig om een onsterfelijkheidscheat te hebben (in LithJoe's Ultimate Trainer bijv.), dan wacht je tot ze komen. Ze gaan bij je staan en stappen uit om op je te schieten. Dan wordt het lastig. Stap in de auto en gebruik zo snel mogelijk de functie (van de trainer) "doors locked" dan kun je hem weg rijden. Het is ook handig als je hem onverwoestbaar maakt. Parkeer de auto in een garage en unlock de deuren. Pak een andere auto en ga naar een pay'nspray. Of maak jezelf busted, maar raak in ieder geval je wanted level kwijt. Nu heb je een FBI rancher in je garage.

Krijg een Wanted Level waardoor de FBI komt met Ranchers,

steel em, zet em in je garage,

save je spel,

laad je spel opnieuw,

voilà:

Geen Wanted Level en je hebt een FBI Rancher in je garage! ;)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Als je gewoon goede wapens en en andere shit meeneemt en dan als die gasten neerknalt heb je er ook 1.

Je moet wel een goede concentratie hebben.

Maar je moet wel zorgen dat er een savehouse in de buurt is want anders is de auto kapot voordat je hem in je garage hebt. En met dat krachtige wapens, dan moet je wel goed mikken want het is niet handig als je je eigen auto perfereert.

Delen op andere websites

waar kun je die gerage uiteindelijk vinden want ik vind hem niet

is dat niet die legerbasis ofzo

Op het eerste eiland waar je begint ligt een haven.

Waar ook de boot van colonel cortez ligt.

Bij die ingang van de missie's heb je een ondergrondse parkeergarage.

Met een mod kun je die garage voor maar 1000 kopen en kan je er 40 voertuigen in zetten.

Wel een nadeel is dat al je andere savefiles onbruikbaar worden.

Delen op andere websites

prachtwagen, samen met de fbi cheetah heb er nu 8 (was16), vooral dat je ze kan 'spayen' jammer dat in de stories niet kan want ik kan me er nog steeds mee vermaken!!!ps. cheats doe ik niet

Delen op andere websites

Nou eigenlijks heb ik geen een.. [A]

Ik kan wel een zwarte sanchez krijgen en een zwarte rancher, maar die zijn niet zeldzaam..

Daar moet je alleen ietsje meer moeite voor doen als je die wilt.! ;)

Verder heb ik wel zo'n kogelvrij of waar de deuren op slot zitten, (sentinel) veroverd..

Maar niet opgeslagen.. [A]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...