Hayte Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Zoals de titel zegt, loopt mijn FireFox zo sloom als de ..... als ik op deze site zit. Dat het sloom loopt vind ik niet erg, maar dat me muziek gewoon heen en weer gaat skippen vind ik zwaar irritant. Dus kijk ik bij mijn Proccesor verbruik, wat zie ik: firefox.exe Eigenaar CPU: 94 Geheugengeberuik: 134.484 kB!!!!! Ik zit momenteel op deze site en op de blog afdeling van deze site, en het is echt gewoon niet meer leuk... Zou het kunnen liggen door de sigs die hier rondlopen? Doordat er geen limieten op de kB zitten? Nu is het dus echt niet meer leuk, en is dit forum dus niet aanlokkend voor Low-end Pc's!!! Reageren
Jorair Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Er zitten wel limieten op de sigs hoor, 100 kb om precies te zijn . Maar dat even terzijde. Heb je dit probleem ook met andere browsers of alleen met firefox? Sluit je firefox eens af en ga naar taakbeheer (ctrl + alt + delete) en ga naar processen. Zoek firefox.exe en klik op proces beeïndigen (als firefox.exe er meerdere keren instaat, sluit deze dan allemaal). start nu je firefox terug op, misschien is je probleem wel verholpen. Reageren
ikt Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Of verwijder add-ons, die slurpen ook veel koffie geheugen. Werkt 't niet, doe dan een re-install. Reageren
FerryN Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Als je klaagt over Siglimieten, moet dit dan niet bij feedback? Ontopic, plaatjes in signs hebben een limiet van 100kb. Heb je ook geen rommel op de achtergrond lopen? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 heb je wel Firefox 3 of niet? Firefox 2 wil inderdaad veel geheugen en CPU slurpen. Sinds dat ik FF 3 heb, heb ik daar geen last meer van Reageren
Hayte Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb FF 3, geen add-ons FF staat er niet in, en opnieuw starten helpt ook niet... trouwens, ik zal even proberen om wat harde schijf ruimte te maken, kijken of dat helpt... Reageren
marcootje Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 volgens mij was de een van de weinige beloften waaraan ze zich niet hielden die over minder geheugen-gebruik. oftewel: FF3 gebruikt waarschijnlijk meer geheugen dan FF2 Daarnaast gebruikt FF3 in vergelijking met andere programma's ook veel geheugen. Bij mij staat FF bovenaan met rond de 100.000 kb, de nummer 2 gebruikt 60.000 kb. Toch een redelijk verschil. De CPU wordt volgens mij merendeels gebruikt door flash, java, javascript en al die "bewegende"/interactieve dingen. Aangezien dit forum heel veel gebruik maakt van javascript, kan het daar ook aan liggen. Succes Reageren
Hayte Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 maar het is best wel vreemd, soms gaat het heel langzaam en skipt RealPlayer in liejdes wat heel irritant is, maar soms loopt ie gewoon als een zonnetje... Reageren
ikt Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Of sluit tabbladen. Ik zit nu op 130MB RAM gebruik (4 tabs) Bewerkt: 19 september 2008 door ikt Reageren
joeybambix Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 KLIKIE Dit is mischien wat het versnelt je fx met 300% ik gebruik het wel en het werkt prima Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 volgens mij was de een van de weinige beloften waaraan ze zich niet hielden die over minder geheugen-gebruik.oftewel: FF3 gebruikt waarschijnlijk meer geheugen dan FF2 Daarnaast gebruikt FF3 in vergelijking met andere programma's ook veel geheugen. Bij mij staat FF bovenaan met rond de 100.000 kb, de nummer 2 gebruikt 60.000 kb. Toch een redelijk verschil. De CPU wordt volgens mij merendeels gebruikt door flash, java, javascript en al die "bewegende"/interactieve dingen. Aangezien dit forum heel veel gebruik maakt van javascript, kan het daar ook aan liggen. Succes FF3 slurpt inderdaad veel geheugen, bij mij is het ook rond de 150MB dat hij gebruikt. Kijk ff of je download lijst vol is, ook dat vertraagt je FF enorm. Reageren
joeybambix Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ik gebruik FF3 em heb helemaal geen last.. het meeste wat ik hem ooit heb zien doen is 66MB (4 Tabs) mischien helpt die post van mij hierboven wel ? Bewerkt: 7 oktober 2008 door joeybambix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.