Jorair Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hallo allemaal. Ik heb laatst een dvd van een rockgroep gekocht. Maar nu wil ik dat ik die dvd op m'n iPod kan bekijken. Ik wil echter niet de hele dvd converteren naar mp4 en in z'n geheel op mijn iPod pleuren. Ik wil de dvd in stukjes kappen (elk liedje afzonderlijk dus). Ik wil bv kunnen zeggen van daar tot daar moet hij de dvd rippen en converteren, zodat ik elk liedje apart kan converteren zodat elk liedje apart op m'n iPod komt te staan. Nu is mijn vraag, met welk programma kan ik dit doen/regelen? (IK heb de dvd zelf gekocht en ook de geconverteerde deeltjes zijn voor eigen gebruik, dus het is volledig legaal) Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 windows movie maker? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hallo allemaal. Ik heb laatst een dvd van een rockgroep gekocht.Maar nu wil ik dat ik die dvd op m'n iPod kan bekijken. Ik wil echter niet de hele dvd converteren naar mp4 en in z'n geheel op mijn iPod pleuren. Ik wil de dvd in stukjes kappen (elk liedje afzonderlijk dus). Ik wil bv kunnen zeggen van daar tot daar moet hij de dvd rippen en converteren, zodat ik elk liedje apart kan converteren zodat elk liedje apart op m'n iPod komt te staan. Nu is mijn vraag, met welk programma kan ik dit doen/regelen? (IK heb de dvd zelf gekocht en ook de geconverteerde deeltjes zijn voor eigen gebruik, dus het is volledig legaal) Doe de DVD in de Reader van je PC en ga naar Deze Computer. Dan klik je met Rechts op de CD, ?Dan Verkennen en dan zal je allemaal bestandjes tegen komen dus waarschijnlijk ook apparte bestanden. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Dat kan met DVD Ripper software. PB me en ik stuur je een gratis (legale) Giveawayoftheday versie van Acala DVD Ripper Pro. Voor de duidelijkheid, Giveawayoftheday geeft elke dag gratis software weg, deze kwam ook eens langs. Mvg, Flitskikker Reageren
Jorair Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 @ zamg0d1: Ja, maar dat zijn dvd bestanden die gewoon opgesplitst worden, ze zijn altijd van een bepaalde grootte en duur, en niet per hoofdstuk ofzo . @Flitskikker: Bedankt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 @ zamg0d1: Ja, maar dat zijn dvd bestanden die gewoon opgesplitst worden, ze zijn altijd van een bepaalde grootte en duur, en niet per hoofdstuk ofzo . Hey dat wist ik niet. Bedankt voor het vertellen, Weer wat geleerd:p Reageren
Wickedmen Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hallo allemaal. Ik heb laatst een dvd van een rockgroep gekocht.Maar nu wil ik dat ik die dvd op m'n iPod kan bekijken. Ik wil echter niet de hele dvd converteren naar mp4 en in z'n geheel op mijn iPod pleuren. Ik wil de dvd in stukjes kappen (elk liedje afzonderlijk dus). Ik wil bv kunnen zeggen van daar tot daar moet hij de dvd rippen en converteren, zodat ik elk liedje apart kan converteren zodat elk liedje apart op m'n iPod komt te staan. Nu is mijn vraag, met welk programma kan ik dit doen/regelen? (IK heb de dvd zelf gekocht en ook de geconverteerde deeltjes zijn voor eigen gebruik, dus het is volledig legaal) Doe de DVD in de Reader van je PC en ga naar Deze Computer. Dan klik je met Rechts op de CD, ?Dan Verkennen en dan zal je allemaal bestandjes tegen komen dus waarschijnlijk ook apparte bestanden. helemaal niet als je dat doet krijg je bestandjes als je daar op druktBegint de dvd maar als je ze kopieert naar de harde schijf en je haalt de dvd eruit dan doet ie het niet want de dvd is beveiligt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.