paul007 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb een nieuwe savegame aangemaakt dus nieuwe auto's: Broker: niets Bohan: Roman's Taxi en Lost Zombie Algonquin: Zwarte Cavalcade en FIB Buffalo Algonquin (Playboy X): Parelwitte Huntley Sport en parelwitte Cognoscenti Alderney: Oranje Infernus en Comet Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 alleen bij mijn huis op het kleinste eiland:een zwarte huntley sport en een zwarte sentinel(past goed bij mijn super mooie pak ) Reageren
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik zal straks of een andere keer wel even al mijn savegames posten.. maar op mijn nieuwste savegame heb ik hetvolgende: Broker 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Broker 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Bohan 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Bohan 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Algonquin 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Algonquin 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Playboy X 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Playboy X 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Alderney 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Alderney 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik zal straks of een andere keer wel even al mijn savegames posten.. maar op mijn nieuwste savegame heb ik hetvolgende:Broker 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Broker 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Bohan 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Bohan 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Algonquin 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Algonquin 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Playboy X 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Playboy X 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Alderney 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Alderney 2: Oranje Dukes, motor boven de kap You're Are Kidding, Dukes-fan I Like That... Reageren
PorZ19 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) bij mij heb ik de auto's gemod dus Broker: Lichtblauwe Porsche Cayman S en Lichtblauw Bugatti Veryon Bohan Geel/goude Cayman S en Witte Lamborghini Gallardo LP560-4 Playboy X: Goud/Zwarte Huntely Sport en Goude Lamborghini Murcielago LP640 Algonquin: Witte Audi S5 en Rode Ford GT Alderney: Witte Nissan GT-R (R35) en Grijze Audi R8 Bewerkt: 22 augustus 2009 door melvingta Reageren
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik zal straks of een andere keer wel even al mijn savegames posten.. maar op mijn nieuwste savegame heb ik hetvolgende:Broker 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Broker 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Bohan 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Bohan 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Algonquin 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Algonquin 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Playboy X 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Playboy X 2: Oranje Dukes, motor boven de kap Alderney 1: Oranje Dukes, motor boven de kap + spoilertje Alderney 2: Oranje Dukes, motor boven de kap You're Are Kidding, Dukes-fan I Like That... Your English is not that good.. "You're are" = "You are are" ;l Maarehh, tja, ik rij die wagens veel om te kijken wat die wagen aankan (ook WNK Racing ) Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Broker: Comet (van No. 1) De laatste Roman's Taxi Bohan: Vrije parkeerplaatsen (de latino's die er wonen pikken ze toch ) Algonquin Penthouse: Super GT Vrije plaats Holland Penthouse (van P. x) Dukes met motor uit kap Vrije plaats Alderney: Peyote cabrio met reservewiel Vrije plaats Reageren
leon1994 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 bij alle safehouses 2 infernuses dus in totaal 10 infernuses Reageren
j0uk3 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Bohan: Coquette met The A-Team streep , Dukes Met Blower Algonquin: Infernus, Infernus GT Algonquin: Sultan RS, Futo GT Alderney: Faggio Enforcer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Broker: - Leeg, geen voertuigen. Bohan: - Roze Feltzer - Zwarte NRG-900. Algonquin Penthouse: - Maverick (Helikopter). Playboy X - Geel-oranje Infernus. - Romero (Lijkwagen). Alderney: - Rode Comet. Reageren
tiim Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Groene infernus en comet van no1... en altijd nog een nrg-900 Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Broker : Een kapotte Sabre net zo lelijk als het verbrande huis Bohan : Een SuperGT Algonquin : Een Taxibusje en een Politieauto Playboy X crib : Een Patroit en een super vette Zombie >> http://nl.wikigta.org/wiki/Zombie Alderney : Ook een Zombie en een Sanchez Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Broker : Daar staat een witte Vigero -> http://nl.wikigta.org/wiki/Vigero Aloquin : Een zilveren Habanero -> http://nl.wikigta.org/wiki/Habanero Playboy X loft : Een gele Comet van No1 -> http://nl.wikigta.org/wiki/Comet Reageren
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Een Super drop diamond & Een zwarte Infernus (TBOGT) Hexer & zwarte stalion (TLAD) Bewerkt: 23 januari 2010 door Th3_DeaTH_9 Reageren
PrioX Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) IV --Bohan-- -Romero -Primo --Algonquin-- -Esperanto -Infernus -Huntley Sport -Cognoscenti --Alderney-- -Landstalker -Police Patrol --Broker-- -Merit TLaD --Alderney-- -Hexer -Uranus TBoGT --Algonquin-- -Tampa -Schafter Bewerkt: 24 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.