Jump to content

[MOD]ENB Series Lag/Wazig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik zal beginnen waarom k het hier plaats: Mijn engels is niet 100% enkan het beter in het nederlands uitleggen, en ik denk dat jullie me wel kunnen helpen...

Ik heb een pic gemaakt van gta sa met de mod ENB Series, die je graphics opkrikt en gta sa net op gta 4 lijkt, maar bij mij is het heel erg wazig!

Foto

Mijn systeem:

Intel Core 2 quad 6600

ATI Radeon 4870HD

ASUS P5QL-E

Dat zal wel genoeg zijn denk ik

Ik hoop dat jullie een fix weten te maken, of gewoon waarom, of wat ik er tegen kan doen

Geplaatst:

Raar. Meestal horen mods je video kaart niet zwaarder te belasten. Maar ik denk ook niet dat dit het geval is. Ik denk dat ze het allemaal heel leuk eruit laten zien, maar dat het misschien toch niet zo mooi is in werkelijkheid.

Wat ook zou kunnen is dat het fout is geinstalleert, probeer het eens opnieuw. Als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer :?

heb je trouwens link van die mod, kan m niet meer vinden :bonk:

Geplaatst:
Hoi,

Ik zal beginnen waarom k het hier plaats: Mijn engels is niet 100% enkan het beter in het nederlands uitleggen, en ik denk dat jullie me wel kunnen helpen...

Ik heb een pic gemaakt van gta sa met de mod ENB Series, die je graphics opkrikt en gta sa net op gta 4 lijkt, maar bij mij is het heel erg wazig!

Foto

Mijn systeem:

Intel Core 2 quad 6600

ATI Radeon 4870HD

ASUS P5QL-E

Dat zal wel genoeg zijn denk ik

Ik hoop dat jullie een fix weten te maken, of gewoon waarom, of wat ik er tegen kan doen

Hoort zo. Maar als je het wilt aanpassen ga naar de enbserias.ini en verander bloom naar lager. Dan is het wat minder. En ook de blur

Geplaatst:

Dit is een mod die gemaakt is door iemand die in zijn vrije tijd dus dit heeft gedaan. Dit is een mod die ervoor zorgt dat de graphics van GTA SA worden opgekrikt. Je moet je inbeelden dat dit enorm veel energie kost om deze mod te optimaliseren voor elke grafische kaart. Daarom doet ie het niet goed op alle kaarten (zelfs nieuwere). De mod werkt het beste op Nvidia 8800 of 9800 kaarten. Maar dan nog kan er wel eens lag optreden. Deze gast is namelijk niet een gehele game studio. BTW, de blur kan je weghalen door Motion Blur op 0 te zetten.

Geplaatst:
Dit is een mod die gemaakt is door iemand die in zijn vrije tijd dus dit heeft gedaan. Dit is een mod die ervoor zorgt dat de graphics van GTA SA worden opgekrikt. Je moet je inbeelden dat dit enorm veel energie kost om deze mod te optimaliseren voor elke grafische kaart. Daarom doet ie het niet goed op alle kaarten (zelfs nieuwere). De mod werkt het beste op Nvidia 8800 of 9800 kaarten. Maar dan nog kan er wel eens lag optreden. Deze gast is namelijk niet een gehele game studio. BTW, de blur kan je weghalen door Motion Blur op 0 te zetten.

Dat zeg ik net @____@

Geplaatst: (bewerkt)

Raar. Meestal horen mods je video kaart niet zwaarder te belasten. Maar ik denk ook niet dat dit het geval is. Ik denk dat ze het allemaal heel leuk eruit laten zien, maar dat het misschien toch niet zo mooi is in werkelijkheid.

Wat ook zou kunnen is dat het fout is geinstalleert, probeer het eens opnieuw. Als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer :?

Deze mod is juist zwaarder voor je videokaart omdat de graphics verbeterd worden van GTA San Andreas... :7 Ikt heeft ooit een ideale configuratie geplaatst, waarmee 'ie er goed uit ziet en ook goed werkt.

Damn, te laat :7

Bewerkt: door Galiorix

Jij zegt bloom, niet blur :7.

@ Dommmerix, is niet waar. Als deze mod zou zijn ontwikkeld door een professionele mod studio dan zou het heel anders uitpakken. Je zou de mod dan wel goed kunnen draaien met een 8800. De CryEngine 2 kan je tegenwoordig al op very high draaien met een 8800 GTX.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Deze mod is juist zwaarder voor je videokaart omdat de graphics verbeterd worden van GTA San Andreas... :7Ikt heeft ooit een ideale configuratie geplaatst, waarmee 'ie er goed uit ziet en ook goed werkt.

Damn, te laat :7

Waar? ^_^

Geplaatst:

Beter idee:

we (ik en misschien nog een paar andere forummers) gaan gewoon naar een mooiere mod voor je zoeken, en wat duidelijke informatie geven. En als er geen andere mod is, de tips hiervoor volgen.

• 2 weken later...

Sorry dat ik zo lang of was, ik heb alles geprobeerd, maar het blijft laggy, of wazig, met mijn ati controle paneel heb ik alles op kwaliteit geprobeerd, en op snelheid, maar het is dus of een beetje wazig maar en heel laggy, of snel, maar het ziet er niet uit!

Dus het laatste idee vind ik wel tof :puh:, maar het zal wel moeilijk worden, want volgens mij is dat de beste... :ch:

Maar ik zal wel mee helpen zoeken, want het zijn top mods, die van de graphics! :bier:

EDIT:

official site: http://boris-vorontsov.narod.ru/index_en.html

Bewerkt: door Wraaker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...