Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Ik vind MICRO SMG en de shotgun. Ik vind de micro smg egt un gangster wapen vink wel lol En de shotgun is wel vet als je er mee op iemand schiet meteen dood en het is een veel swaarder wapen is we LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik vind de desert eagle wel vet en de snow offshotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik vind de desert eagle wel vet en de snow offshotgun ik vind de desert eagle ook wel lagguh maar hij schiet mij iets te langszaam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Bij de walktrough staat er bij de smg 's (teg 9 en de mp5) een wapen de micro mp5 maar is dat wel een mp5 want volgens mij is het een MAC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 de ak-47 kan lekke schieten hoeft niet veel te laden echt een cool wapen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.