guusje Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 hey ik had een vraagje? ik ben bezig met de laatste procentjes van gta IV, maar op wikigta zijn de flying rats nog niet helemaal klaar. nu was mijn vraag, zijn er nog meer flying rats op een plek, zoals op het blijheidsbeeld. zoja dan zou ik het graag willen horen, want ik ben niet van plan om heel liberty city rond te rijde voor een k*t duif. groetjes guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) als je de zoek functie had gebruikt had je dit gevonden: KLIK Bewerkt: 19 september 2008 door Denimo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Zie mijn handtekening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 nu had ik nog even een vraagje!? spawnen die duiven op een bepaalde tijd, of ligt het aan mij dat ik niet goed kijk? want ik kan namelijk niet altijd die duifjes vinden. groetjes guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 nu had ik nog even een vraagje!?spawnen die duiven op een bepaalde tijd, of ligt het aan mij dat ik niet goed kijk? want ik kan namelijk niet altijd die duifjes vinden. groetjes guusje Ja, alle duiven zijn er 24 uur op 24, en 7 dagen op 7. Maar 's nachts zullen ze een beetje rood oplichten, dus dan zijn ze makkelijker te vinden. Dus probeer vaak 's nachts te zoeken. En als je een duif niet kan vinden kan je beter eens naar een screen of een filmpje ervan kijken. Hier vind je filmpjes van alle Flying Rats, en hier screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 hey dank je wel, echt toppie man. groetjes guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.