kees1991 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 hoi ik wil graag een externe hd koopen om groote bestanden makelijkt en snel te verplaatsen en niets meer te hoeven branden. en om aan te sluiten op mijn ps3. nu wil ik wel graag een hd sonder dat je er een stekker aan hebt die nog weer in het stopkontackt moet en hij hoeft niet grooter te zijn dan 150G. ik heb een hollander dus ik wil graag zo goedkoop mogelijk maar ik wil geen uuren wachten voordat er een bestand gecopieerd is dus hij moet wel snel zijn ik heb dus geen verstant van hdd's dus wat voor een hd raaden jullie mij aan? dank martijn Reageren
T@rget Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Voila 160 gig (dus komt in de buurt) en je hoeft 'm niet in het stopcontact te doen Reageren
kees1991 Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ja oke dat is een leuke prijs licht mij ook wel alleen dat die zo klijn is dat helpt natuurlijk niet in de prestatie of wel? 160G is lekker precies wat ik zoek 4200 RPM is dat niet (te) wijnig? usb 2.0 dat is wel goed maar 2MB buffer is dat ook niet een beetje te laag? of ik het juist hoe laager hoe beter ? sorry als dit dom klinkt maar ik heb er geen verstant van en ik heb bij de media markt gevraacht maar daar smeeren zij mij gelijk de duurste aan met 600G en dat hoef ik echt niet rond de 150/160 is wel genoeg. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hoi, die freecom drive is indd niet erg snel met 4200rpm en een 2 mb cache, ik heb hier een wd schijf die al een stuk sneller is met een grotere cache, en nog eens goedkoper ook (A) Klikkerdeklik Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 bedankt ik denk dat ik die ga haalen. heb hem bij de mediamarkt al in de handen gehad omdat het uiterlijk en de prijs mij wel aanstond maar ik wist niet zekers of het wel een goed dingetje was. bedankt allerbij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.