Jump to content

Politie Outfit...


GTA.GameFreak

Recommended Posts

In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. :N

Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. :N

Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer.

Ok, dacht het wel, ma is er geen manier zodat de flikke u ni kille?

Link to comment
Delen op andere websites

En als je de politie zij-missies doet, dan krijg je ook geen pak of wat dan ook. Ik heb soms de kleren aan dat Niko lijkt op een Bad-Cop (Modo kleding) of een hele hoge commissaris (heel mooi pak). Kijk zelf wat je mooi vindt. En probeer de volgende keer in Algemeen Beschaafd Nederlands te tikken. Ik snap dat je Belgisch bent en dat je dat gewend bent maar voor Nederlanders is het moeilijker te begrijpen. Bijvoorbeeld flikken missies. Ik snap dat nog wel doordat in mijn buurt ook flikken wordt gesproken maar het is voor sommige denk ik moeilijk de begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kunt ge een politieoutfit krijgen??? Het moet wel bestaan ze...

Want als ge flikkemissies doet dan shiete de flikke op u xD

wie wilt dat nu een politie outfit :7

xD Gwn, da zoude ze moete make zodat de flikke u ni oppakke, da was in de vorige versies wel

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. :N

Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer.

Ok, dacht het wel, ma is er geen manier zodat de flikke u ni kille?

Je gedragen. ;)

Of je kan natuurlijk in Multiplayer 'Free Mode' kiezen, waarin de politie uit staat.

Mocht je niet online kunnen in GTA IV dan kan je nog altijd cheats gebruiken, tenzij je (zoals mij) geen cheats wilt gebruiken.

Edit @ GTAGijso: Belgium rullez! Kennen Nederlanders het woord 'flikken' dan niet? Want jullie maken toch 'Flikken Maastricht'? :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

En als je de politie zij-missies doet, dan krijg je ook geen pak of wat dan ook. Ik heb soms de kleren aan dat Niko lijkt op een Bad-Cop (Modo kleding) of een hele hoge commissaris (heel mooi pak). Kijk zelf wat je mooi vindt. En probeer de volgende keer in Algemeen Beschaafd Nederlands te tikken. Ik snap dat je Belgisch bent en dat je dat gewend bent maar voor Nederlanders is het moeilijker te begrijpen. Bijvoorbeeld flikken missies. Ik snap dat nog wel doordat in mijn buurt ook flikken wordt gesproken maar het is voor sommige denk ik moeilijk de begrijpen.

Ok, ik zal dat eens proberen!

Is het beter als ik zo spreek :D

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. :N

Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer.

Ok, dacht het wel, ma is er geen manier zodat de flikke u ni kille?

Je gedragen. ;)

Of je kan natuurlijk in Multiplayer 'Free Mode' kiezen, waarin de politie uit staat.

Mocht je niet online kunnen in GTA IV dan kan je nog altijd cheats gebruiken, tenzij je (zoals mij) geen cheats wilt gebruiken.

Pff, gedragen op GTA is zo moeilijk xD

En ik heb eerst het spel uitgespeelt, dan pas gebuik ik cheats :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee er is (tot nu toe) nog geen manier gevonden om een politie outfit aan te hebben, behalve natuurlijk de multiplayer missie, Cops & Crooks, als je dan politie bent en je moet de andere achtervolgen heb je een politie outfit aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...