R-fl3x Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Ik heb een Bati Custom Reageren
Faex Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik heb gister een zwarte Super Diamond weten te bemachtigen ! Vertel? Of pay and spray?? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik heb eigenlijk een offtopic vraag voor jullie. Wat doen jullie eigenlijk met de auto's die jullie voor je huis parkeren? Ik gebruik ze eigenlijk nooit ze staan er enkel voor de verzameling. :$ Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Zoals ik die verhalen allemaal hoor enzo moet ik egt snel gta 4 hebben Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Politie ranger & zon kogelvrije zwarte politie bus Reageren
wollie1979 Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik heb eigenlijk een offtopic vraag voor jullie. Wat doen jullie eigenlijk met de auto's die jullie voor je huis parkeren? Ik gebruik ze eigenlijk nooit ze staan er enkel voor de verzameling. :$ ja ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb ze eigenlijk ook altijd maar voor de deur staan, want als je een missie gaat spelen ben je meestal na de missie je wagen toch kwijt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik heb eigenlijk een offtopic vraag voor jullie. Wat doen jullie eigenlijk met de auto's die jullie voor je huis parkeren? Ik gebruik ze eigenlijk nooit ze staan er enkel voor de verzameling. ja ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb ze eigenlijk ook altijd maar voor de deur staan, want als je een missie gaat spelen ben je meestal na de missie je wagen toch kwijt. Ik gebruik alleen de Taxi of mijn eigen auto's. Ben ik dus voor de verandering eens iemand die wel dagelijks mijn auto's gebruikt Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik heb een Infernus en een Turismo Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik heb eigenlijk een offtopic vraag voor jullie. Wat doen jullie eigenlijk met de auto's die jullie voor je huis parkeren? Ik gebruik ze eigenlijk nooit ze staan er enkel voor de verzameling. :$ Foei, grote boef.. Offtopic gaan, hoe durf je! Maar om je vraag te beantwoorden ( Ik vind hem overigens wel ontopic, hoort bij het besproken onderwerp) op de luttele momenten die ik nog in singleplayer doorbreng, gebruik ik ze om lekker te cruisen door Liberty City en voor het uitgaan met vrienden. Ik gebruik ze net als wollie niet voor missies, aangezien het risico op verlies nogal groot is. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik heb eigenlijk een offtopic vraag voor jullie. Wat doen jullie eigenlijk met de auto's die jullie voor je huis parkeren? Ik gebruik ze eigenlijk nooit ze staan er enkel voor de verzameling. Foei, grote boef.. Offtopic gaan, hoe durf je! Maar om je vraag te beantwoorden ( Ik vind hem overigens wel ontopic, hoort bij het besproken onderwerp) op de luttele momenten die ik nog in singleplayer doorbreng, gebruik ik ze om lekker te cruisen door Liberty City en voor het uitgaan met vrienden. Ik gebruik ze net als wollie niet voor missies, aangezien het risico op verlies nogal groot is. Je kan ze wel in een aantal missie's gebruiken Zolang je maar weet welke het zijn. Reageren
boas Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Gta 4 Broker: geel/zwarte banshee, Zwarte Presidente Dukes: Zwarte turismo met rode gloed,Romero Algonquin: zwarte oracle, zilvere coquette Algonquin playboy X: zwart/grijze cognoscenti,gle comet ui NO.1 Alderney: feltzer van gracie TBOGT Luis Safehouse: groene super gt,super drop diamond Playboy X: schafter van Tony, blauwe infenus Algonquin: zwarte buffalo, wit/rode coquette Lost MC clubhouse: Stretch E Alderney: witte f620, comet waar ik de kleur niet meer van weet. Had eerst nog een aantal infernussen, maar heb ik weggehaald voor meer parkeerruimte. TLAD Lost MC clubhouse: geel/zwarte Sabre GT, revenant Brians safehouse: hakachou costum, zombie met rode velgen Alderney: deamon Playboy X: nightblade Algonquin: getunde dukes Dukes:FIB buffalo, Bryces infernus Bewerkt: 16 oktober 2010 door boas Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb gister een zwarte Super Diamond weten te bemachtigen ! Vertel? Of pay and spray?? Sorry voor late reactie :$ Ik was op weg naar een restaurant met Armando & Henrique toen ik er voorbij reed Reageren
rora Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Van die snelle auto's Zoals een Porsche en ook wel Hummers Reageren
GTARM Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 infernus van bernie Patriot Goud Toerismo comet Sanches Supergt croquette Sultan RS Huntley Sport met rode streep Banshee Meer weet ik zo niet uit me hoofd alleen ze hebben allemaal een leuk kleurtje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.