TZG Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik hoorde van een vriend dat er een hele mooie auto te vinden was achter de garage van een dooie oom die ook in gta vc voorgekomen zou hebben. de auto zou nergens anders te vinden zijn ofzo. het was een gepimpde auto en hij ging vet snel enzo. alleen... ik weet niet waar hij staat Ik hoop dat jullie misschien weten waar hij staat Ik zou erg blij zijn als jullie het wisten. alvast bedankt Reageren
Kloep Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik weet niks van een dode oom, maar ik denk dat je deze bedoelt. Hij is gepimpt, gaat snel en staat achter een garage Succes Click here to view the SnapMap Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Hij zal waarschijnlijk de Sultan RS bedoelen, dat is een gepimpte snelle wagen, die op de locatie staat die Kloep heeft aangegeven. Hier kan je er een mooi filmpje van zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.