Dexist Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 hoi ik heb een laptopje en daar zit een hdmi aansluiting aan. en nou was mijn vraagje of deze hdmi kabel ook geschikt is om mijn ps3 aan te sluiten op me laptop?? Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik zal je uit de droom helpen, want zowel de PS3 als je laptop hebben HDMI-out, dus die kan je niet aan elkaar hangen, je kan ze alleen allebei aan een extern HD scherm hangen, helaas. Reageren
OG-J Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Dan zal ik je weer even terug in je droom helpen Je kan je ps3 via HDMD-DVI aan je laptop aansluiten. Deze verkopen ze hier zeer goedkoop (en gratis verzending) > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7928 Reageren
Hayte Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 moet ie toch wel eerst een DVI input hebben? Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 moet ie toch wel eerst een DVI input hebben? Inderdaad, en dat heeft bijna geen enkele laptop helaas Reageren
Dexist Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 moet ie toch wel eerst een DVI input hebben? Inderdaad, en dat heeft bijna geen enkele laptop helaas hoeweet ik of het hd input is ofzo want ik heb net zoon gat in me laptop zitten als wat achter in de ps3 zit (waar boven staan hd out) maar bij mijn laptop staat alleen hdmi er boven... dit is me laptop trouwes dit Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) moet ie toch wel eerst een DVI input hebben? Inderdaad, en dat heeft bijna geen enkele laptop helaas hoeweet ik of het hd input is ofzo want ik heb net zoon gat in me laptop zitten als wat achter in de ps3 zit (waar boven staan hd out) maar bij mijn laptop staat alleen hdmi er boven... dit is me laptop trouwes dit Als je even je eigen site had bekeken zie je HDMI out staan en dus geen input, en ook DVI staat afgekruisd, dus vergeet het maar helaas.. Snap trouwens niet waarom dit in GTAIV staat, maarja dat is niet aan mij. Bewerkt: 26 september 2008 door Dx11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.