recromancer Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hoi, mijn vriend heeft ; Windows Vista Ultimate ik heb bij hem gta SA:MP gedownload, en als hij dan in een server wil dan start het singleplayer op, ik heb gekeken naar zijn versie het was eu 1.1 die heb ik inmiddels veranderd naar versie 1.0 (die bij mij werkt) , nog steeds singleplayer, dus als hij SA:MP will weg doen krijgt hij oneindig veel errors :zoals hier: dus ik heb rechtermuisknop op SA:MP gedaan ''eigenschappen" en dan "Compabiliteit" run met Compabaliteit windows 98/me toepassen oke , nog steeds het zelfde . iemand een oplossing voor hem???. alvast bedankt Reageren
JeGe Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Reinstall samp om de single player fout te verhelpen (werkt bij mij altijd ) en die errors die hij geeft is vaker bij vista en zijn niet te verhelpen ben ik bang. -Noisekick Bewerkt: 28 september 2008 door JeGe Reageren
recromancer Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Reinstall samp om de single player fout te verhelpen (werkt bij mij altijd ) en die errors die hij geeft is vaker bij vista en zijn niet te verhelpen ben ik bank.-Noisekick oke thnx Grtz RecroMancer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.