Nemean^inf Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord. Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Bewerkt: 24 september 2008 door Nemean^inf Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord.Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Ik heb wel een laptop he, niet een vaste PC! Maar ik heb het niet zo veel meer voor dat ik terugklik. Sorry voor dit late antwoord. Mvg; MegaPilot. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord.Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Ik heb wel een laptop he, niet een vaste PC! Maar ik heb het niet zo veel meer voor dat ik terugklik. Sorry voor dit late antwoord. Mvg; MegaPilot. Dus? Wil je zeggen dat je touchpad of je muis geen stuurprogramma's hebben? Of je toetsenbord kan ook drivers hebben... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord.Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Ik heb wel een laptop he, niet een vaste PC! Maar ik heb het niet zo veel meer voor dat ik terugklik. Sorry voor dit late antwoord. Mvg; MegaPilot. Dus? Wil je zeggen dat je touchpad of je muis geen stuurprogramma's hebben? Of je toetsenbord kan ook drivers hebben... Laat het maar, ik heb leren typen en het gaat al een stuk beter! Ik heb het weer voorgehad... Iemand een idee? Mvg; MegaPilot. Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Waar zou ik die moeten downloaden? Alvast bedankt. Mvg; MegaPilot. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Waar zou ik die moeten downloaden? Alvast bedankt. Mvg; MegaPilot. Download, RadarSync. Kan je vinden in het topic: "Software handleiding" Die download al je drivers. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Waar zou ik die moeten downloaden? Alvast bedankt. Mvg; MegaPilot. Download, RadarSync. Kan je vinden in het topic: "Software handleiding" Die download al je drivers. Hij vond enkel iets voor Arconis, ik wil installeren, vragen ze m'n naam, adres, en ga maar door, waarom hebben ze dat nodig? Ik snap geen flierefluit van dat programma, Arconis is een programma voor backups te maken ofzo... Ik ga m'n gegevens wel niet zomaar op het web gooien hoor... Ik heb dus cancel gedaan, ik snap niet eens wat ik moest installeren... Mvg; MegaPilot. Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Reageren
The Wizard Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Waar druk jij op dat hij terug klikt. En als je ofline bent wat gebeurt er dan in words bijvoorbeeld Reageren
vice Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Ik weet niet zeker of het werkt, maar als je Firefox niet wilt testen kan je misschien Internet Explorer 8 uittesten(nieuwe versie met enkele nieuwe functies). Ik weet niet of het dan zal werken, maar je kan het allesiends wel proberen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Waar druk jij op dat hij terug klikt. En als je ofline bent wat gebeurt er dan in words bijvoorbeeld Heb ik al gezegt: Op Backspace. Als ik op Backspace druk in Word dat doet hij een letter weg. MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.