coolstuf21 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 als ik een auto op een parkeer vak zet moet ik hem dan eerst opslaan voordat tie blijft staan of kan ik hem gewoon voor de deur neerzetten en weglopen en dat die er na een uur spelen of zo nog steeds staat? Reageren
bus Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 als ik een auto op een parkeer vak zet moet ik hem dan eerst opslaan voordat tie blijft staan ofkan ik hem gewoon voor de deur neerzetten en weglopen en dat die er na een uur spelen of zo nog steeds staat? Jep;) Dat kan gewoon Reageren
GTA freakje Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 2 turismo's Ik heb de showroom ontdekt en zet ze dus vaak neer. Reageren
coolstuf21 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 kun je ze ook in de showroom neer zetten die grotti? naast je save huis en dan blijven ze staan? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 kun je ze ook in de showroom neer zetten die grotti? naast je save huis en dan blijven ze staan? Nee je kunt geen auto's in de Grotti Showroom opslaan, Zeg nou zelf: het zou wel een beetje vreemd zijn als er bijv: een Dundreary Landstalker in een Grotti Dealer zou staan. Reageren
coolstuf21 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 ja oke maar zijn er nog meer van die showrooms of is die ene vlak bij je save hous de enige? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) ja oke maar zijn er nog meer van die showrooms of is die ene vlak bij je save hous de enige? Ja AutoEroticar Deze is gevestigd in Alderney alleen spawnen hier Random voertuigen. Je komt hier ook in de missie Payback van Jimmy Pegorino. Edit: Westdyke Auto's, Alleen verkopen ze hier geen auto's maar NRG 900's deze is ook in Alderney gevestigd. Bewerkt: 16 juni 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
Legenderion Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 als ik een auto op een parkeer vak zet moet ik hem dan eerst opslaan voordat tie blijft staan ofkan ik hem gewoon voor de deur neerzetten en weglopen en dat die er na een uur spelen of zo nog steeds staat? Ja, op een parkeervak blijven ze staan. @topic: pagani zonda Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) als ik een auto op een parkeer vak zet moet ik hem dan eerst opslaan voordat tie blijft staan ofkan ik hem gewoon voor de deur neerzetten en weglopen en dat die er na een uur spelen of zo nog steeds staat? Ja, op een parkeervak blijven ze staan. @topic: pagani zonda De neus is van een Lamborghini Murciaglo, De carroserie van een Lamborghine Gallardo en de achterkant van een Pagani zonda F, Ontopic, ze moeten wel met alle 4 de wielen er in staan en op de handrem anders kunnen ze nog wel eens uit het gele vak gebeukt worden. Bewerkt: 17 juni 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Op 't eerste eiland (sorry, ben ff de naam kwijt ): Voodoo (groen/gouden accenten) & Sultan TT Bohan: Zwarte Patriot Supercharged? (Met schijnwerpers op dak + bullbar) & Rode Infernus met spoiler Algonquin Roman: Oranje Infernus & Turquoise/Oranje Stripes Banshee Algonquin Playboy: Enforcer & Gele Comet Alderney: Witte Cognocenti & een donkergroene Sentinel XS Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Even een vraagje, waar vind ik de Romero eigenlijk..? (jww, Die lijkwagen) Of kan je die alleen krijgen in een van de missies? :$ Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Even een vraagje, waar vind ik de Romero eigenlijk..? (jww, Die lijkwagen) Of kan je die alleen krijgen in een van de missies? :$ Deze word voor 1x in de Missie : Undertaker geintrocudeerd. Maar ik heb ontdekt dat als je er een tijdje mee rond rijdt dat je ze vanzelf zal zien rijden en gepakeerd zal zien staan. De Kloon-truc werkt niet met de Romero. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Jawel hoor. Toen ik erin reed spawnde er een 2e naast op me Star Junction. Ik heb nu: In GTA IV: Broker: Mafia Schafter + The Lost Zombie. Bohan: Stevie's Comet, Playboy X's Patriot. Algonquin 1+2: Bryce's Infernus, Trimmed Voodoo, GT vorm van Sentinel, Feroci GT. Alderney: Jimmy P's Schafter, Sultan TT. TLAD: Johnny's Custom Bike, Double T Custom en Hexer. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik bedoel bij het Bohan Safehouse. daar kan je geen dubbele romero's spawnen. Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Even een vraagje, waar vind ik de Romero eigenlijk..? (jww, Die lijkwagen) Of kan je die alleen krijgen in een van de missies? :$ Deze word voor 1x in de Missie : Undertaker geintrocudeerd. Maar ik heb ontdekt dat als je er een tijdje mee rond rijdt dat je ze vanzelf zal zien rijden en gepakeerd zal zien staan. De Kloon-truc werkt niet met de Romero. Thnx, ik last het net ook ergens,, Ik heb 'm toen niet meegenomen, zal weer eens opnieuw beginnen in andere savegame;) Bedankt voor de info:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.