Doever Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) een kennis van mij zei dat als in singlemode je auto niet meer wilt starten je gewoon iemand moet opbellen en dan doet hij het weer, toen in multiplayer mijn auto niet meer verder wou dacht ik, niet geschoten is altijd mis en verrek hij starten weer (ik belde dus iemand anders die ook in die game was, had geen headset dus kreeg de melding dat het niet kon maar hij starten toch weer). geen idee of het al bekend was maar nu dus in ieder geval! . geen idee of het een Easteregg is kan ook een bug zijn. Bewerkt: 19 september 2008 door Doever Reageren
Doever Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Al bekend... oke sorry , khad nog ff lopen zoeken hier maar geen resultaat Reageren
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik zat beetje met een motor door de metrosporen te rijden me motor kaats hele tijd tegen de zijkant en op het eind viel hij af een toe uit wat ik deed: hij viel uit knalde ik gewoon even met de voorkant ergens tegen aan en toen deed ie het weer dat kan dus ook Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Al bekend... oke sorry , khad nog ff lopen zoeken hier maar geen resultaat Geen probleem hoor! PS:Fijn dat je hier op het forum bent! Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Was al inderdaad bekend Reageren
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Was al inderdaad bekend Heeft dit zin OT: Je kunt ook een code gebruiken om je auto weer te healen. Hier zijn alle codes van GTA IV. Tenzij je geen cheats wilt gebruiken natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.