Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Beste gta gamers welk wapen vinden jullie het beste het sterkste en het vetste B) Brass Knucklesof de m4 of misschien wel de Pool Cue wapens kun je terug vinden op http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=weapons dit zijn alle wapens van gta san andreas kies hier je wapen uit van deze site PS: zet ook een foto neer van je wapen op de aangegeven site ps: als hier al ee topic over was sorry ik heb de zoekfunctie al een paarkeer gebruikt EDIT: ik vind de Vulcan Mini Gun het vetste Greets. Biohazard1990yakuza Bewerkt: 28 maart 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) de m4 is wel lachu maar een beetje weinig keus heb je en kon het geen poll zijn maar ja Bewerkt: 27 maart 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stevenulft Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 De DESERT EAGLE 1 KNAL EN IEMAND IS DOOD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 AK-47, en sniper riffle is ook wel lacheu ge kunt van op 20m afstand iemand zijn kop der afknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 desert eagle rulezzzzz :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 persoonlijk heeft de Colt.45 mijn voorkeur maar als we het hebben over echt zwaar geschut dan neem ik de M4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik vind de Tec-9 en AK-47/M4 wel cool . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 geef mij mar de minigun zalig in het rond schieten auto's killen mensen killen flikken killen :lol: ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Die hittezoekende Bazooka vind ik wel cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik vind de tec 9 en de ak47 het beste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Voor Zware Wapens is mijn voorkeur de hittezoekende Bazooka. Voor een Rifle de Country Rifle :lol: De rest de AK-47 en de SMG B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Zelf vind ik de M4 wel wat hebben. Je kan lekker erop los knallen. Ook de minigun voor als er 20 man voor je neus staan is wel handig. Veder schiet ik in het spel met alles wat schade aanricht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hittezoekend bazooka never dies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 de M4 en de Shotgun B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik vn de Dessert Eagle en de AK47 best goed en vooral sterk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.