FGras Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Klik woot, ik heb ook die kleur infernus, ben hem verder nog nooit tegen gekomen, zou het een speciale zijn? Mijn Collectie! Broker = gele comet gele PCJ600 Bohan = Romans Taxi zwarte pick up Rancher Algonquin = safehouse oost zwarte patriot met vlag gele infernus met doorlopende zwarte streep op zijkant safehouse noord geel met zwart gestreepte Sabre GT geel met zwarte dak huntly sport van brucie Alderny= Romero donker rode Hellfury de huntly sport van Little Jacob heb ik weg gedaan want die vond ik lelijk Bewerkt: 1 juli 2009 door FGras Reageren
Jarno91 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Klik woot, ik heb ook die kleur infernus, ben hem verder nog nooit tegen gekomen, zou het een speciale zijn? Ja het is een speciale want die krijg je van Bernie als je alle missies voor hem gedaan hebt Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 1 banshee1 infernus 1 sultan 1 sulltan RS 1 coquette 1 sentinel(getunde versie) @ mircer, waar heb jij die Sentinel getundet gevonden? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 1 banshee1 infernus 1 sultan 1 sulltan RS 1 coquette 1 sentinel(getunde versie) @ mircer, waar heb jij die Sentinel getundet gevonden? In de wijk waar je ook de Sultan RS kan vinden, rijd er met de sultan RS en je zult snel een Sentinel XS STD tegenkomen Reageren
PorZ19 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Broker: Zwarte-Rode met Goude randjes Voodoo en een Zwarte Huntley Sport Bohan: Zwart-Grijze Cognoscenti en Geel/Goude Comet (No.1) Update: Savehouse Playboy X: Witte Huntley Sport en Grijze Rebla Algonquin Roman: Zwarte PMP 600 en Grijze Super GT Bewerkt: 2 juli 2009 door melvingta Reageren
mircer Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 1 banshee1 infernus 1 sultan 1 sulltan RS 1 coquette 1 sentinel(getunde versie) @ mircer, waar heb jij die Sentinel getundet gevonden? In de wijk waar je ook de Sultan RS kan vinden, rijd er met de sultan RS en je zult snel een Sentinel XS STD tegenkomen nee je moet in de wijk bij de sultan RS met een sentinel rond rijden af en toe zie je dan een wreed getunde versie van de sentinel Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 1 banshee1 infernus 1 sultan 1 sulltan RS 1 coquette 1 sentinel(getunde versie) @ mircer, waar heb jij die Sentinel getundet gevonden? In de wijk waar je ook de Sultan RS kan vinden, rijd er met de sultan RS en je zult snel een Sentinel XS STD tegenkomen nee je moet in de wijk bij de sultan RS met een sentinel rond rijden af en toe zie je dan een wreed getunde versie van de sentinel Met mijn theorie vind je hem sneller hoor Reageren
mircer Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 1 banshee1 infernus 1 sultan 1 sulltan RS 1 coquette 1 sentinel(getunde versie) @ mircer, waar heb jij die Sentinel getundet gevonden? In de wijk waar je ook de Sultan RS kan vinden, rijd er met de sultan RS en je zult snel een Sentinel XS STD tegenkomen nee je moet in de wijk bij de sultan RS met een sentinel rond rijden af en toe zie je dan een wreed getunde versie van de sentinel Met mijn theorie vind je hem sneller hoor in theorie wel in praktijk niet Reageren
Dotz Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 1 Gele Patriot, maar die stond er al.. voordat ik in playboy X's mansion ging wonen.. Reageren
Jinferno Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Een infernus en een hummer van de cops. Reageren
TheGreyHunter Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 een 2 infernussen sultan rs mercedes open dak corvette Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 lol ik heb een maverick voor mijn deur geparkeerd Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 op de pc versie heb ik een police cruiser en een bobcat Reageren
TahR78 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Beetje raar: Airtug en Stretch Reageren
Nissan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Broker: - The Lost Zombie - Roman's Taxi Bohan: - Stevie's Comet - Bryce's Infernus De rest typ ik later wel want ik moet nu weg . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.