GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Waar kunt ge een politieoutfit krijgen??? Het moet wel bestaan ze... Want als ge flikkemissies doet dan shiete de flikke op u xD Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Waar kunt ge een politieoutfit krijgen??? Het moet wel bestaan ze...Want als ge flikkemissies doet dan shiete de flikke op u xD wie wilt dat nu een politie outfit Reageren
GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer. Ok, dacht het wel, ma is er geen manier zodat de flikke u ni kille? Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 En als je de politie zij-missies doet, dan krijg je ook geen pak of wat dan ook. Ik heb soms de kleren aan dat Niko lijkt op een Bad-Cop (Modo kleding) of een hele hoge commissaris (heel mooi pak). Kijk zelf wat je mooi vindt. En probeer de volgende keer in Algemeen Beschaafd Nederlands te tikken. Ik snap dat je Belgisch bent en dat je dat gewend bent maar voor Nederlanders is het moeilijker te begrijpen. Bijvoorbeeld flikken missies. Ik snap dat nog wel doordat in mijn buurt ook flikken wordt gesproken maar het is voor sommige denk ik moeilijk de begrijpen. Reageren
GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Waar kunt ge een politieoutfit krijgen??? Het moet wel bestaan ze...Want als ge flikkemissies doet dan shiete de flikke op u xD wie wilt dat nu een politie outfit xD Gwn, da zoude ze moete make zodat de flikke u ni oppakke, da was in de vorige versies wel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer. Ok, dacht het wel, ma is er geen manier zodat de flikke u ni kille? Je gedragen. Of je kan natuurlijk in Multiplayer 'Free Mode' kiezen, waarin de politie uit staat. Mocht je niet online kunnen in GTA IV dan kan je nog altijd cheats gebruiken, tenzij je (zoals mij) geen cheats wilt gebruiken. Edit @ GTAGijso: Belgium rullez! Kennen Nederlanders het woord 'flikken' dan niet? Want jullie maken toch 'Flikken Maastricht'? Bewerkt: 18 september 2008 door Hanneswasco Reageren
GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 En als je de politie zij-missies doet, dan krijg je ook geen pak of wat dan ook. Ik heb soms de kleren aan dat Niko lijkt op een Bad-Cop (Modo kleding) of een hele hoge commissaris (heel mooi pak). Kijk zelf wat je mooi vindt. En probeer de volgende keer in Algemeen Beschaafd Nederlands te tikken. Ik snap dat je Belgisch bent en dat je dat gewend bent maar voor Nederlanders is het moeilijker te begrijpen. Bijvoorbeeld flikken missies. Ik snap dat nog wel doordat in mijn buurt ook flikken wordt gesproken maar het is voor sommige denk ik moeilijk de begrijpen. Ok, ik zal dat eens proberen! Is het beter als ik zo spreek Reageren
GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 In GTA IV kan je geen politie outfit krijgen. Wat je wel kan doen is in de Multiplayer van GTA IV de spelmode Cops 'n Crooks kiezen, en als je daar een Cop bent, dan heb je een politieuniform aan. Al heb je dan ook het uiterlijk van een politie, en ben je dus niet Niko of een ander poppetje in de Multiplayer. Ok, dacht het wel, ma is er geen manier zodat de flikke u ni kille? Je gedragen. Of je kan natuurlijk in Multiplayer 'Free Mode' kiezen, waarin de politie uit staat. Mocht je niet online kunnen in GTA IV dan kan je nog altijd cheats gebruiken, tenzij je (zoals mij) geen cheats wilt gebruiken. Pff, gedragen op GTA is zo moeilijk xD En ik heb eerst het spel uitgespeelt, dan pas gebuik ik cheats Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Dubbelposten is ook handig zeg! Er zit ook een handig knopje genaamd "Edit" Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 En nu is het afgelopen met dat idiote gedrag.. Er wordt vanaf nu gewoon weer ontopic gepost, de eerst volgende die daar van afwijkt heeft een probleem. Reageren
Rskill0rzW Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Nee er is (tot nu toe) nog geen manier gevonden om een politie outfit aan te hebben, behalve natuurlijk de multiplayer missie, Cops & Crooks, als je dan politie bent en je moet de andere achtervolgen heb je een politie outfit aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.