comrade458 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Mijn lijstje vanaf nu: Broker: niets Bohan: Roman's taxi, Rode Cavalcade Algonquin: Romero (lijkwagen), Witte Patriot Playboy X's crib: 2 NRG900tjes Alderney: Zwarte Cognoscenti, Sanchez, Manana Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Mijn lijstje vanaf nu:Broker: niets Bohan: Roman's taxi, Rode Cavalcade Algonquin: Romero (lijkwagen), Witte Patriot Playboy X's crib: 2 NRG900tjes Alderney: Zwarte Cognoscenti, Sanchez, Manana Romero? Die wagen is vet zeldzaam! Die kan je volgens mij alleen krijgen als Derrick of Francis dood gaat! Reageren
Junkolove Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Lambo, lambo,lambo, comet, Lambo, lambo,lambo, comet Reageren
Royboow Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 nu: GEEN >>> Door Hanneswasco: Als je geen auto's voor je deur hebt staan dan hoef je ook niet te posten. <<< Reageren
-JM Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Broker: Niets Bohan: NRG 900, Hellfury Algonquin: Gele Comet, Oranje Infernus Playboy's crib: Super Gt, Huntly (van Jacob) Alderney: Roze Feltzer (I'll take her) en de Gele Patriot (Playboy X) Reageren
vice Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ik zit nog niet echt ver bij GTA IV ik zit nog maar bij het eerste appartement en ik heb een Feltzer of zo voor mijn deur staan. Die rijd wel goed vind ik. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Eigenlijk heel veel overheidsvoertuigen, in Bohan staat een Limo. En voor de rest een NOOSE patriot. Wat FBI buffalo's, en wat politieauto's.. Reageren
FGras Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) Mijn Collectie! Broker = gele comet gele PCJ600 Bohan = Romans Taxi zwarte pick up Rancher Algonquin = safehouse oost zwarte patriot met vlag gele infernus met doorlopende zwarte streep op zijkant safehouse noord geel met zwart gestreepte Sabre GT geel met zwarte dak huntly sport van brucie Alderny= Romero donker rode Hellfury de huntly sport van Little Jacob heb ik weg gedaan want die vond ik lelijk Bewerkt: 1 juli 2009 door FGras Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) ik heb - 1 infernus - 1 witte cognoncenti - 1 turismo - 1 sabre GT - noose busje - een romero en nog een mooi NRG'tje Bewerkt: 18 mei 2009 door gtafreak321 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Ik heb altijd een Patriot voor de deur staan en zo een vliegtuigtrek auto XD Oja, in Bohan heb ik 15NRG's voor de deur XD Bewerkt: 18 mei 2009 door djmaddox Reageren
jopth Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Ik hoef geen auto's voor de deur te zetten want ik spawn ze toch Helemaal mee eens maar ik heb een paar hele mooie gespawnt maar die heb ik in een ander bericht staan Bewerkt: 23 mei 2009 door jopth Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Bohan 1. Sanchez 2. Politieauto Algonquin 1. Infernus (geel) (Roman) 2. Comet (geel) Algonquin 1. Sentinel (blauw) (Playboy) 2. Sentinel (Wit/zilver) Alderny 1. PMP600 (zwart) 2. Zwarte Patriot Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Broker: Noose Patriot, Infernus Bohan: Getunde Feroci, Getunde Oracle Algonquin(1): Futo GT, Rebla GT Algonquin(2): Sultan TT, Sultan RS Alderney: Sentinel XS, Sultan Bij sommige getunde auto's heb ik er gewoon even GT achter gezet, ik kwam niet op de goede naam... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Nieuwe Savegame: Broker: lichtblauwe Emperor. zwarte Manana. Bohan: donkerblauwe Cavalcade met zwarte velgen. Donkerblauwe Cavalcade FXT. Algonquin: (Roman) Zwarte Super GT Oranje Infernus. Algonquin: (Playboy X) Blauwe Intruder met zwarte bumpers en velgen. Gele Patriot. Alderney: Uranus LOZSPEED. Zwarte Washington. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Broker Paarse Infernus & Rode Infernus Bohan Groene Infernus & Banshee Playboy X huis Police Maverick & Zwarte Super GT Roman's huis in 2de eiland : Geel goude Infernus van Bryce & Zwart Gouden Huntley Sport van Brucie Alderney Geel Gouden Infernus (weet niet meer hoe ik die heb gevonden) & Geel met zwarte Sultan RS Bewerkt: 23 mei 2009 door GunsNroses61 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.