Noviozone Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik heb onlangs de carspawner waarnaar verwezen word in onderstaand topic "Kun je met een" gedownload en succesvol geïnstalleerd. Deze geeft ook aan dat een vo0ertuig desgewenst gespawned is. Om te voorkomen dat ik tussentijds naar Windows moet schakelen vanuit het spel heb ik sneltoetsen ingesteld voor favoriete voertuigen. Maar al zijnde in het spel hebben ook deze geen resultaat. Het probleem is echter dat er gewoon niets gebeurd/niets in het spel verschijnt. Ja, ik sta dan buiten en ik heb er voor gezorgt dat de sneltoets geen andere functie in het spel heeft. Wie weet wat ik kan doen om de boel werkend te krijgen? Reageren
Beagle Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik geloof dat je deze gebruikt, toch? Jacob's Car Spawner Probeer anders deze nog eens te downloaden. En probeer eens een voertuig te spawnen door op de "Spawn Car" knop te drukken. En start GTA eerst op, en dan car spawner. Ik neem aan dat deze stappen niet veel werken dus is er nog een makkelijkere oplossing: Een ingame menutje. Kan je dus voertuigen spawnen, en nog veel meer -Noobmode Heeft veel en leuke opties Noobmode - BC7 Mod, deze nieuwe versie is eigenlijk wel mijn favoriet, meer opties dan Noobmode, en leukere[/font] opties BC7 Mod 4.0 Hoe je het moet installeren staat er allemaal bij Grz, Beagle Bewerkt: 20 september 2008 door Beagle Reageren
Donwell Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Dit is slechts een gok, maar ik meende dat er ook een bestand bijzat genaamd hotkeys.txt oid. Probeer dit bestand eens te verwijderen, misschien dat hij het hierna wel doet (ik neem aan dat het bestand opnieuw aangemaakt wordt). Reageren
Beagle Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Dit is slechts een gok, maar ik meende dat er ook een bestand bijzat genaamd hotkeys.txt oid. Probeer dit bestand eens te verwijderen, misschien dat hij het hierna wel doet (ik neem aan dat het bestand opnieuw aangemaakt wordt). Noviozone moet dan eigenlijk even handmatig de car spawnen door op de knop te drukken (Moet je toch switchen naar Windows ) en kijken of ie er dan wel staat, want dan ligt het inderdaad aan de hotkey(.lst) Ik heb ook een tijdje last gehad van gedoe met hotkeys Grz Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.