Guardian1980 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Broker Bus Bohan Infernus en NRG 900 Playboy X's penthouse Banshee en Enforcer Albany Ave Sultan RS en Faggio Alderney 2x NRG 900 en Police Patrol In TLaD heb ik een Maverick voor de deur en twee Hexer's In TBoGT heb ik een Caddy en twee Buffalo's staan In deze spellen gebruik ik alleen de parkeerplaatsen bij m'n savehouses Bewerkt: 31 januari 2010 door guardian1980 Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Broke:Niks Bohan : Een Infernus Playboy X's penthouse : 2X Patroit Albany Ave : Patroit en een Zombie Alderney : 2X Patroit In TLaD : Een motor waar ik de naam ff niet van weet In TBoGT : Een Infernus the episodes from liberty city zijn wel kei vet met die wagens en die nieuwe wapens Reageren
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik heb 1 Comet en 1 Infernus en verder houd ik het de parkeerplaats gewoon leeg want de auto's die op de parkeerplaats staan doe je toch nooit iets mee, heb wel heel lang een politieheli op me parkeerplaats staan, die had ik gejat toen ik op een gebouw stond en die heli ernaast vloog, kon ik hem zo overnemen, met de agenten er nog in maar die heli is helaas op de een of andere manier een keertje verdwenen . Reageren
guarnere Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) geen idee hoe de locatie heet, kan me ook weinig boeien :e sowieso ook de ori skins, schafter en oracle playboy's cavalcade, en die infernus van bryce (?) romans taxi en comet van brucie mammoth van playboy en een random banshee feltzer van die mafiahoer. Bewerkt: 27 januari 2010 door guarnere Reageren
.Corneria. Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Ik heb een zwarte Patriot en een Turismo voor de deur staan. Reageren
haqa Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 gta IV: 2 dukes met motor inhalator en spoiler 1 comet 2uranus 3 infernus(rij even rond met die je hebt en dan rijden er meer mensen mee!!) zelfs een zwerfer!!! 1sultan T(blauw met spoiler en inhaalmoterkap en het is geen sultan rs) effe dit met die bug van fast replay gta LAD: 1hexer 2dukes met inhaal motor geen spoiler 2pati cosmic(weet de naam niet goed is getuned 1malc moter(verget die naam weer) gta TBOGT: elke huis een infernus(totaal denk 8, maar behalfe zijn eigenhuis) 2 sultans(aan zijn eigenhuis) 1 topic(weet niet meer hoe ik hem er heb gekregen maar hij staat op het drogen :S) Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Playboy X's penthouse : 2 nrg's Reageren
jopth Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik heb allen bij playboy x z'n penthous auto's (getuned met een trainer)Huntly Sport 2.6 V8 Zwart met Zilvere glans Tv schermpjes 2x verlengd en 2x verlaagd Geblindeerde ramen boxen en woofers in de kofferbak en een stem van de navigatie + chauffeur Costognetti 2.0 V5 Zwart met Goude glans TV schermpjes 3x verlengd 1x verlaagd Geblindeerde ramen voor en achter, GPS navigatie met nederlandse stem en een chauffeur[/font] Hoe Krijg je nederlandse stem en chauffeur ? Met een mod Reageren
Nissan Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) TLaD: - DeSean's Hakuchou custom - Malc's Bati Custom - Terry en Clay's Diabolus - Bati 800 uit Hit the Pipe - Slamvan - Gang Burrito - Angel - Wayfarer - Daemon TBoGT en IV weet ik zo niet uit m'n hoofd . Bewerkt: 19 februari 2010 door Cuban Gangster Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 (bewerkt) Nu ik eindelijk eens zin had om voor de 100% te gaan, is het allemaal best wel ver veranderd ... Broker: Brucie's gouden Huntley Sport(getuned)Donkerrode Voodoo met een zeldzame kleur chrome, geen goud, ook geen grijs, maar er tussenin ofzo Heel zeldzaam, maar 1 keer gezien.. Bohan: Rode getunede Hakumai..Donkerrode Bobcat met lichten op het dak+bullbar(gespawned, vandaar die combinatie xD). En dan met Vehicle Selector er nog een donkerrode Bobcat met alleen bullbar bij gesaved, buiten het vak... Algonquin: Paarlemoer witte PMP-600 en getunede zwarte Oracle XS... Playboy X: PMP-600 Supercharged(spoilertje, andere grille, sideskirts enzo) en 'n bloedrode Rancher(met lichten op dak + bullbar. Staat na de missie Catch The Wave op de stijger, maar heb hem rood gemaakt bij de pay'n'spray. Alderney: oranje Infernus van Bryce ofzo, en blauwe Sultan TT met goude wielen, getuned en al.. (Moet er maar eens zo'n subwoofer installatie achterin die Voodoo gooien met Native Trainer, en sidepipes erop enzo.., zal vast niet misstaan ) *Die gele/oranje Comet moet ik maar eens maken met een spawner , heb ik in puin gereden bij de stunt jumps xD* Bewerkt: 20 februari 2010 door Mythbuster Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Ik heb mijn oude savegame perongeluk verwijdert Nieuwe savegame: Broker: Zwarte Cavalcade met Zwarte velgen en Grijze Intruder VX Bohan: No.1 Comet Roman's Penthouse: Zwarte PMP 600 en Zwarte Washington Playboy X's Penthouse: Gele Patriot en gele Banshee met Zwarte Streep. Alderney heb ik nog niet Reageren
!NickName! Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Lokaties weet ik niet, maar overal 1 Police Cruiser, 1 Turismo, 1 Sultan RS. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) 1x Oranje Infernus (Bryce's Infernus) 1x Oranje Comet (No.1 Mission) 1x Rode Turismo Voor de open parkeerplaatsen die ik nu nog allemaal heb Zoek ik nog wat andere Leuke Speeltjes voor Zoals de SuperGT en Sultan RS Bewerkt: 21 februari 2010 door Melvin_123 Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Broker: Contender Bohan: Feltzer Algonquin: Oracle en Infernus Algonquin: Cognoscenti Alderney: Presidente en Premier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.