Jump to content

Bussen in GTA IV


wtc

Recommended Posts

ik zie ze ook af en toe rijden bij het vliegveld.volgens mij was de bedoeling van rockstar om er rijdend bus vervoer in te doen.want als je namelijk met zijn 2en in een bus stapt (multiplayer)gaat automatisch 1 van de achterdeuren open. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen in missies rijden ze rondt zodat je niet de verkeerde weg inslaat (let maar op bij achtervolgings missies, daar staan heel veel bussen en vrachtauto's op kruispunten zodat je daar niet in kunt gaan).

Ze rijden niet alleen bij missies, ook gewoon. Bij het vliegveld zie je ze veel rijden en heel regelmatig zie ik ook wel een enkele bij Star Junction rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie op Star Junction wel veel bussen STAAN, maar geen enkele rijden. Nergens in LC heb ik al bussen zien rijden! 1 keer een paar dagen gelden aan de luchthaven!! Was zeer uitzonderlijk! Hoe komt dit? Foutje?

wtc :cya:

Als de Downloadbare content van GTA IV uitkomt,rijden er bussen rond in Liberty althans dat had ik ergens gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmz, in MP rijden er wel bussen rond. (En nee, niet alleen de mensen die blokkeren, maar ook peds)

Peds zijn mensen lieve schat.

In NYC rijden ontiegelijk veel bussen rond. Dus het zal er op het laatste moment inderdaad zijn uitgehaald. Jammer, want het was leuk om bijvoorbeeld in Vice City een route uit te stippelen langs wat bushaltes. Mensen die instapte betaalde ook daadwerkelijk geld dat jij kreeg.

Maar hopen dat de content dit recht kan zetten.

@Hieronder: Wat een overtuigende logica...

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Hmz, in MP rijden er wel bussen rond. (En nee, niet alleen de mensen die blokkeren, maar ook peds)

Peds zijn mensen lieve schat.

In NYC rijden ontiegelijk veel bussen rond. Dus het zal er op het laatste moment inderdaad zijn uitgehaald. Jammer, want het was leuk om bijvoorbeeld in Vice City een route uit te stippelen langs wat bushaltes. Mensen die instapte betaalde ook daadwerkelijk geld dat jij kreeg.

Maar hopen dat de content dit recht kan zetten.

Peds = pedestrians = AI-controlled mensen

Mensen = mensen achter een xbox = controlled by brains

Link to comment
Delen op andere websites

Hmz, in MP rijden er wel bussen rond. (En nee, niet alleen de mensen die blokkeren, maar ook peds)

Peds zijn mensen lieve schat.

In NYC rijden ontiegelijk veel bussen rond. Dus het zal er op het laatste moment inderdaad zijn uitgehaald. Jammer, want het was leuk om bijvoorbeeld in Vice City een route uit te stippelen langs wat bushaltes. Mensen die instapte betaalde ook daadwerkelijk geld dat jij kreeg.

Maar hopen dat de content dit recht kan zetten.

Peds = pedestrians = AI-controlled mensen

Mensen = mensen achter een xbox = controlled by brains

lol

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hmz, in MP rijden er wel bussen rond. (En nee, niet alleen de mensen die blokkeren, maar ook peds)

Peds zijn mensen lieve schat.

In NYC rijden ontiegelijk veel bussen rond. Dus het zal er op het laatste moment inderdaad zijn uitgehaald. Jammer, want het was leuk om bijvoorbeeld in Vice City een route uit te stippelen langs wat bushaltes. Mensen die instapte betaalde ook daadwerkelijk geld dat jij kreeg.

Maar hopen dat de content dit recht kan zetten.

Peds = pedestrians = AI-controlled mensen

Mensen = mensen achter een xbox = controlled by brains

Je bedoelt mensen in MP die voor je rijden en wegen afsluiten om je flink te kutten?

Link to comment
Delen op andere websites

Zit ook een soort andere "bug" in. Als je namelijk dicht bij een bushokje staat met de rug naar de straat dan hoor je vaak dat "tssshh" geluid wanneer de bus gaat rijden( zo'n hydraulisch ding ofzo).

Maar als je eenmaal omkijkt naar de weg, dan zie je helemaal geen bus of vuilniswagen staan :7

En ik zag laatst op het vliegveld 5 achter elkaar rijden met andere mensen erin :puh:

Maar ik denk dat ze het eruit hebben gehaald, omdat het denk ik anders een chaos gaat worden. Of ze hebben te weinig tijd gehadom het goed te kunnen uitwerken en dat ze het in een DLC zetten.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...