Jump to content

Met welke voertuigen kan ik 7 homies vervoeren?

Recommended Posts

Geplaatst:
Kun je de meeste personen vervoeren.? Wel zo handig als je veel homies Wil meenemen ^_^

Het maximum aantal is 4 personen in een auto.

eigenlijk kunnen in alle auto's wel 4 personen maar je moet kijken naar een auto met 4 deuren

daar kunnen er 4 in (met jouw er bij)

Geplaatst:
Kun je de meeste personen vervoeren.? Wel zo handig als je veel homies Wil meenemen ^_^

Het maximum aantal is 4 personen in een auto.

eigenlijk kunnen in alle auto's wel 4 personen maar je moet kijken naar een auto met 4 deuren

daar kunnen er 4 in (met jouw er bij)

ja maar ik bedoel welke auto vrachtauto bus trein weetikveel allemaal :D :D

welk van deze voertuige nou het meeste

Geplaatst:

Welkom op GTAForum jipi :cya:

Bij dit forum zit een uitgebreide 'Walkthrough', WikiGTA genaamd, dit forum is helemaal doorspekt met directe links naar wiki. Zoals de knop rechtsbovenaan Walkthrough. Dan kom je uiteindelijk vanzelf uit bij de Bus en aanverwante voertuigen. ^_^

Geplaatst:
Welkom op GTAForum jipi :cya:

Bij dit forum zit een uitgebreide 'Walkthrough', WikiGTA genaamd, dit forum is helemaal doorspekt met directe links naar wiki. Zoals de knop rechtsbovenaan Walkthrough. Dan kom je uiteindelijk vanzelf uit bij de Bus en aanverwante voertuigen. ^_^

Maar Homie's kunnen geen drive-by's doen vanuit de bus! :Y

Geplaatst:
Maar Homie's kunnen geen drive-by's doen vanuit de bus! :Y
Daar werd ook niet om gevraagd Basssss! Kijk maar:
Geplaatst:

Eeeuhm, coach en bus zijn gewoon hetzelfde. alleen de kleur is anders. inclusief jezelf kunnen er 8 in allebij. Het is helaas wel waar dat je homies geen driveby's kunnen, doen, maar daar vroeg je ook niet naar.

Een overzicht van alle auto's, boten en vliegtuigen vind je HIER. Staat ook bij hoeveel mensen erin kunnen, hoe snel een auro kan enzovoorts.

Succes! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Eeeuhm, coach en bus zijn gewoon hetzelfde. alleen de kleur is anders. inclusief jezelf kunnen er 8 in allebij. Het is helaas wel waar dat je homies geen driveby's kunnen, doen, maar daar vroeg je ook niet naar.

Een overzicht van alle auto's, boten en vliegtuigen vind je HIER. Staat ook bij hoeveel mensen erin kunnen, hoe snel een auro kan enzovoorts.

Succes! :tu:

Verbeter me als ik het fout heb, maar ik zie nergens staan hoeveel mensen er bij elk voertuig meekunnen.

EDIT: Ik zie het al, ff over het hoofd gezien.

Bedankt GhostRider ! (hieronder)

Bewerkt: door GTAgangsta
Geplaatst:

Je moet éérst op de desbetreffende auto klikken. Daarna zie je rechts 'Zitplaatsen:' staan. Daarachter staat de hoeveelheid personen die in de auto kunnen. ;)

Geplaatst:

Eeeuhm, coach en bus zijn gewoon hetzelfde. alleen de kleur is anders. inclusief jezelf kunnen er 8 in allebij.

Op wikigta staat dat in een coach een onbeperkt aantal personen kan.

Dus niet 8 maar onbeperkt(zoveel als je maar wil)

Al kan dat van die 8 wel kloppen rond het feit dat je maar met max respect 7 homies kan rekruteren.

Geplaatst:

Eeeuhm, coach en bus zijn gewoon hetzelfde. alleen de kleur is anders. inclusief jezelf kunnen er 8 in allebij.

Al kan dat van die 8 wel kloppen rond het feit dat je maar met max respect 7 homies kan rekruteren.

Onbeperkt?

Bij mij gaan er maar 8 in. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Onbeperkt?

Bij mij gaan er maar 8 in. :7

Je kan ook maar 8 mensen er laten instappen he, 7 gangleden en jij,

dus ik weet niet of het onbeperkt is...

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Nee het is niet onbeperkt, als je op deze pagina van Wikigta kijkt, zie je dat er maar 7 mensen (buiten jezelf) mee kan nemen. De Coach daar in tegen is inderdaad wel onbeperkt;

Zitplaatsen: oneindig
(klik)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...