Timos Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Beste mensen, als ik mijn venster van msn 6.2 open en dan wil ik mezelf aanmelden gaat alles nog goed. Maar dat poppetje draait wel 10000 keer rond en daarna stopt ie en ben ik nog niet aangemeld.. Is dit bij jullie ook zo? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Beste mensen,als ik mijn venster van msn 6.2 open en dan wil ik mezelf aanmelden gaat alles nog goed. Maar dat poppetje draait wel 10000 keer rond en daarna stopt ie en ben ik nog niet aangemeld.. Is dit bij jullie ook zo? Heb ik ook wel eens. Gewoon 10 minuten later weer proberen. Ik ben nu wel online op MSN dus daar ligt het niet aan Reageren
Timos Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 En als je uitlogt en daarna weer in probeert te loggen? Doet ie het dan nog steeds :rolleyes: :blink: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 En als je uitlogt en daarna weer in probeert te loggen?Doet ie het dan nog steeds :rolleyes: :blink: Probeer het :blink: Als dat mannetje al een minuut ronddraait kun je ook gelijk 'aanmelden annuleren', want dan gebeurt er toch niets meer, al laat je hem een uur draaien. Gewoon even opnieuw proberen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb dat ook wel eens dat hij niet wil aanmelden. Als ik het later weer probeer dan doet hij het gewoon weer. Dan was MSN gewoon ''down''. Ik zal het gewoon even zo laten en over een uurtje weer proberen. Dan heb je grote kans dat het wel lukt. Of je hebt gewoon iets verkeerd staan in je computer . en dat MSN het daarom niet doet. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 En anders misschien msn er opneiuw opzetten Ja of wat andere al zeiden dat msn down is maar ik heb nergens last van al 2 maanden niet Reageren
Timos Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik ga het boven eventjes proberen Kijken of het aan me computer ligt of dat het gewoon down is.. Boven heb ik btw wel 7.0... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik ga het boven eventjes proberen Kijken of het aan me computer ligt of dat het gewoon down is.. Boven heb ik btw wel 7.0... Ik heb ook gewoon MSN 7.0 Beta. En ik heb al heel lang geen problemen meer met MSN. Hij doet het nu elke keer. Hij meld me ook in 1 keer aan. Hij werk goed nu. Reageren
Timos Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Boven is óf mij computer gehackt óf er heeft iemand op gezeten want er is daar héél veel af.. En ook msn.. En de instalatie werkt niet.. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Boven is óf mij computer gehackt óf er heeft iemand op gezeten want er is daar héél veel af.. En ook msn.. En de instalatie werkt niet.. Dus als je een nieuw MSN installeerd dan moet hij het weer doen. Reageren
Timos Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Nouja, ik heb geluk, alleen windows messenger doet het. Mischien over een uurtje dat MSN 7.0 het dan gaat doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.