Guardian1980 Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 edit : zijn er nog andere speciale auto's voordat ik met I'll Take Her verder ga Voor bijzondere voertuigen check je TU informatietopic en kijk dan bij OTO Reageren
bart12345 Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Ben net begonnen en heb nu een zwarte sentinel Mijn favo wagen in SA en Gta 3 Reageren
Nissan Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Broker: - Stevie's Car Theft DF8-90 - Stevie's Car Theft Sabre GT Bohan: - Stevie's Car Theft *vergeten:7* - Feroci GT Algonquin: - Stevie's Comet (No.1 en Car Theft) - Stevie's Car Theft Infernus - Stevie's Car Theft Banshee Alderney: - Sultan TT - Albanian Mob Futo GT Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Broker : Geen Bohan : - Een zwarte Oracle - Een zwarte Lokus Uit de missie Entourage Algonquin (Na The Holland Play) : - Een zwarte Banshee - Een zwarte Super GT Algonquin (Na Hostile Negotiation) : - Een gele Infernus Uit de missie Bryce Infernus - Een gele Comet Uit de missie No.1 Alderney : - Een zwarte NRG 900 RR Je ziet dat mijn meeste auto's zwart zijn :$ Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 ongeveer: Comet, Sentinel, 2X Infernus, PCJ 600 of NRG 900 en een Annihilator . ZO ongeveer . Reageren
Beer_13 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 een auto voor je deur zetten, is dat hetzelfde als dat je je auto in je garage zette by SA? Reageren
Fezz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Yep, alleen je loopt de kans dat je uit het vak parkeerd. Reageren
Beer_13 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Yep, alleen je loopt de kans dat je uit het vak parkeerd. moet je echt perfect staan? Reageren
Fezz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Als hij maar binnen de lijntjes geparkeerd is, de bumper of 1 wiel mag er wel uitsteken, maar ik zou voorzichtig zijn. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 2X Turismo 1X Dukes 1X Sabre GT 1X Hellfury Reageren
Twister24 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Some real muscle cars for the big boy! 1x Sabre GT (Beetje opgeleukt ) 1x Dukes 1x Getunde Sentinel 1x Coquette Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Lijstje van TBOGT: Broker: Zwarte Serrano Sport en een Donkerblauwe Patriot GT. Bohan, Geel met Zwarte Tampa, En Yusuf's Super Drop Diamond met dak, Playboy's Savehouse: Blauw met zwarte Primo V8. Roman's Penthouse, Groene Bullet GT, En een Rode F620 Luis Savehouse: Witte Super Diamond, En Witte Stretch E. Alderney Savehouse: Zwarte Cavalcade van Armando/Henrique En een Blauwe Presidente met een Paarse gloed, (met Zwarte velgen) The Lost OMG Savehouse: Gang-Cavalcade maar dan zonder de accessories, deze is moeilijk te vinden maar mogelijk. En een Spierwitte Super GT. Brian's Savehouse: Witte Minivan en een Witte Roestige Sabre. Reageren
LSDesign Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Voordat ik mods had: Broker: Intruder VX en Sentinel XS Bohan: Bernie's Infernus en Stevie's Comet Playboy X loft: Feroci VIP en zwarte SuperGT Middle Park: Zwarte Huntley met rode streep en Maffia PMP600 Alderney: Roze Feltzer (van Gracie Ancelotti) en Romero Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Nieuw Game Gedaan Deze auto's heb ik Alvast : 1x Oranje Infernus (Bryce's Infernus) 1x Rood/Zwarte Banshee 1x Oranje Comet (No.1) De Volgende auto word de Parelwitte Cognoscenti (Gracie Ancelotti ?) als ik die gevonden heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.