dundirk Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 hallo. ik ben nieuw op dit forum. waar kan ik een goede map vinden van gta vice city met alle tekentjes erop (bv. spuitshop) en wanneer kun je je auto's tunen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Welkom op het forum . Dit forum heeft een grote website opgericht en dit is de url voor hun website: www.wikigta.org De vindplaatsen van Gta Vice city kan je hier vinden(klikje) En om meteen op je 2e vraag te beantwoorden, helaas kan je NIET tunen in GTA VC. (naar mijn weten toch niet). Je kunt de kleur altijd wel aan passen in een pay'N'Spray en misschien vind je wel een mod om te tunen, maar zo standaard vind je ze niet in het spel. Je kunt pas wagens tunen vanaf Gta San Andreas. PS: Normaal kan je de map ook zien als je naar het "pauze menu" gaat en dan naar "map". Normaal wordt de map altijd aangevuld tenzij je daarvoor nog niet de mogelijkheid hebt. Bewerkt: 19 september 2008 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.