Jump to content

ik weet niet of het nuttig is


prolite1

Recommended Posts

ik had gta iv uitgespeeld en heb iedereen laten level(bij de missies waar je mocht kiezen of je ze liet leven of niet)

maar ik was gewoon wat rond aan het lopen,en toen liep ik langs een cluckin bell.in het noorde van het 2de landje

(ben de naam effe kwijt).

daar staat een vrouw die je hebt laten leven. als je erlangs loopt begint een kleine missie.

ze word altijd geslagen door haar vriend,en niko gaat de vriend vermoorden.eerst even luisteren naar wat hij zegt en dan pas schieten.anders word de vrouw boos op je.

Link to comment
Delen op andere websites

je hoeft het niet te snappen het is voor mensen die deze kleine missie graag spelen kan toch

nu snap ik er helemaal niets van :7 wat jij hiermee wilt zeggen is dat je een missie krijgt van een persoon als je haar niet doodschiet?

random characters denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

je hoeft het niet te snappen het is voor mensen die deze kleine missie graag spelen kan toch

nu snap ik er helemaal niets van :7 wat jij hiermee wilt zeggen is dat je een missie krijgt van een persoon als je haar niet doodschiet?

random characters denk ik

ik weet al wie hij bedoelt, is een missie van dwayne forge

btw onnodig topic

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA IV uitgespeeld en heb iedereen laten level(bij de missies waar je mocht kiezen of je ze liet leven of niet)

maar ik was gewoon wat rond aan het lopen,en toen liep ik langs een Cluckin Bell .In het noorden van het tweede eiland (Alqonquin).

Daar staat een vrouw die je hebt laten leven. Als je erlangs loopt begint er een kleine missie.

Ze word altijd geslagen door haar vriend, en Niko gaat de vriend vermoorden. Je moet eerst even luisteren naar wat hij te zeggen heeft, anders wordt de vrouw boos op je.

Oké, stap één: Praat mooi beschaafd ABN

Stap twee: Leg precies uit wat je wilt.

Stap drie: Maak het niet al te slordig.

Ik heb het even verbetert naar goed ABN.Wat dikgedrukt is snap ik geen reet van. Hieronder:

Sorry dat ik het zo afkraak bij jou, maar wij vatten er niks van.

Probeer de volgende keer duidelijker te zijn.

Groeten,

Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wil gewoon zeggen dat, nadat je die vrouw van dawyne ofzo hebt laten leven, dat je dan van haar een onnodig missie kan doen. maar die groene tekentjes (little missions) hebben geen fluit te maken met storyline dus ga niet ruzie maken of het onnodig is of niet, of zeg het teminste normaal. :7:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja bedankt.

bijna elk topic dat ik maak is er wel iemand die moet zeggen dat ik normaal abn moet typen.

ik ben niet goed in spelling voor de 1000 ste keer.

en ik ga niet met mensen die ouder zijn dan 16 in discussie omdat ze het niet snappen.

maar als jullie zo goed weten wat ik fout doe.

dan snap je het ook.

ps:als je dit leest ga dan niet weer met 10 man zeggen dat ik niet goed kan spellen.

na de eerste snap ik het ook wel

Link to comment
Delen op andere websites

ja bedankt.

bijna elk topic dat ik maak is er wel iemand die moet zeggen dat ik normaal abn moet typen.

ik ben niet goed in spelling voor de 1000 ste keer.

en ik ga niet met mensen die ouder zijn dan 16 in discussie omdat ze het niet snappen.

maar als jullie zo goed weten wat ik fout doe.

dan snap je het ook.

ps:als je dit leest ga dan niet weer met 10 man zeggen dat ik niet goed kan spellen.

na de eerste snap ik het ook wel

62 posts en nu al 1000 topics geopend :? Maar goed,

Dit is gewoon een Random Character, en heeft niks te maken met of je de vrouw van Dwayne wel of niet vermoord. ;)

@hieronder: Jouw post niet dan???

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...