Melvin_123 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Die Comet moet ik ook nog eens pakken. Mijn lijstje: Luis Savehouse: Drug War Cavalcade en Zwarte Cavalcade FXT. Playboy X's Savehouse: Mori's Rood/Roze Buffalo en Daisy F620. Roman's en Niko's Penthouse: Blauwe Bullet GT met paarse gloed en Witte Super Diamond. Broker: Witte Stretch E en Grijze Patriot GT. Bohan: Rood/Blauwe Sultan RS met paarse gloed en Paars/Gele Huntley Sport. Alderney Savehouse: Rood/Blauwe Maverick met paarse gloed en Zwarte Hakumai GT. The Lost OMG Clubhouse: Sanchez van Basejumping en Bati Custom. Brian's Savehouse Zwarte Serrano AMG en Zwart/Roze Peyote van Cloe Parker. Die Bullet GT zou ik zelf ook nog graag voor me deur willen hebben, In welke van de Drug Wars komt die voor ? The Convoy ? The Highjack ? The Stash ? The Stickup ? Ik heb zelf al 40 Drug Wars gedaan, Dus messchien heb ik hem over het hoofd gezien, Maar messchien ook niet, Ik ben benieuwd naar je antwoord. Reageren
gtadesmo4 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) Playboy X's Savehouse: Groene Super GT en NOoSE Patriot Roman's en Niko's Penthouse: Grijze Sultan en Blauwe Huntley Sport (vluchtauto na three leaf clover ) Bohan: een Cabby xD Alderney Savehouse: Groene Moonbeam en Witte Speedo Geen speciale, gewoon een paar gestolen en neergezet Bewerkt: 7 augustus 2010 door gtadesmo4 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Die Comet moet ik ook nog eens pakken. Mijn lijstje: Luis Savehouse: Drug War Cavalcade en Zwarte Cavalcade FXT. Playboy X's Savehouse: Mori's Rood/Roze Buffalo en Daisy F620. Roman's en Niko's Penthouse: Blauwe Bullet GT met paarse gloed en Witte Super Diamond. Broker: Witte Stretch E en Grijze Patriot GT. Bohan: Rood/Blauwe Sultan RS met paarse gloed en Paars/Gele Huntley Sport. Alderney Savehouse: Rood/Blauwe Maverick met paarse gloed en Zwarte Hakumai GT. The Lost OMG Clubhouse: Sanchez van Basejumping en Bati Custom. Brian's Savehouse Zwarte Serrano AMG en Zwart/Roze Peyote van Cloe Parker. Die Bullet GT zou ik zelf ook nog graag voor me deur willen hebben, In welke van de Drug Wars komt die voor ? The Convoy ? The Highjack ? The Stash ? The Stickup ? Ik heb zelf al 40 Drug Wars gedaan, Dus messchien heb ik hem over het hoofd gezien, Maar messchien ook niet, Ik ben benieuwd naar je antwoord. Heey, Melvin. Ik ben deze 3 keer tegen gekomen. 1 x in een Highjack en 2 keer in een Convoy. In Stickups en in Stashes spawnen deze niet. Dus probeer een Convoy op de weg en je kan deze eventueel tegenkomen. Reageren
Robando Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Broker: Sanchez & Romans taxi ( Stuurt fijn) Bohan: Infernus & FIB buffalo Algonquin (Roman): Infernus (Bernie) & Gosgonetie Algonquin (Playboy X): Hummer(playboy x) & cavelcade Alderney: Sultan rs & Coquette Reageren
Jeffrey122 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 In TBoGT heb ik een Golden Diamond (die van Yusuf gekregen) en een F602 die ik belde aan Henrique Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Die Comet moet ik ook nog eens pakken. Mijn lijstje: Luis Savehouse: Drug War Cavalcade en Zwarte Cavalcade FXT. Playboy X's Savehouse: Mori's Rood/Roze Buffalo en Daisy F620. Roman's en Niko's Penthouse: Blauwe Bullet GT met paarse gloed en Witte Super Diamond. Broker: Witte Stretch E en Grijze Patriot GT. Bohan: Rood/Blauwe Sultan RS met paarse gloed en Paars/Gele Huntley Sport. Alderney Savehouse: Rood/Blauwe Maverick met paarse gloed en Zwarte Hakumai GT. The Lost OMG Clubhouse: Sanchez van Basejumping en Bati Custom. Brian's Savehouse Zwarte Serrano AMG en Zwart/Roze Peyote van Cloe Parker. Die Bullet GT zou ik zelf ook nog graag voor me deur willen hebben, In welke van de Drug Wars komt die voor ? The Convoy ? The Highjack ? The Stash ? The Stickup ? Ik heb zelf al 40 Drug Wars gedaan, Dus messchien heb ik hem over het hoofd gezien, Maar messchien ook niet, Ik ben benieuwd naar je antwoord. Heey, Melvin. Ik ben deze 3 keer tegen gekomen. 1 x in een Highjack en 2 keer in een Convoy. In Stickups en in Stashes spawnen deze niet. Dus probeer een Convoy op de weg en je kan deze eventueel tegenkomen. Bedankt voor je antwoord 'Eddie Low' Tommy-Vercetti! Ik ga morgen weer een nieuw spel beginnen, Dus daarna zal ik even goed in de genoemde drugwars kijken. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 IV: Mule/Bus Ofzo. Die vorm altijd . TBoGT: Zon limo :o The Lost And Damned: Geen Reageren
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 nooit niks ze zijn toch altijd weg.. ik regel wel gewoon een nieuwe net zo handig Reageren
bramboy Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Comet, infernus, patriot, Annilator ( of ho eje het ook schrijft ) en last but not least banshee Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 comet en die ferrari achtig ding en bullet gt Reageren
Bussard Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Op The Ballad of Gay Tony : Een bruine Buffalo Een Super Drop Diamond ( die van Yusuf ) En nog een zo'n Zwarte Bullet GT Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 en die ferrari achtig ding Welke sportwagen bedoel je hiermee ? F620 ofzo ? ( Zo ja, Dan is dat geen 'Ferrari achtig ding' hoor, Dan is het een 'Maserati achtig ding'. Reageren
erwinsteen Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Blista,Futa,Infurnis,en mijn lievelings motoren zijn PCJ en de Akuma <(weet niet meer hoe die laatste precies heet) Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb gister een zwarte Super Diamond weten te bemachtigen ! Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 1x Rooie Comet uit de misse 'Ladies Night' 1x Blauwe met Paarse gloed Banshee uit Drug Wars 1x Rooie Sabre Turbo met Witte strepen 1x Gele Tampa met Zwarte strepen 1x Blauwe met Paarse gloed Bullet GT! 1x Rooie F620 van random character Daisy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.