iefen Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) oke ik heb weer jullie hulp nodig ik heb een mod van een "mini cooper" nodig en eentje van een "smart" dus: mini cooper: smart: ik heb al gezocht ik kan niks vinden en ik kan ook niet maken!!! ik wil het trouwens voor een vriend en ga niet zeggen dat hij het zelf meot zoeken want hij heeft nog geen internet maar wel vc en ik heb wel internet en vc capiche??? thx Bewerkt: 21 september 2008 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Ik heb geen links kunnen vinden van de Smart, maar toen ik op Mini Cooper zocht vond ik >>deze<< link. Het is de link naar de Vice City Killerkip mod v1.4. Hiermee wordt héél Vice City veranderd, van wagens tot peds. Misschien is deze wat? Er zit trouwens wel een Mini Cooper bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 >Hier< vind je een aantal Mini's. (Ook even naar beneden scrollen daar). >Hier< vind je een Smart. Succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 oke maar welke is voor vc in die mini cooper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 oke maar welke is voor vc in die mini cooperDe lijst met mods die Flying Dutchman je hierboven stuurt voor de Mini Cooper is bijna geheel bestemd voor SA. Ik ga er van uit dat ie je beginpost niet helemaal goed heeft doorgelezen. Hier heb je de lijst (van dezelfde site) met Mini's voor GTA: VC. Als je in het menu links onder GTA Vice City op 'Cars' en vervolgens op 'Mini' had geklikt, was je er vanzelf terechtgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 :$ :$ :$ Per ongeluk op SA gezocht in plaats van VC. Volgens mij is >deze< Smart wel voor VC. >Hier< vind je Mini's voor VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.