NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) ik heb een screen gemaakt en uitgeknipt om als signature te gaan gebruiken: Ik heb gewoon PRT SCRN --> Plkken in Paint --> Knippen en klaar. Alleen heb ik nog een vraag: Mag ik dit als sig gebruiken opf is dirt dan reclame? Bewerkt: 18 september 2008 door zamg0d1 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hij is te breed (13 px te breed) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) hb al met Photobucket verkleint hoor: Bewerkt: 18 september 2008 door zamg0d1 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Het is zelfs slecht voor een paint werkje (Sorry voor de uitdrukking!) Reageren
Addicted2 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik ga mee met PTC, hij is niet bijzonder ofzo. Maar........ik vind hem wel geinig...lekker rustig, het lijkt net een reclamebord langs de A2... een 4/10 Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 let niet te veel op PTC. -.- ik vind het best wel grappig de tekst is wel grappig ( PTC vindt het waarschijnlijk niet goed omdat hij niet weet wat het betekend xD ) en de 2 ei achtige ventjes zien er ook wel leuk uit ^^ 7/10 Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 ZamgOd1, ik snap niet dat je een sig maakt met Paint i.p.v. Photoshop. En als je geen Photoshop meer hebt omdat je trial is verlopen kun je ook een ander gratis programma gebruiken om wat betere sigs te maken dan je met Paint kunt maken, zoals bijvoorbeeld Paint.NET. Het is dan wel geen Photoschop, maar het is wel beter dan MS Paint. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Even om iets te melden. Ik heb alleen uitgeknipt van dit plaatje: Meer heb ik niet gedaan. Gewoon kopieren knippen en plakken ...zoals bijvoorbeeld Paint.NET... Maar dan heb ik .NET nodig en da heb ik neit. Bewerkt: 19 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Hackman Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Heb je daar dan toestemming voor, om zomaar iets van een site af te halen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Heb je daar dan toestemming voor, om zomaar iets van een site af te halen? Er is daar echt geen Copyright op ofzo hor want zoek maar op google dan kom je genoeg van dit soorrt plaatjes tegen. En dit is eerder reclame maken voor hun. Reageren
timwing Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Je kan het als reclame zien of als stelen... Je moet er wel een link bij zetten anders lijkt het me stelen, en je moet ook toestemming hebben voor het maken van reclame (meestal). Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Je kan niet zo maar een site-banner gebruiken. Wat als jij een leuke site maakt, met leuke banner en inhoud, en iemand gaat zo maar met jouw banner aan de haal? Dan zou je toch willen dat die gene jouw eerst even om toestemming had gevraagd. Overigens snap ik niet wat je ermee wilt gaan doen, want het is een lelijke banner. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik vind hem niet zo mooi Je zegt zelf knip - en plakwerkje... Dus mag je me niet kwalijk nemen voor dit cijfer: 2/10 MegaPilot. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Je kan niet zo maar een site-banner gebruiken. Wat als jij een leuke site maakt, met leuke banner en inhoud, en iemand gaat zo maar met jouw banner aan de haal? Dan zou je toch willen dat die gene jouw eerst even om toestemming had gevraagd.Overigens snap ik niet wat je ermee wilt gaan doen, want het is een lelijke banner. Ik wilde het eerst als sig gebruiken. Ik vind hem niet zo mooi Je zegt zelf knip - en plakwerkje... Dus mag je me niet kwalijk nemen voor dit cijfer: 2/10 MegaPilot. Ik had gewoon zin om dit te doen en later misschien als Sig te gebruiken. Ik had gewoon zin om dit te doe en later dacht ik: Ik post hem. Zie wel wat ze ervan vinden. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 .. weet neit wat ik erop meot zeggen eigenlijk.. je hebt er eigenlijk niets aan gedaan dus moet ik je eigenlijk een 1 geven, maar het plaatje zelf is wle leuk. dus kom ik uit op een 4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.