Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb een romero, faggio, Cognoscenti en Noose patriot Reageren
coolstuf21 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 ja oke maar zijn er nog meer van die showrooms of is die ene vlak bij je save hous de enige? Ja AutoEroticar Deze is gevestigd in Alderney alleen spawnen hier Random voertuigen. Je komt hier ook in de missie Payback van Jimmy Pegorino. Edit: Westdyke Auto's, Alleen verkopen ze hier geen auto's maar NRG 900's deze is ook in Alderney gevestigd. bedankt maar waar precies zitten die dealers ik kan het nergens vinden Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 bedankt maar waar precies zitten die dealers ik kan het nergens vinden Klik hier om de SnapMap te bekijken. Van links naar rechts: AutoEroticar, Westdyke Autos, Grotti. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Even iets tussendoor: Kan de titel niet beter zijn: 'Welke Auto's Voertuigen Heb Je Voor De Deur Staan?'' Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 KlikKlik Klik Klik Klik Je hebt een mooie verzameling Reageren
Cash Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Broker: blauwe Peyote en een Zombie met rode velgen Bohan : grijs/creme en een zwarte/donkerrode Voodoo ( mijn lievelingen ) Playboy's crip: vaalrode Manana cabrio en een vaalgroene Voodoo Roman's crip: donkerpaarse stallion en een roestige Vigero Alderney: oranje Infernus en een rode Comet Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Wat voor nieuwe auto's zullen er wel niet zijn bij ''The Ballad Of Gay Tony''? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Wat voor nieuwe auto's zullen er wel niet zijn bij ''The Ballad Of Gay Tony''? We don't know Maar ik denk dat er wel wat Gangster voertuigen zullen komen. meschien nieuwe cadillac's of lowrider's Reageren
Gta Bram Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Een Infernus, een rood/oranje Presidente en Patriot, een Sultan TT, een Sultan RS, een Noose Patriot, Een Dukes met blower, 2 Feroci's VIP versie, en een Sentinel XS. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 LCPD Helicopter en een Mr. Tasty dat ene met een Harry Potter liedje toch? Kun je een heli op je saving-garage zetten dan Reageren
Cash Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 LCPD Helicopter en een Mr. Tasty dat ene met een Harry Potter liedje toch? Kun je een heli op je saving-garage zetten dan Het vergt wat stuurmanskunst maar het kan wel. Desnoods kun je hem met een auto tussen de vakken duwen. Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Bij mijn safehouse in Bohan heb ik alleen een blauwe Jobuilt Phantom In Algonquin op albany ave heb ik een witte coquette met een rode streep en een oranje infernus (van Bernie) Bij PlayBoy's loft heb ik een grijze Sultan RS met een blauwe streep en een en een donkerpaarse Infernus. En in Alderney heb ik een pisgele Turismo en een oranje Dukes met zwarte onderdelen en een blower. En bij het oude safehous in Broker had ik een zwarte Dukes met een scoop op de motorkap en een groene Sentinel. Reageren
djdeel Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 2 BANSHEES, 1 COQUETTE en 1 PMP 600 van jesse Reageren
mircer Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 1 banshee 1 infernus 1 sultan 1 sulltan RS 1 coquette 1 sentinel(getunde versie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.