AXIO Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Zijn er maar 2? die van russian shop want ik wil eigenlijks wel iets op me hoofd wat past bij me nette pak ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Zijn er maar 2?die van russian shop want ik wil eigenlijks wel iets op me hoofd wat past bij me nette pak ofzo Volgens mij zijn het er 3: - De bivakmuts - Een gewone pet - En de Russische muts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Zijn er maar 2?die van russian shop want ik wil eigenlijks wel iets op me hoofd wat past bij me nette pak ofzo Volgens mij zijn het er 3: - De bivakmuts - Een gewone pet - En de Russische muts. bivakmuts ken ik nog niet :$ waar is die te vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Zijn er maar 2?die van russian shop want ik wil eigenlijks wel iets op me hoofd wat past bij me nette pak ofzo Volgens mij zijn het er 3: - De bivakmuts - Een gewone pet - En de Russische muts. bivakmuts ken ik nog niet :$ waar is die te vinden? Na de bankoverval[/font] van Packie ligt hij in je kleerkast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Zijn er maar 2?die van russian shop want ik wil eigenlijks wel iets op me hoofd wat past bij me nette pak ofzo Volgens mij zijn het er 3: - De bivakmuts - Een gewone pet - En de Russische muts. bivakmuts ken ik nog niet :$ waar is die te vinden? Na de bankoverval[/font] van Packie ligt hij in je kleerkast. Zal kijken dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Wel beetje magertjes moet ik zeggen. Zelfde is bij zonnebrillen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Zijn er maar 2?die van russian shop Zover ik weet zijn het er naast de bivakmuts inderdaad maar twee. Tevens kan je ook gewoon op deze pagina kijken als je wilt weten of er ergens anders petten of mutsen worden verkocht. Je ziet dan precies wat er word verkocht, bij welke winkel en hoeveel je daarvoor kwijt bent. Verder kan er een kleine kans zijn dat je een hoed tijdens een missie voorgeschoteld krijgt maar daar ben ik niet zeker over. bivakmuts ken ik nog niet :$ waar is die te vinden? In de missie Three Leaf Clover zul je een bank moeten overvallen samen met Derrick, Packie en Michael. Tijdens deze missie krijg je vanzelf een bivakmuts voorgeschoteld, die na de missie altijd in je klerenkast terug te vinden is. Bewerkt: 18 september 2008 door Jay; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Zijn er maar 2?die van russian shop Zover ik weet zijn het er naast de bivakmuts inderdaad maar twee. Tevens kan je ook gewoon op deze pagina kijken als je wilt weten of er ergens anders petten of mutsen worden verkocht. Je ziet dan precies wat er word verkocht, bij welke winkel en hoeveel je daarvoor kwijt bent. Verder kan er een kleine kans zijn dat je een hoed tijdens een missie voorgeschoteld krijgt maar daar ben ik niet zeker over. bivakmuts ken ik nog niet :$ waar is die te vinden? In de missie Three Leaf Clover zul je een bank moeten overvallen samen met Derrick, Packie en Michael. Tijdens deze missie krijg je vanzelf een bivakmuts voorgeschoteld, die na de missie altijd in je klerenkast terug te vinden is.[/font] SPOILER!!! vergeten Misschien dat er met de DLC meer kleren komen, want op sommige screens zie je ook fingergloves. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Je kan het pak van die gozer uit de game 'hitman' creëren door een rood met zwart pak te kopen en dan de bivakmuts op te zetten . Ziet er killer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.